miehelle piiskaa

• Viestiketjun aloittaja ville
  • Ensimmäinen viesti
tottelematon
Meillä ainakin saa piiskaa kun on tottelematon, vaimokkeeni antoi viimeksi sunnuntaina piiskaa kun en uskonut häntä hän vain käskee hakea piiskan pihalta ja senjälkeen tulee ja riisuu housuni käskee sänkylle nelinkontin ja alkaa läiskimään takapuoltani niin että se punoittaa jonka jälken kullini seisoo oikein kipeää tehden,ja sen jälkeen on pakko naida häntä oikein pitkään mistä hän nauttii.

Ope
Tottelematon : Onko vaimokkeesi ikinä nähnyt, miten raiskaat ja pahoinpitelet suomen kielioppia?
Saisi vaimokkkeesi ainakin aiheen antaa sulle hieman lisää koulutusta paljaan takapuolesi kautta ja naimaan pääsisit vasta välimerkkien käyttöä käsittelevän esseen kirjoitettuasi;)

essi
Minä piiskaan mieheni aina tarvittaessa. Koivuvitsalla sillä saa mukavasti koko pyllyn punaiseksi ja pallitkin saavat osansa ilman erikäsittelyä. Paljon on niin suhteellista, mutta voimaa pitää olla niin paljon, että tuntuu seuraavan päivänäkin.

haluan piiskaa
Olen saanut pari kertaa samalta naiselta piiskaa olin 55vuotiaan naisen sylissä osasi asiansa käytteli koivuvitsaa olin lantiosta reisien puoliväliin punainen olen 20V Täti sai seuraavan yön kyytiä pyllylleen kastui monasti muutti paikkakunnalta jäin kaipaamaan hänen piiskaamistaan.

Rouvankäsittelyssä
Olen Rouvani käsittelyssä neljä kertaa vuotessa kun näen rouvani ritsikoihin ja liiveihin sukkiin pukeutuneena tietän mitä kohta tulee on hakenut piiskat valmiiksi paju,koivuvitsat saan pajupiiskalla housujenipäälle muutamankymmentä lyöntiä farkkuni riisutaan saan pikkareiten päälle ohutta pajuvitsaa reitetsaavat pikkunäpsytystä alkarit lähtevä pääsen rouvan syliin leivottavaksi saan mahallaan,selällään olla reisillä olen välillä reitetpystyssä saapiiskattua joka paikan vöytäröstä polviin saan vitsaa niin että tuntuu olen punainen ja rantuinen alapäätä kuumottaa montatuntia.

Piiskaava Rouva.
Olen Rouvani käsittelyssä neljä kertaa vuotessa kun näen rouvani ritsikoihin ja liiveihin sukkiin pukeutuneena tietän mitä kohta tulee on hakenut piiskat valmiiksi paju,koivuvitsat saan pajupiiskalla housujenipäälle muutamankymmentä lyöntiä farkkuni riisutaan saan pikkareiten päälle ohutta pajuvitsaa reitetsaavat pikkunäpsytystä alkarit lähtevä pääsen rouvan syliin leivottavaksi saan mahallaan,selällään olla reisillä olen välillä reitetpystyssä saapiiskattua joka paikan vöytäröstä polviin saan vitsaa niin että tuntuu olen punainen ja rantuinen alapäätä kuumottaa montatuntia.
Olen lukenut miten naiset saavat selkäsaunoja miehiltään meillä on toisin päin mieheni saa vitsaa vähintään kerran kuukautessa siinä täytyy olla vähän sexiä mukana olen rinssikoissa,pikkareissa kun otan mieheni syliini koivuvitsoilla käsitellään pakarat ja reitet annan pitkiä selkäsaunoja tuntee huomennakin mitä on saanut parin päivän päästä otan kultani toisen laiseen käsittelyyn annan namurakoa päältä minä nain miestäni annan kyyytiä juurekselle laukaisen hänet monasti peräkkäin minut remmitään pari kolme kertaa vuotessa pitkänkaavan mukaan kimpussani telkutaan vähintään puolituntia olen isoperäinen ja paksu reisinen remmittävää riittää saan remmitykset maalla missä ei ole muita asuntoja lähellä pitänkovista selkäsaunoista huutan ja potkin pissalentää .

