Relaatio 908 - Iijoki-saaga

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olisi se kiva, että näissä relaatioissa olis välil pää ja häntäkin eikä jotain epämääräsiä raajoja pelkästään.... voisko rellun tekijältä vaatia ei-georelaatioiden tekemistä ennen kuin suoltaa tällasia ulos..
 
vierailija
Tässä olisi muutama puutos, toki niitä on paljon enemmän

ruutu 2.1 pääsanasta vasemmalle yläviistoon 7 ja vasen yläkulma 7
2.2 vasemmalle yläviistoo 6 ja vasemmalle yläviistoon 2
2.3 ruutu pääsanasta alaspän nä 12
3.4 vasemmalla Hu-Ve 6
 
vierailija
"Ihme pihtailua" ajattelin, kun katselin viestiketjua, mutta niinpä vaan minultakin puuttuu nuo samat mitä viimeaikoina on haettu.

Ihan ei pysy relluntekijän matkassa, Kallen Päätalon matkassa paremminkin ;)

Isoja puutoksia ruudussa 4.3 Ukkosen ääni - voi sanoa, että lähes tulkoon kaikki puuttuu tuosta ruudusta.
Lähdenkin kyselemään kellon suuntaan pääsanasta lähteviä: 6 9 3, 8 4, 5 7, 6, 6, 8, 5, 8, 8 8 4

Ei nyt ukkosen ääni avaudu mulle.
 
vierailija
"Ihme pihtailua" ajattelin, kun katselin viestiketjua, mutta niinpä vaan minultakin puuttuu nuo samat mitä viimeaikoina on haettu.

Ihan ei pysy relluntekijän matkassa, Kallen Päätalon matkassa paremminkin

Isoja puutoksia ruudussa 4.3 Ukkosen ääni - voi sanoa, että lähes tulkoon kaikki puuttuu tuosta ruudusta.
Lähdenkin kyselemään kellon suuntaan pääsanasta lähteviä: 6 9 3, 8 4, 5 7, 6, 6, 8, 5, 8, 8 8 4

Ei nyt ukkosen ääni avaudu mulle.
Miten pääsee ruutuun 4.3 Ukkosen ääni?
 
vierailija
"Ihme pihtailua" ajattelin, kun katselin viestiketjua, mutta niinpä vaan minultakin puuttuu nuo samat mitä viimeaikoina on haettu.

Ihan ei pysy relluntekijän matkassa, Kallen Päätalon matkassa paremminkin

Isoja puutoksia ruudussa 4.3 Ukkosen ääni - voi sanoa, että lähes tulkoon kaikki puuttuu tuosta ruudusta.
Lähdenkin kyselemään kellon suuntaan pääsanasta lähteviä: 6 9 3, 8 4, 5 7, 6, 6, 8, 5, 8, 8 8 4

Ei nyt ukkosen ääni avaudu mulle.
Kaikki samat puuttuu siitä ruudusta ja vielä lisäksi ylöspäin oleva 6
En tiedä mistä tähän pitäisi tietoa hakea???
 

Yhteistyössä