Höpö höpö. Ei me palstalla aina jauheta Venäjästä. Lissu saa olla täällä forever.Lissu on Lissu vaikka voissa paistaisi. En olisi pahoillani, jos hän poistuisi palstalta kunnes hänen idolinsa (toivottavasti) on saanut napin otsaansa.
Höpö höpö. Ei me palstalla aina jauheta Venäjästä. Lissu saa olla täällä forever.Lissu on Lissu vaikka voissa paistaisi. En olisi pahoillani, jos hän poistuisi palstalta kunnes hänen idolinsa (toivottavasti) on saanut napin otsaansa.
Niin, en minä häntä voi bannata, kuten ei hänkään tai sinä minua. Lupaan olla ilkeä, kunnes hän julkisesti on pyytänyt anteeksi tyhmyyttään ja erikseen ukrainalaisilta.Höpö höpö. Ei me palstalla aina jauheta Venäjästä. Lissu saa olla täällä forever.
Niin, en minä häntä voi bannata, kuten ei hänkään tai sinä minua. Lupaan olla ilkeä, kunnes hän julkisesti on pyytänyt anteeksi tyhmyyttään ja erikseen ukrainalaisilta.
Älä nyt viitsi olla lapsellinen, aikuinen mies.Tässä Lispetille, jotta hän pääsee tyydyttävään ja levolliseen uneen. Kyllä nuo venäläiset ovat sitten kivoja!
Koska sinä voit hehkuttaa lasten tappamista, voin minäkin olla lapsellinen ja olla pitämättä väkivaltaihannoinnistasi.Älä nyt viitsi olla lapsellinen, aikuinen mies.
Voisitko valaista mistä tässä on kyse?Koska sinä voit hehkuttaa lasten tappamista, voin minäkin olla lapsellinen ja olla pitämättä väkivaltaihannoinnistasi.
Venäläisten kuoliaaksi pommittama Anton Tarasenko. Haluaisitko ehkä vaihtaa omasi hänen tilalleen?
Puhut yhtä totta kuin Putin...Voisitko valaista mistä tässä on kyse?
En kai minä nyt mitään lasten tappamista hehkuta.
Pelastaisin lapsesi ja sinutkin jos sellainen tilanne tulisi.
Mistä tässä on kyse?Puhut yhtä totta kuin Putin...
Voit olla maailman paras auton remppaaja, evvk.Mistä tässä on kyse?
Suutuitko siitä kun käskin myöntämään, että auton korjaus ei sinulta onnistu?
Oletko nyt ihan tosissasi?Voit olla maailman paras auton remppaaja, evvk.
Lissu on Lissu vaikka voissa paistaisi. En olisi pahoillani, jos hän poistuisi palstalta kunnes hänen idolinsa (toivottavasti) on saanut napin otsaansa.
Putkonen on yhtä isänmaallinen kuin vihervasemmisto.Kaikki asiaan perehtyneet tietävät, mikä Putkonen on miehiään. Ja sitten täällä tuo yksi "utelias silmienräpsyttelijä" jakaa sen linkkejä. Oikeilla keskustelupalstoilla olisi moinen kuonanlevittäjä bännätty aikoja sitten. Vuosia sitten.
Tää palstakin voisi paljon paremmin kun tuollaiset paskanlevittäjät estettäisiin. Ei olisi tapahtunut keskustelijoiden joukkopakoa.
Säkö sen päätät kuka täällä saa olla.Höpö höpö. Ei me palstalla aina jauheta Venäjästä. Lissu saa olla täällä forever.
Se hyökkäys on tuolla Ukrainassa. Lissu puolustelee lapsentappajaa.Aikamoista hyökkäystä Lissua kohtaan. Ei hyvä.
Kaikki saa ihan itse päättää onko täällä vai muuallaSäkö sen päätät kuka täällä saa olla.
En tietenkään puolusta.Se hyökkäys on tuolla Ukrainassa. Lissu puolustelee lapsentappajaa.
Haluat "ymmärtää" ja uskot Putkosen youtubevideoita. Oikeesti. Lisää itelles jokin suodatin. Ei kaikki, mitä tubessa näkyy, ole totta!En tietenkään puolusta.