Viimeksi muokattu:
vierailija8
Olen lukenut miten naiset saavat selkäsaunoja miehiltään meillä on toisin päin mieheni saa vitsaa vähintään kerran kuukautessa siinä täytyy olla vähän sexiä mukana olen rinssikoissa,pikkareissa kun otan mieheni syliini koivuvitsoilla käsitellään pakarat ja reitet annan pitkiä selkäsaunoja tuntee huomennakin mitä on saanut parin päivän päästä otan kultani toisen laiseen käsittelyyn annan namurakoa päältä minä nain miestäni annan kyyytiä juurekselle laukaisen hänet monasti peräkkäin minut remmitään pari kolme kertaa vuotessa pitkänkaavan mukaan kimpussani telkutaan vähintään puolituntia olen isoperäinen ja paksu reisinen remmittävää riittää saan remmitykset maalla missä ei ole muita asuntoja lähellä pitänkovista selkäsaunoista huutan ja potkin pissalentää .
Onko täällä muita samanlaisia naisia kuin sinä?Minä toivon minullekin piiskaava rouva!

Viimeksi muokattu:
vierailija
Minä olin eilen kiltisti pöydällä nelin kontin. Paikalla oli mun vaimoni äitinsä kanssa. Sekä mun oma äitini joka oli komentanut mut ekaksi riisumaan itseni kun ne katseli mun riisumistani tarkasti. Sitten alkoi mun kuulusteluni kun oli käynyt mulla käry, olin pannut yhtä likkaa ja sen äitiä joka sattui tuntemaan mun äitini. No minua piiskattiin ja runkattiin monen naisen voimalla ja lopuksi jouduin alaste pesemääm autot pihalla kun naapurimme vahti silmä kovana minua ja piiskattua takapuoltani.

wierailija
Meillä asuu yksi sellainen. Varmaan taas kotiin tullessa keksii jotain mitä olen jättänyt tekemättä päivän aikana ja antaa piiskaa siitä hyvästä. Nän se menee...

vierailija
Samaa meininkiä meilläkin. Vaimoni oli käynyt hammas lääkärillä ja siltä paikat-
tiin 2 reikää hampaista. Se tuli kotiin poika heti housut pois koivistasi ja minä sekä
isäni katottiin toisiimme kun se ei sanonut kumpi poika iso vai pieni. Varmuudeksi
me kumpikin riisuttiin housumme pois koivistamme. Äitini tuli sisälle vitsan kans-
sa ja katseli sen poikia alapää paljaana kummallakin sen pojalla, Ja mulla sen pienemmällä pojalla koveni tiedät kyllä mikä. No puhetta kumpi on syyllinen kun
oli mulla kaksi reikää mun hampaissani se kyseli meiltä. Minä maksoin ne karkit
mutta meidän poikamma ne valitsi eli olemme kumpikin syyllisiä sanoi isäni äi-
dilleni ja otti minua kädestäni sekä laittoi mut pöydälle vatsalleni ja tuli itse mun
vierelleni siihen pöydälle. Äitini piiskasi kummatkin hänen poikansa ja se oli vain
sellaista leikki piiskaamista siltä meille. Ja jossakin välissä äitini otti mun pilistäni
kiinni ja tyhjensi multa muutaman lastin siihen lattialle. Saat sinä minuakin tyhjentää sanoi isäni äidilleni. Ei nyt kyllä minä tunnet teidät kummatkin pojat
sanoi äitini vain isälleni. Pienemmälle riittää että runkkaan sitä ja pesen. Mutta sinä tahdot aina vain naidaan nyt sinä ehdotat mulle liian usein. Eli sulle sitä
lääkettä on luvassa lähi aikoinna, ja meidän poikamme on tädillään silloin lainassa sanoi äitini meille pojille. Eli isäni saa vitsaa tai remmiä lähi aikoinna ja minä vain jäin sitä miettimään.

vierailija
Vaimoni piiskaa minua paljaalle takamukselle ja lujaa aina kun on pahalla tuulella, sen jälkeen tyydytän hänet kielelläni. Runkata saan vain kun hän antaa luvan, kerran hän yllätti minut runkkaamasta kylpyhuoneessa, kutsui pari ystävätärtä katsomaan kun olin takamus paljaana kumartuneena sohvalla ja antoi remmiä olan takaa, pyysin armoa mutta hänen iskunsa vain kovenivat. Kurituksen jälkeen sanoi että ei ole mitään epäselvää kuka on perheen pää.

