Vaimo miesgynellä.

• Viestiketjun aloittaja Vvierailijagynotuolissa
  • Ensimmäinen viesti
Vvierailijagynotuolissa
Maksaisinkin kun saisin olla näkemässä 32 v. eroottisen pantavannäköisen vaimoni alasti gynotuolissa hänen vanhemman miesgynekologinsa vastaanotolla, jolla on gynotuoli mallia jossa sääret nostetaan ylös jalustimille. Ajatus kiihoittaa minua todella, miten lääkäri saa nähdä ja tutkia hänen levällään olevaa herkkupersettään hyvässä valossa sormin ja instrumentein. Lääkärisetä voi työntää sormensa anaalireikäänkin jos tutkimus sitä edellyttää, ainakin hänen pieni nätti persereikänsä on houkuttelevann näköinen. Huh huh, mutta haaveeksi tietysti jää.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Mikään ei ole mielestäni kiihoittavampaa ajatella kuin ihanapilluinen avovaimoni miesgynekologinsa edessä haarat ja pillu levällään jota vieras mies saa katsoa ja tutkia luvalla rintoja unohtamatta. Haluaisin vierestä katsella ja fetissinä runkata orgasmiin.

vierailija exam fani
Ei mikään ole mielestäni kiihoittavampaa kuin ihanapilluinen avovaimoni miesgynekologin edessä haarat levällään pillu speculalla avattu jota lääkäri saa katsella ja työntää sormensa hänen pimppiinsä . Sama mieslääkäri on hänen suosikkinsa, jonka tunnen ulkonäöltä, hänen gynopäivänsä on aina tosi kuumottava. Nussiessamme tämä tohtori on ajatuksissani aina mukana.

vierailija
Sama täällä, maksaisin en nyt mitä vaan mutta melkein kun saisin olla näkemässä 34 vuotiaan hoikan kurvikkaan vaimoni gynotuolissa pillu levällään mieslääkärin perusteellisessa tutkimuksessa.

vierailija Susan.
Vähän naisnäkökulmaa aiheeseen, ymmärrän hyvin että miestä kiehtoo miesgyno joku voi olla mustasukkainen jos vaimo tai tyttöystävä käy pimppiasioissa miesgynekologilla ja toinen ottaa asian ihan toiselta kannalta. On tietysti mielenkiintoista miksi nainen käy vaikka valintaa on juuri miehellä. Olen nuorehko liikunnallinen itsestäni huoltapitävä sexiä rakastava aviovaimo, joka parin naisgynon käynnin jälkeen ystävän suosituksesta päädyin ihanan gynosedän vastaanotolle, enkä vaihtanut ole enkä vaihda. En kertonut miehelleni että olen menossa miehen vastaanotolle, vaan illalla sanoin että olin levittämässä vittuani mieslääkärille, hän halusi heti kuulla miten lääkäri minua tutki. Kun kerroin rintojen tutkinnasta ja miten hän katseli kun levitin haarani hänen nähtävilleen, tutki ulkoisesti pimppiäni ja levitti sen instrumentillä auki oli mieheni niin kuumana että nussimaan oli mentävä. Sanoi sitten myöhemmin että on aina toivonut että kävisin miesgynekologilla tarvittaessa näyttämässä pilluani ja haaveilee että saisi nähdä minut gynotuolissa. Syksyllä tilasimme speculat molempien reikien tutkimuksiin. En voi olla sanomatta että että tunnen tiettyä riettautta gynoni vastaanotolla.

vierailija TARU.
Kakskymppinen avopoikaystäväni oli ihmeissään kun kävin miesgynellä hakemassa pillerireseptin, että miten voin levittää pilluni noin vain vieraalle miehelle joka katselee ja tutkii sitä. Itse en pidä sitä nyt niin outona, saattaa olla äitini peruja joka on käynyt aina miesgynekologilla silloin kun on tarvinnut. Saatan olla sitten vain estoton eikä minua hävetä nousta gynotuolille ja näyttää pikkupilluani lääkärille.

