Voi mikä surullinen elämä.Mä en hihittele mitään kenenkään kanssa, en edes itsekseni. ei ole mitään hihiteltävää. En pitänyt ruoastasi ja piste.
Mikäs sut sais hihittelemään?
Voi mikä surullinen elämä.Mä en hihittele mitään kenenkään kanssa, en edes itsekseni. ei ole mitään hihiteltävää. En pitänyt ruoastasi ja piste.
kissatappelu&kokkisotaOnks tää semmoi kokkisota?
Niinpä, ihmeen moni luulee tuntevansa henkilön nettikeskustelun kautta.Niin, pitää tutustua ja jutella muuallakin kuin täällä.
Ootko hakenut hakusanalla datsaMä yritän etsiä Pietarista (lähiseuduilta +20 kilsaa keskustasta max.) isoa mökkiä viikoks vaikka toukokuulle. Pelkkiä hotelleja tarjoaa, prhn!
@roosaruusa osaako auttaa?
Tai ihan kuka vaan.
En oo ennen mökkeilly Pietarissa.
ainii, sauna pitää olla, ettei käy niiku Roosalle Känäriällä.
Mitä toi tarkoittaa?Ltns!
Kiva olis joku varma tapaus ettei mee fynät hukkaan.Ootko hakenut hakusanalla datsa
Long time no see.Mitä toi tarkoittaa?
Olen aina kuvitellut sen meinaavan ''luutnanttis'' ja hieman ihmetellyt
kissatappelu&kokkisota
kissatappelu&kokkisota
Mikähän siinä on, että nuo elukat osaavat olla söpöjä myös vihaisina..- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Panit sitte jotain kilttiä?Ei viittiny tuhmempaa panna
Panetko kilttiä?Ei viittiny tuhmempaa panna
PaninPanit sitte jotain kilttiä?
Niin on.Mikähän siinä on, että nuo elukat osaavat olla söpöjä myös vihaisina..
Jaa semmosta skottilaista? No pakko myöntää etten ois ihan heti uskonutPanin
Juu, mää olin Claire ja hän oli JamieJaa semmosta skottilaista? No pakko myöntää etten ois ihan heti uskonut
Tässä jutussa on nytkyllä jotain epäilyttävää, koska olen nähnyt Clairen ja sinun kuvat...Juu, mää olin Claire ja hän oli Jamie
•5•Kato perkele Pits!
Ltns!
*heittää yläfemmat”
voisin tykätä myös luutnanttis pitsistäLong time no see.
kukas sitä vieraita panoseuraksi.. tuttu on parempi. Ainaki etunimi on hyvä tietääTähän aikaan vieraita vielä. Että ne jotkut jaksaa!
Ei, en ole mitään panoseuraa hommannut. Ajattelitte kuitenki heti sitä.
Hattaran kuvia kun köllähätte!