Relaatio 908 - Iijoki-saaga

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Listaan nyt kaikki omat puutokset (muissa autan mielelläni). Jos edes jotain näihin saisin
1.2. Pölhökanto Iijoen törmässä: Kaj kau ylös 13
1.4. Pohjalta ponnistaen: oikealle 9
2.1. Loimujen aikaan:
ylävasen 7 ja alaoikea 10+10, alarajalle hipsuissa 8, Uitto 10, Hilikki 4 ja 12 ja hipsuissa 6+6, Kei alas 7
3.1. Nuoruuden savotat: pääsanasta alas 5
3.3 Kunnan jauhot: Jal kau alas väliviivallinen 10+5
 
vierailija
Listaan nyt kaikki omat puutokset (muissa autan mielelläni). Jos edes jotain näihin saisin
1.2. Pölhökanto Iijoen törmässä: Kaj kau ylös 13
1.4. Pohjalta ponnistaen: oikealle 9
2.1. Loimujen aikaan:
ylävasen 7 ja alaoikea 10+10, alarajalle hipsuissa 8, Uitto 10, Hilikki 4 ja 12 ja hipsuissa 6+6, Kei alas 7
3.1. Nuoruuden savotat: pääsanasta alas 5
3.3 Kunnan jauhot: Jal kau alas väliviivallinen 10+5
Täsmälleen samat puuttuu!!!
 
vierailija
1.4. sivumäärä

Kaikki rellua tekevät eivät välttämättä tätä palstaa seuraa ja sijoitushan on kaikilla eri, vaikka sanoja olisi yhtä paljon löydettynä.
Kyllä se sijoitus näyttää missä mennään. Nyt jo 12 tietää enemmän...
Multa puuttuu myös 1.4 Pohjalta ponnistaen oikealle 5...
Tähän vastaus pari viestiä sitten
 
vierailija
Sehän oli tosiaan tämän relaatiosivuston tekijä itse, joka ensimmäisenä teki geokätkön relaatiosta ja kannusti muitakin tekemään. Mulla on ihan hauskaa tätä relaatiota ratkoessa. Jos ei olisi niin tekisin jotain muuta. En tulisi tänne spoilaamaan vastauksia ja haukkumaan tekijää.
Ei kai kukaan täällä ole haukkumassa tekijää, vaan opastamassa mitä relaatio tarkoittaa. Sen kun sisäistää ennen tekemistä on jo pitkällä ja silloin todennäköisesti kaikilla on hauskaa ja luulen tekijänkin nauttivan tekemisestäkin enemmän, kun oivaltaa mistä tässä on kysymys. Relaation tekeminenkin on hauskaa kun alkaa miettimään aidosti sana-assosiaatioita, eikä vain kopioi blogi tai wiki sivuja.
 

Yhteistyössä