vierailija
Sama kuin edellisellä kirjoittajalla eli mies gynekologilla käyn. Voisi heittää näille unelmoijille, että jos olet mies ja menet avaamaan suusi hammaslääkärille, niin et kai mene naiselle sitä avaamaan.

vierailija
Keskustelin viikonloppuna kolmen naisystäväni kanssa nais vai miesgyno ja totesin että omaan varmaan jonkinlaista gynofetissiä käydessäni fiksun setämäisellä gynekologilla. Eli peli oli 3 - 1 tappiokseni, ikää meillä on alle kolmenkympin hoikkia ja kolme aviossa. Ei tulisi kuulemma kuuloonkaan että he menisivät levittämän ja paljastamaan pilluansa gynotuoliin lääkärin eteen joka tutkisi sitä. Jouduin puolustuskannalle perustellessani omaa näkemystäni ja lopputulos oli että minun täytyy jotenkin nauttia tilanteesta ollessani gynotuolissa lääkärin sormet pillussani, saattaa olla, naisella on kyllä luontaisesti jonkinlainen näyttämisen halu ja ehkä sitten nautinkin kun vieras mies katselee ja koskee kiitorataista pienihäpyhuulista pimppiäni.

vierailija
Keskustelin viikonloppuna kolmen naisystäväni kanssa nais vai miesgyno ja totesin että omaan varmaan jonkinlaista gynofetissiä käydessäni fiksun setämäisellä gynekologilla. Eli peli oli 3 - 1 tappiokseni, ikää meillä on alle kolmenkympin hoikkia ja kolme aviossa. Ei tulisi kuulemma kuuloonkaan että he menisivät levittämän ja paljastamaan pilluansa gynotuoliin lääkärin eteen joka tutkisi sitä. Jouduin puolustuskannalle perustellessani omaa näkemystäni ja lopputulos oli että minun täytyy jotenkin nauttia tilanteesta ollessani gynotuolissa lääkärin sormet pillussani, saattaa olla, naisella on kyllä luontaisesti jonkinlainen näyttämisen halu ja ehkä sitten nautinkin kun vieras mies katselee ja koskee kiitorataista pienihäpyhuulista pimppiäni.
Jep sinä voit ihan rauhassa nauttia mutta lekuri tekee vain työtään vaikka olisi minkälainen römpsä edessään.

vierailija Pipsa.......
Hieman ujona nuorena naisena olisi miesgynon edessä levittää pillu lääkärin tutkittavaksi korkea kynnys, ystäväni vastasi samaan suuntaan jutellessmme asiasta. Hänestä olisi jo tarpeeksi kun lääkäri tarkastelisi pimppiä ja näkisi vielä pyllynreiänkin. Gynotutkimus kiehtoo silti minua ajatuksena, riisua pikkarit ja antaa mieslääkärin tutkia pilluani " tieteellisesti " ehkä vielä.

vierailija Henna.
Leikkimieltä on hyvä olla makuuhuoneessa ja kesällä sopivalla fiilingillä rakastelemassa luonnossa. Jos on kovin estoset asenteet että en mä voi tollasta enkä sellasta niin pidemmän päälle ei ole kivaa. Näissä gyneasioissa naiset ovat aika jyrkästi kahdessa leirissä, itse kaksseiskana olen ollut ne kolme kertaa mitä olen tarvinnut gynekologia niin miehellä näytillä, enkä ole saanut traumoja vaikka vieras mies on työntänyt sormensa pimppiini ja avannut sen tähystimellä levälleen. Olemme leikkineet gyneleikkejä, mieheni iso ja ihana kulli kiihoittuu, kun hän avaa pilluni auki tähystimellä ja sanoo että lääkäri katsoo onko rouvan vittu nussimiskunnossa ja onhan se, viimeksi eilisiltana.

