Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aksu saisi kyllä tulla takaisin.

Mut mä tein yhden elämäni virheistä, ku sanoin miehelle puoli tuntia sitten että juu, kuuntele vaan. Siis ku kysyi, onks okei jos laittaa luurit päähän ja alkaa kuunnella kirjaa.

Menin suihkuun, sain shaampoon vaahdotettua, läästäsin suihkusaippuaa, ehtisin osan shampoosta huuhdellakin ennenko vesi viileni. Ja just, kaasuhan tietty loppui.

Turha huudella miehelle ku ei se kuule.

Loikin sit kylppäristä vaahtoisena kohti parveketta ja uutta kaasupulloa ja sain miehenkin havaitsemaan hätätilan ja pääsin lopulta kuumaan suihkuun. Lotrasin vähän turhaankin koska v.itutti ja tää kämppä on muutenkin ihan ahterista.

Ny on puhdas ja punakka roosa ja kinttukarvatkin nyhdetty ku huomenna alkaa hellekelit!

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Aksu saisi kyllä tulla takaisin.

Mut mä tein yhden elämäni virheistä, ku sanoin miehelle puoli tuntia sitten että juu, kuuntele vaan. Siis ku kysyi, onks okei jos laittaa luurit päähän ja alkaa kuunnella kirjaa.

Menin suihkuun, sain shaampoon vaahdotettua, läästäsin suihkusaippuaa, ehtisin osan shampoosta huuhdellakin ennenko vesi viileni. Ja just, kaasuhan tietty loppui.

Turha huudella miehelle ku ei se kuule.

Loikin sit kylppäristä vaahtoisena kohti parveketta ja uutta kaasupulloa ja sain miehenkin havaitsemaan hätätilan ja pääsin lopulta kuumaan suihkuun. Lotrasin vähän turhaankin koska v.itutti ja tää kämppä on muutenkin ihan ahterista.

Ny on puhdas ja punakka roosa ja kinttukarvatkin nyhdetty ku huomenna alkaa hellekelit!
🥶 Ja meille luvattiin talven ensimmäinen lumisade, ja yöksi -9 🥶

Onneksi typyllä on vielä Suomesta tuotu talvipuku joka vielä mahtuu päälle. Täällä kun talvivaatteiden löytäminen on kiven alla

Sekasin vanhaa, ja tätä uutta ketjua, ja Aksua ei ole näkynyt aikoihin. Olisko korona osunut? Ja koko hemmetin palsta muutettu ihan oudon näköiseksi ja hankalaksi käyttää.. vai onkohan vain tullut vanhaksi 🤔

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ja meille luvattiin talven ensimmäinen lumisade, ja yöksi -9

Onneksi typyllä on vielä Suomesta tuotu talvipuku joka vielä mahtuu päälle. Täällä kun talvivaatteiden löytäminen on kiven alla

Sekasin vanhaa, ja tätä uutta ketjua, ja Aksua ei ole näkynyt aikoihin. Olisko korona osunut? Ja koko hemmetin palsta muutettu ihan oudon näköiseksi ja hankalaksi käyttää.. vai onkohan vain tullut vanhaksi

Eiku Aksu muutti ja sen jälkeen käynnit harvenivat kunnes ei enää kuulunut mitään.

Ehkä sille löytyi oikeasta elämästä tekemistä niin ettei enää aikaa riittänyt meille.

Siis selasin* pahuksen autokorjaus, aina väärässä

Täytyypä tutkia mistä löytää vanhat käyttikset ettei tarvi kokoajan korjata tota nimikenttää
Oho, no moi jos olet aito ja moi vaikket oliskaan?

Sun nimimerkki Pähkinämama oli poistettu, muistan sen siitä, että kirjoittelit mulle yv:tä ja sitte yks kaks sun nimimerkin kohdalla lukikin ''poistettu nimimerkki'' yv boksissa. Kannattaa yp:lle laittaa viestiä ja kysellä heiltä miksi, jos et itse sitä pyytänyt poistaan aikanaan?

Pähkismama
Oho, no moi jos olet aito ja moi vaikket oliskaan?

Sun nimimerkki Pähkinämama oli poistettu, muistan sen siitä, että kirjoittelit mulle yv:tä ja sitte yks kaks sun nimimerkin kohdalla lukikin ''poistettu nimimerkki'' yv boksissa. Kannattaa yp:lle laittaa viestiä ja kysellä heiltä miksi, jos et itse sitä pyytänyt poistaan aikanaan?
Moikka Ellu! Juuh, olen se aito. Ja voi olla että olen itse sen silloin aikoinaan poistanut, ja se selittäisi miksen pystynyt kirjautumaan😂😂

Onhan kaikenlaista tapahtunut sitten viime käynnin jälkeen. Aloitin opiskelut, muutettiin menteretta jne.

Sattumalta iltapäivälehden kautta puksahdin 2+ keskusteluun ja päätin kurkata mitä Ketjuun ja ihmisille kuuluu

Moikka Ellu! Juuh, olen se aito. Ja voi olla että olen itse sen silloin aikoinaan poistanut, ja se selittäisi miksen pystynyt kirjautumaan

Onhan kaikenlaista tapahtunut sitten viime käynnin jälkeen. Aloitin opiskelut, muutettiin menteretta jne.

Sattumalta iltapäivälehden kautta puksahdin 2+ keskusteluun ja päätin kurkata mitä Ketjuun ja ihmisille kuuluu
Morjensta, Pähkis!
Sitä ollanki sitten vallan pähkinöinä.
Ilmeisesti joku uusvanha tuttavuus täällä, koskapa en minä tiedä ennestään.
Mutta eihän se haittaa, saame tuttavaks, sanois virolaiset tässä kohtaa.

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Mun teoria Aksun lähdöstä, olin ehkä tahtomattani vaikuttamassa siihen :notworthy:

Aksuhan perusti viimeisinä viikkoinaan ketjun vain rekkautuneille tuonne Ystävät-puolelle. No kun täällä oli tää ketju kans, niin en laiskuuttani sitten jaksanu siellä ravata vaan hilluin vähän reippaammin täällä "yläkerrassa".

Mut mielletään ilmeisesti välillä joksikin Kerberokseksi/voimahahmoksi täällä, joten vaikka itse en koe että mulla ois valtaa (enkä etsi valtaa loistoa enkä kaipaa kultaakaan), niin oon huomannu että joku voi vetäytyä joskus mun harmittomasta liikkeestä tai mun reippaammasta hillumisesta, vaikka se ei oo mun tarkoitus.

Toivottavasti Aksu ei ottanu nokkiinsa. Lisäks häntä rökitettiin suvai_tsevaisista mielipiteistään, tosin mä en ihan rökittäny, mut jotkut harmaat rökitti.

En tiä. Mutta ainakin nuo jutut edelsi sen lähtöä. :(

Yhteistyössä