Olen lukenut miten naiset saavat selkäsaunoja miehiltään meillä on toisin päin mieheni saa vitsaa vähintään kerran kuukautessa siinä täytyy olla vähän sexiä mukana olen rinssikoissa,pikkareissa kun otan mieheni syliini koivuvitsoilla käsitellään pakarat ja reitet annan pitkiä selkäsaunoja tuntee huomennakin mitä on saanut parin päivän päästä otan kultani toisen laiseen käsittelyyn annan namurakoa päältä minä nain miestäni annan kyyytiä juurekselle laukaisen hänet monasti peräkkäin minut remmitään pari kolme kertaa vuotessa pitkänkaavan mukaan kimpussani telkutaan vähintään puolituntia olen isoperäinen ja paksu reisinen remmittävää riittää saan remmitykset maalla missä ei ole muita asuntoja lähellä pitänkovista selkäsaunoista huutan ja potkin pissalentää .Olen Rouvani käsittelyssä neljä kertaa vuotessa kun näen rouvani ritsikoihin ja liiveihin sukkiin pukeutuneena tietän mitä kohta tulee on hakenut piiskat valmiiksi paju,koivuvitsat saan pajupiiskalla housujenipäälle muutamankymmentä lyöntiä farkkuni riisutaan saan pikkareiten päälle ohutta pajuvitsaa reitetsaavat pikkunäpsytystä alkarit lähtevä pääsen rouvan syliin leivottavaksi saan mahallaan,selällään olla reisillä olen välillä reitetpystyssä saapiiskattua joka paikan vöytäröstä polviin saan vitsaa niin että tuntuu olen punainen ja rantuinen alapäätä kuumottaa montatuntia.
Onko täällä muita samanlaisia naisia kuin sinä?Minä toivon minullekin piiskaava rouva!Olen lukenut miten naiset saavat selkäsaunoja miehiltään meillä on toisin päin mieheni saa vitsaa vähintään kerran kuukautessa siinä täytyy olla vähän sexiä mukana olen rinssikoissa,pikkareissa kun otan mieheni syliini koivuvitsoilla käsitellään pakarat ja reitet annan pitkiä selkäsaunoja tuntee huomennakin mitä on saanut parin päivän päästä otan kultani toisen laiseen käsittelyyn annan namurakoa päältä minä nain miestäni annan kyyytiä juurekselle laukaisen hänet monasti peräkkäin minut remmitään pari kolme kertaa vuotessa pitkänkaavan mukaan kimpussani telkutaan vähintään puolituntia olen isoperäinen ja paksu reisinen remmittävää riittää saan remmitykset maalla missä ei ole muita asuntoja lähellä pitänkovista selkäsaunoista huutan ja potkin pissalentää .
Minä olen kateellinen sinun poikakaverille!Minä toivon minulle samanlainen tyttöystävä eli naisystävä!En ole poika enää!Annan poikakaverilleni vyöstä kun kotityöt eivät ole sujuneet tai jos sanoo vastaan kun komennan häntä. Joskus on solkikin osutut pepunposkeen ja siihen on jäänyt mustelma muutamaksi päiväksi. Tavallisesti kuritan häntä kerran kuussa joskus useamminkin. Runkata saa vain minun luvallani.
Jos sinä joskus aijotan vaihta poikaystävä minä olen vapaaehtoinen!Annan poikakaverilleni vyöstä kun kotityöt eivät ole sujuneet tai jos sanoo vastaan kun komennan häntä. Joskus on solkikin osutut pepunposkeen ja siihen on jäänyt mustelma muutamaksi päiväksi. Tavallisesti kuritan häntä kerran kuussa joskus useamminkin. Runkata saa vain minun luvallani.
Varo saatat päätyä kumi catsuitiin ja kaulapantaan ketjuun kiinni talutettavaksi ja lopuksi kahlittuna sänkyyn.Jos sinä joskus aijotan vaihta poikaystävä minä olen vapaaehtoinen!
Mitä se on?kumi catsuihin?Minä muuten pidän kaikenlaista joka saa minua tuntua alistettu ja nöyyryytetty!Varo saatat päätyä kumi catsuitiin ja kaulapantaan ketjuun kiinni talutettavaksi ja lopuksi kahlittuna sänkyyn.
Ei sitä koskaan tiedä.
Se voi olla että sinä joudut tekemään kotityöt itse koska minä haluan mielummin makaa piskan alle kuin tehdä kotityöt!Minä olen tahallaan laiska että saan piiskaa!Annan poikakaverilleni vyöstä kun kotityöt eivät ole sujuneet tai jos sanoo vastaan kun komennan häntä. Joskus on solkikin osutut pepunposkeen ja siihen on jäänyt mustelma muutamaksi päiväksi. Tavallisesti kuritan häntä kerran kuussa joskus useamminkin. Runkata saa vain minun luvallani.
Tiedät kyllä. Voihan sitä kuva kuuklata.Mitä se on?kumi catsuihin?Minä muuten pidän kaikenlaista joka saa minua tuntua alistettu ja nöyyryytetty!
Olen googlanut nyt!En usko että joku halua laitta minua kumihaalarit,silloin näen minun seksikäs sileä vartalo.minun pitkät kauniit jalat,reidet!Tiedät kyllä. Voihan sitä kuva kuuklata.
Olen googlanut nyt!En usko että joku halua laitta minua kumihaalarissa,silloin ei näe minun seksikäs sileä vartalo.minun pitkät kauniit jalat,reidet!