Totuudenpuhuja85
lekuri tekee vain työtään
Kulissien takaa paljastuu aina totuus jossain vaiheessa kuitenkin.

Kulissit. [Lääke]tieteeseen, terveyteen ja hyvinvointiin monet mielellään vetoaa silloin, kun pillua ja pyllyreikää menevät naiset vieraille miehille esittelemään.

Joku tuossa sanoi, että "lekuri tekee vain työtään" - joo, niin varmaan ja lehmät lentää!

Totuus. Miettikääs vähän. Pilluja katselee ja koskettelee miesgynet, sama setti naisen pyllyreikäänkin (uuh!) - ja tisseille myös, olen kuullut niistäkin puhuttavan tässä asiayhteydessä. Kyllä siinä on mies-"lääkäreillä" (huomatkaa lainausmerkit!) selvä tarkoitus "työllään", että mitä mies siinä tekee "työkseen". Paljasteluhaluisia sellaiset naiset, jotka mies-"lääkäreille" menee itseään esittelemään. Ihan yhtä hyvin voisivat mennä nais-lääkäreille!

Kun ollaan tekemisissä vastakkaisen sukupuolen (miehen) kanssa pillu ja pylly paljaana, niin kyllä sitä jossain vaiheessa seksuaaliset halut herää kuitenkin, miehelläkin, vaikka kuinka hän tilanteessa olisikin "lääkäri", jos meinaan normaali mies on. Vähintään koskettelun tasolla mies-"lääkärit" nauttivat, kun paljaita paikkojanne saavat kosketella. Ihan satavarmasti.

Arvonsa tuntevat naiset, menkää mieluummin naislääkärille, silloin ainakin olette turvassa tiedätte-kyllä-minkälaiselta/miltä häirinnältä.

vierailija Marjut
Onko se sitten niin väliä kun lääkärisetä näkee kun riisun itseäni ja levitän haarani hänen eteensä. Pilluni on ihan siisti ja nätti ja voi olla että hän tutkimuksen edetessä mielessään haluaisi nussia sitä, ei se hänen ammattitaitoaan huononna. Aina olen saanut kiireettömän pillututkimuksen ja yhden kerran hän myös tunnusteli peräaukkoni, tuntui muuten ihan kivalta. En vaihda takaisin pariin aikaisempaan naisgynekologiin, en ole saanut traumoja gynekologini pilluni aukaisusta, toivon että hän on nauttinut saadessaan " työskennellä " pimppini kanssa.

Totuudenpuhuja85
Onko se sitten niin väliä kun lääkärisetä näkee kun riisun itseäni ja levitän haarani hänen eteensä. Pilluni on ihan siisti ja nätti ja voi olla että hän tutkimuksen edetessä mielessään haluaisi nussia sitä, ei se hänen ammattitaitoaan huononna. Aina olen saanut kiireettömän pillututkimuksen ja yhden kerran hän myös tunnusteli peräaukkoni, tuntui muuten ihan kivalta. En vaihda takaisin pariin aikaisempaan naisgynekologiin, en ole saanut traumoja gynekologini pilluni aukaisusta, toivon että hän on nauttinut saadessaan " työskennellä " pimppini kanssa.
On sillä silloin väliä, jos jo olet naimisissa tai muulla tavalla vakavasti parisuhteessa miehen kanssa. Mielestäni siinä tilanteessa/tapauksessa ei oo OK, jos laitat pillusi esittelyyn [myös] toiselle miehelle, vaikka kuinka tämä lääkärin titteliä käyttäisikin.

Ei huononna hänen ammattitaitoaan? Ehkä ei sitä, mutta uskottavuuttaan työssään kyllä huonontaa, mikäli tieto työnsä todellisesta luonteesta pääsisi leviämään gyne-tilojen seinien ulkopuolelle. Mutta niin kauan, kun naiset vain nauttivat lääkäri-setien... koskettelusta "henkilökohtaisesti", eivätkä valita siitä mitenkään minnekään, niin kauan lääkärisedät saa jatkaa... leikkejään.

