Joo sieltä se pahoinvointi saapuikin tälläviikolla. Nyt menossa rv 6+5. Iltaa kohden pahenevaa niinkuin edellisissäkin raskauksissa. Aamupala meni tänään huonosti alas. Oksentanut en ole enkä ole aiemmissa raskauksissakaan. Kyllähän tästä heti tuli varmempi olo. Jos mennään vanhojen kokemusten mukaan niin parin viikon päästä on pahimmat voinnit.Kyllä se pahoinvointi vielä ehtii tulla!
Mulla se on nostanut päätään viime viikon kuluessa ja eilen rv 6+6 oli niin hirveä ilta, ettei siitä meinannut tulla mitään. Vielä nukkumaan mennessäkin oli oksettava olo. Onneksi nyt aamu on taas parempi. Mulla on yleensäkin raskauksissa illat olleet pahimpia. Vielä kolmannesta pystyi makaamaan illat sohvalla tai petissä puuroa nieleskemässä ja sanomaan lapsille vain, että äitiä väsyttää, mutta nyt se ei onnistu. Eilen sain onneksi lopulta kolme isointa lasta hätisteltyä alakertaan ja pystyin makaamaan yläkerran lattialla kuopuksen kanssa puuhaillessa. Tosin hänkin (1,5 v) yritti ensin viittoilla mua pystyyn, mutta hyväksyi sitten sikiöasennossa makaavan äidin leikkikaveriksi.
Monesko teille on tulossa?
Meille olisi nyt kolmas tulossa jos kaikki hyvin menee. Ennestään löytyy tytöt 8v ja 5v.
Laitoin saman viestin uudestaan kun en äsken laittanut viestiä kirjautuneena