Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Juu ja illat!

Täälläpäin calima hankaloittaa taas eloa. Ilma on sakeana hiekasta joten vain piipahdettiin aamupäivällä kaupungilla ja ollaan luettu. Ja otettu päikkärit. Ja luettu. Alex Schulmanin Polta nämä kirjeet on muuten kirja, onneksi suht lyhyt sellainen, jota ei voi kädestään laskea. Nousin vain kerran hakeakseni salmiakkia.

Nyt hieman maitoa ja keksejä ja sit voisikin kömpiä sänkyyn.

No ei ainakaan elenan ruoat.
No sittenhän on ihan hyvä etten tarjonnut sulle niitä, eikö?
On mullekin tehty ruokia mistä en tykännyt, mauttomia sianlihapihvejä esim. mutta eipä tullut mieleeni haukkua niitä.
Propsit sulle lapsellisuudesta, mä pelleilen täällä joo, usein teen sen peittääkseni pahanoloni...mutta jokaisellahan meistä on tapansa purkaa omaa pahaa oloaan. Sinulla sinun tapasi, minulla omani.

Ruoka oli muuten hyvää, jopa nirso kaverini tykkäsi siitä ja halusi reseptin.(y)

@krut
Tuosta tiekarhusta vielä. Tulipa serkkupoikas kanssa puhetta tuosta asiasta niin sano että kyllä se on tiekarhu joka ne polanteet raapii.
Kauhiksen huulirauta kuulema tylsyy eikä ota enää tarkasti. Lisäs vielä että jos ottaa tarkasti, on se sellasta rynkyttämistä, että hajoilee paikat. Koska kauhan kulma on sellanen että sylinterit on niin kovilla että paukahtelevat.
@m1es puhu ihan asiaa.

Luotan serkkupoikas vankkaan ammattitaitoon, sehän on eräänlainen koneinssi. Purkaa, kasaa ja ajaa koneen ku koneen.
Ja ompa joskus tehnykki noita hommia.

• Tykkää
Reactions: Elena777
@krut
Tuosta tiekarhusta vielä. Tulipa serkkupoikas kanssa puhetta tuosta asiasta niin sano että kyllä se on tiekarhu joka ne polanteet raapii.
Kauhiksen huulirauta kuulema tylsyy eikä ota enää tarkasti. Lisäs vielä että jos ottaa tarkasti, on se sellasta rynkyttämistä, että hajoilee paikat. Koska kauhan kulma on sellanen että sylinterit on niin kovilla että paukahtelevat.
@m1es puhu ihan asiaa.

Luotan serkkupoikas vankkaan ammattitaitoon, sehän on eräänlainen koneinssi. Purkaa, kasaa ja ajaa koneen ku koneen.
Ja ompa joskus tehnykki noita hommia.
Turun murteessa serkkupoikas ei kyllä tarkoita minun serkkua vaan sinun serkkua :unsure:

Yhteistyössä