Ei tarkoita sitä, että vaikka en kiihkoile täällä Putinin tappamisesta tai suuren sodan julistamisesta, että olisin Venäjän puolella.
Eiköhän tässä ihmisiä kuole jo muutenkin tarpeeksi, kuka haluaa lisää kuolleita ihmisiä? Jos iso sota tulee mistä täällä jotkut kiihkoilee niin varmasti tulee lisää uhreja. Kenties jopa ydinsota!
Itse käsittelen asiaa niin, että haluan tietää taustoja ja ymmärtää mitä on tapahtunut.
En mantraa joka ketjussa miten Putin pitäisi tappaa, mutta olen kyllä tuonut varsin selvästi esiin kantani että suomalainen olen ja täältä lähtisin vain jalat edellä.
Nyt kiinnostais tietää mikä tubessa on totta, ettei vaan tule katsottua valheellisia tubepätkiä.Haluat "ymmärtää" ja uskot Putkosen youtubevideoita. Oikeesti. Lisää itelles jokin suodatin. Ei kaikki, mitä tubessa näkyy, ole totta!
Heidän päättäjät sen ovat tehneet enemmänkin, ei niinkään kansa. Putin ei esim. oikeastaan välitä yhtään omasta kansastaan. Näin kuvia, mitä ukrainalaissotilaat ovat ottaneet ja antaneet reporttereille ja yhdessäkin oli kahdelta eri päivältä kuva venäläisestä sotilaan ruumiista, ensimmäinen otettu kaatumispäivänä, toisessa kuvassa ruumiin päälle oli satanut runsaasti lunta...miksi he eivät siivoa omiensa ruumiita pois ja vie niitä kotiin äideille ja isille haudattavaksi?Venäläisissä on kivojakin. Mutta ihan itsekin ovat pskoneet oman maansa.
Siis tuo kulttuuri heillä oli jo Talvisodan aikana. Suomalaiset raahasivat ne ruumiit pois jotka pystyivät vaan ottamaan mukaansa, mutta venäläiset ei välittäneet omistaan.Heidän päättäjät sen ovat tehneet enemmänkin, ei niinkään kansa. Putin ei esim. oikeastaan välitä yhtään omasta kansastaan. Näin kuvia, mitä ukrainalaissotilaat ovat ottaneet ja antaneet reporttereille ja yhdessäkin oli kahdelta eri päivältä kuva venäläisestä sotilaan ruumiista, ensimmäinen otettu kaatumispäivänä, toisessa kuvassa ruumiin päälle oli satanut runsaasti lunta...miksi he eivät siivoa omiensa ruumiita pois ja vie niitä kotiin äideille ja isille haudattavaksi?
Jotkut oli twitterissä kattoneet, että se tankki ei ollut venäläisten...kyljessä oli valkoinen Z ja huhujen mukaan sen auton kuljettaja oliskin ollut venäläinen sabotaasi, tiedä sitten...hirveesti huhuja liikkeellä joka puolella nytJos nyt alkaa tulitauko, niin mahtaako se kattaa myös sen, ettei venäläiset aja tankilla siviilien ylitse?
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Tuosta on ennenkin liikkunut juttua eri tahoilla, mutta voi olla valetta myös...IL: Murhattu Litvinenko väitti Putinin harrastaneen seksiä alaikäisten poikien kanssa
Venäjän presidentti Vladimir Putinia useasti arvostellut entinen KGB-eversti Alexander Litvinenko syytti Putinia kesällä 2006 pedofiliasta, Iltalehti uutisoi. Litvinenko myrkytettiin myöhemmin samana vuonna.www.mtvuutiset.fi
Suomihan oli ainoa maa joka kuljetti kaatuneet oman maan multiin. Muut valtiot hautasivat kastuneensa taistelukentille. Kyse oli logistiikasta.Siis tuo kulttuuri heillä oli jo Talvisodan aikana. Suomalaiset raahasivat ne ruumiit pois jotka pystyivät vaan ottamaan mukaansa, mutta venäläiset ei välittäneet omistaan.