Hyi hitto kun näyttivät kuppausta tv:ssä. *kops*
Niin tekivätHyi hitto kun näyttivät kuppausta tv:ssä. *kops*
Semmonen on kitkerää kahvia.En ole ikinä puhdistanut meidän moccamasteria. Niistä jämistä se kunnon maku tulee
Mielestäni et ole oikeutettu kommentoimaan kahvini makua, koska et ole sitä maistanut. Et tiiä kuinka hyvät soosit rööreissä makaa.Ei tuu. On pahan makuista.
Ja sama kommentti sulle kuin boobsilleSemmonen on kitkerää kahvia.
Ajapas joskus se puhdistuslitku läpi, niin huomaat eron.
Kaikki muut kahvit paitti pannukahvi on kitkerää!Mielestäni et ole oikeutettu kommentoimaan kahvini makua, koska et ole sitä maistanut. Et tiiä kuinka hyvät soosit rööreissä makaa.
Mutta mulla on MOCCAMASTER.Mielestäni et ole oikeutettu kommentoimaan kahvini makua, koska et ole sitä maistanut. Et tiiä kuinka hyvät soosit rööreissä makaa.
Missä semmoisia myydään?Semmonen on kitkerää kahvia.
Ajapas joskus se puhdistuslitku läpi, niin huomaat eron.
En oo pannukahvia juonut.Kaikki muut kahvit paitti pannukahvi on kitkerää!
Mutta sää puhdistat omaasi. Vuosien tahnat rööreissä luo elämyksellisen makuelämyksenMutta mulla on MOCCAMASTER.
Mummi ei muuta tehnytkään. Parasta kahvia muttei sovi hätäsilleEn oo pannukahvia juonut.
Vaikka tuolla.Missä semmoisia myydään?
Kerran vuodessa vähintään. Kun on puhdistettu niin maistuu taas hyvälle.Mutta sää puhdistat omaasi. Vuosien tahnat rööreissä luo elämyksellisen makuelämyksen
Ok, näyttää olevan munkin prismassa. Onko siellä missä on koneet vai puhdistusaineet hyllyssä?
En muista. Katso ensin sieltä missä on keittimen varaosat.Ok, näyttää olevan munkin prismassa. Onko siellä missä on koneet vai puhdistusaineet hyllyssä?
Määkin saan uniorkkuja.Onko mun pimpassa sit joku vika?
Tuo selkeä vihje siitä, miten hänen mielestään harrastetaan yhdessä hyötyliikuntaa. Ennen maanantaita.Juteltiin miehen kanssa kevään tulosta.
"Kevät yllättää meidät housut kintuissa," tuumi mies.
Oikee kotimeteorologi...
Meillä se meni näin:Laulattaa. Tää on @-roosaruusa- :lle kun on Kanarialla.
Sävel: Besame mucho
Piisami, piisami puussa
Ammu se alas, niin olen niin onnellinen...
Vai olisiko tästä mitään...Meillä se meni näin:
Vessaan me, vessaan me juostiin...
Housut ja kintut jo aivan märkinä on...
Vessaan me, vessaan me juostiin...
Sen jälkeen olo on ollut voittamaton...
Ai katos tuolta se tulikin! Mä kuulin sen version joskus joltakin tutulta ja aloin kääntelemään siitä omaa versiota kun opetin poikia vaipoista pois ja potalleVai olisiko tästä mitään...
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be