vierailija
Piiskaan miestäni aina kun olen sillä päällä. Hän on 27 vuotias, minä taas 39 ikäinen. Jos on vaikeuksia töissä se helpottaa kun komennan hänet riisumaan housunsa ja asettumaan polvilleni piiskattavaksi. Häntä se ei kiihota seksuaalisesti, mutta minua kyllä, piiskauksen jälkeen tyydyttää minut suullaan ja puhuttelee Rouvaksi. Kyllä Rouva ovat ne sanat jotka olen opettanut hänelle, myös kun meillä käy vieraita ja komennan häntä tekemään jotain hänen on vastattava Kyllä Rouva. En anna hänelle koskaan vyöstä vieraiden aikana, mutta joskus läimäyttelen pitkin korvia että tuntuu, siitä kyllä jotkut vieraat ovat vähän hämmentyneitä. Seksiä hän saa kun minä annan luvan, yleensä pari kertaa viikossa. Laueta tämä kotiorjani saa vasta kun sanon että anna tulla nyt.
Ei kuitenkaan ole lähtenyt pois kotoa vaikka joskus uskaltaa valittaa kovasta kuristaan, en tiedä rakastaako hän minua niin paljon? Minulla on myös ajoittain irtosuhteita ja kun kerron niistä huomaan ettei "luomakunnan kruunulla" itku ole kaukana.

vierailija
Annan poikakaverilleni vyöstä kun kotityöt eivät ole sujuneet tai jos sanoo vastaan kun komennan häntä. Joskus on solkikin osutut pepunposkeen ja siihen on jäänyt mustelma muutamaksi päiväksi. Tavallisesti kuritan häntä kerran kuussa joskus useamminkin. Runkata saa vain minun luvallani.

piiskapoika
Annan poikakaverilleni vyöstä kun kotityöt eivät ole sujuneet tai jos sanoo vastaan kun komennan häntä. Joskus on solkikin osutut pepunposkeen ja siihen on jäänyt mustelma muutamaksi päiväksi. Tavallisesti kuritan häntä kerran kuussa joskus useamminkin. Runkata saa vain minun luvallani.
Minä olen kateellinen sinun poikakaverille!Minä toivon minulle samanlainen tyttöystävä eli naisystävä!En ole poika enää!

piskapoika
Jos sinä joskus aijotan vaihta poikaystävä minä olen vapaaehtoinen!

piskapoika
Se voi olla että sinä joudut tekemään kotityöt itse koska minä haluan mielummin makaa piskan alle kuin tehdä kotityöt!Minä olen tahallaan laiska että saan piiskaa!

vierailija
Nais ystäväni pitää noin 3 kk välein kuri päivän. Yleensä päivä on ihan normaali perjantai päivä käydään kumpikin töissä. Illalla tarjoaa muutaman alkoholi drinkin. Vessa käyntini jälkeen antaa korville ja haukkuu minua laiskasti tai sottajaksi. Jos olen ollut myöhään jossain sanoo minua huorissa kävijäksi. Pukee minut naisten paitoihin ja housuihin. Tarkasta vaakalla olenko lihonnut. Jos olen lihonnut en saa ruokaa viikonloppuna vain ainoastaan alkoholia. Välillä alottaa lauantai aamusta. On yön aikana sitonut kädet yhteen ja jalat yhteen. Silloin piiskaa minua pampukepillä tai nahka remmillä. Ei päästä vessaan pukee päälleni aikuisten vaipan. Kun olen tehnyt tarpeeni vaippaan joudun pitämään niitä päälläni 30 minutista tuntiin. Pissasta vapaa joudun joskus pitämään monta tuntia. Ja haukku vammaiseksi. Muutaman kerran kesällä on laittanut kaulaani koiran panna ja on vie nyt minut metsään ja taluttanut minua siellä talutus remmissä ja nahkainen koiranaamio päällä. Yöllä joudun tyydyttämään häntä hänen halujensa mukaan. Noin kerran vuodessa hänen äitinsä tuuraa. Silloin vaimoni on aina työ matkalla. Anoppini tuo minulle aina todella naismaisia vaatteita. ja meikkaa minut. Vie minut viron tai latvian kylpylään jossa olemme kun äiti ja poika. Olemme koko matkan ajan kokoajan yhdessä. Öisin vietämme samassa sängyssä ja tyydytän häntä. Palkkioksi ostivat moottoripyörän.

Yhteistyössä