Muun, mitä kirjoitit, uskon kyllä sellaisenaan, ja olen samaa mieltä lääkäri-setien [erittäin todennäköisistä] himoista, mitä tulee [näihin] tilanteisiin, joissa he kohtaavat teikäläisten eli itsensäesittelijä-naisten intiimit paikat. Voin uskoa hyvin senkin, että nää "lääkäri"-sedät voisivat mennä jopa "niinkin pitkälle".

Totta kai peräaukon tunnustelu tuntuu kivalta. Tiedän sen itsekin, ja/vaikka olen 100% hetero. Ja myös naiseni on ihan jossain ihme-kiimassa silloin, kun hänen peräaukkoaan nuolen ja suutelen rakastelun aikana. Siitä saa kiksejä. On se vaan niin ihanaa... Ja on siinä naisen pyllyssä muutenkin jotain tosi spesiaalia, joten en todellakaan ollenkaan ihmettele sitä, että/jos se tuntuu sinustakin kivalta, ja varmastikin "lääkärisi" miehenä siitä ja sen koskettelusta nauttii. <3

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Kiimainen naiseni haluaa kasvattaa myös minun kiimaani puhumalla tyhmiä, miten hänen gynekologinsa katseli ja sormeili hänen levitettyä vaginaansa kulli kovana. Hänestä vastaanottomiljöö instrumentteineen on jotenkin kielletyn perverssiä.

vierailija
Kiimainen naiseni haluaa kasvattaa myös minun kiimaani puhumalla tyhmiä, miten hänen gynekologinsa katseli ja sormeili hänen levitettyä vaginaansa kulli kovana. Hänestä vastaanottomiljöö instrumentteineen on jotenkin kielletyn perverssiä.
Naisellesi ei ilmeisesti ole koskaan tehty hysteroskopiaa tai otettu näytettä kohdusta. Kokemusta on ja kyllä on fantasiat tai erotiikka kaukana.

vierailija Mirkku.
Onko yleensä ihan pakko paljastaa pillunsa jos hakee vaikka e - pillereitä, vai lieneekö vain vakiintunut tapa että tohtorisedät haluavat nähdä nuorta avattua pimppiä, kun näin on nyt aina tehty ?

vierailija
Onko yleensä ihan pakko paljastaa pillunsa jos hakee vaikka e - pillereitä, vai lieneekö vain vakiintunut tapa että tohtorisedät haluavat nähdä nuorta avattua pimppiä, kun näin on nyt aina tehty ?
Kyllä on ihan paikallaan katsoa, että paikat kunnossa ja ultrata myös. Kohdusta voi löytyä ikäviä yllätyksiä vaikka kaikki olisi päällisinpuolin kunnossa.

vierailija
Jotkut naiset haluaa ehdottomasti varata vastaanottoajan miesgynekologilta johon porukkaan myös alle nelikymppinen vaimoni kuuluu. Olen syytä siihen kysynyt ja vastaus on ollut että luottaa mieslääkäriin enemmän kuin naiseen ja toinen juttu on ollut että tuntuu vaan hyvältä kun levittää pillunsa miehen katseltavaksi ja tutkittavaksi. No kai siinä sitten on mukana paljastelunhalua, minua se ei haittaa senkun vaan.

vierailija
Sama täällä, iäkkäämpi mieslääkäri on saanut tutustua vaimoni herkkuvaginaan niin kierukan laiton yhteydessä kuin joissain tarkastuksissa. Hänen päälle kolmenkympin ikäinen levällään oleva pillunsa on aina kulliani nostattava näky, olisi hieno juttu saada nähdä " tohtorisedän " sormet hänen vitussansa.

Yhteistyössä