Onko se sitten niin väliä kun lääkärisetä näkee kun riisun itseäni ja levitän haarani hänen eteensä. Pilluni on ihan siisti ja nätti ja voi olla että hän tutkimuksen edetessä mielessään haluaisi nussia sitä, ei se hänen ammattitaitoaan huononna. Aina olen saanut kiireettömän pillututkimuksen ja yhden kerran hän myös tunnusteli peräaukkoni, tuntui muuten ihan kivalta. En vaihda takaisin pariin aikaisempaan naisgynekologiin, en ole saanut traumoja gynekologini pilluni aukaisusta, toivon että hän on nauttinut saadessaan " työskennellä " pimppini kanssa.
On sillä silloin väliä, jos jo olet naimisissa tai muulla tavalla vakavasti parisuhteessa miehen kanssa. Mielestäni siinä tilanteessa/tapauksessa ei oo OK, jos laitat pillusi esittelyyn [myös] toiselle miehelle, vaikka kuinka tämä lääkärin titteliä käyttäisikin.
Ei huononna hänen ammattitaitoaan? Ehkä ei sitä, mutta uskottavuuttaan työssään kyllä huonontaa, mikäli tieto työnsä todellisesta luonteesta pääsisi leviämään gyne-tilojen seinien ulkopuolelle. Mutta niin kauan, kun naiset vain nauttivat lääkäri-setien... koskettelusta "henkilökohtaisesti", eivätkä valita siitä mitenkään minnekään, niin kauan lääkärisedät saa jatkaa... leikkejään.
Muun, mitä kirjoitit, uskon kyllä sellaisenaan, ja olen samaa mieltä lääkäri-setien [erittäin todennäköisistä] himoista, mitä tulee [näihin] tilanteisiin, joissa he kohtaavat teikäläisten eli itsensäesittelijä-naisten intiimit paikat. Voin uskoa hyvin senkin, että nää "lääkäri"-sedät voisivat mennä jopa "niinkin pitkälle".
Totta kai peräaukon tunnustelu tuntuu kivalta. Tiedän sen itsekin, ja/vaikka olen 100% hetero. Ja myös naiseni on ihan jossain ihme-kiimassa silloin, kun hänen peräaukkoaan nuolen ja suutelen rakastelun aikana. Siitä saa kiksejä. On se vaan niin ihanaa... Ja on siinä naisen pyllyssä muutenkin jotain tosi spesiaalia, joten en todellakaan ollenkaan ihmettele sitä, että/jos se tuntuu sinustakin kivalta, ja varmastikin "lääkärisi" miehenä siitä ja sen koskettelusta nauttii. <3