ehkä, mutta pitäs tutustua lähemmin että vois sanoa varmaksiOnko mun pimpassa sit joku vika?
nim. v1ttutieteen tohtori ruutis
ehkä, mutta pitäs tutustua lähemmin että vois sanoa varmaksiOnko mun pimpassa sit joku vika?
Tule tutkimaan.ehkä, mutta pitäs tutustua lähemmin että vois sanoa varmaksi
nim. v1ttutieteen tohtori ruutis
Näinkö?Juteltiin miehen kanssa kevään tulosta.
"Kevät yllättää meidät housut kintuissa," tuumi mies.
Oikee kotimeteorologi...
Orkku keskeytti torkunNiin ja heräsin orkkuun.
Keskeytti hyvän unen.Orkku keskeytti torkun
Mihin tämä havainto perustuu?Juteltiin miehen kanssa kevään tulosta.
"Kevät yllättää meidät housut kintuissa," tuumi mies.
Oikee kotimeteorologi...
Siis puhuin sitä ennen miehelle, että oikeat meteorologit ennustavat tämän vuoden kevään alkavan aikaisin, jo helmikuussa.Mihin tämä havainto perustuu?
Muistatko miehen nimeä enää? Oliko alakooma, alghoma tai jotakin sinne päin?Mä näin unta että tapasin bileissä kivan miehen. Mutta mies oli reilusti alle 40. Ikäeron takia en tutustunut häneen paremmin. Hän loukkaantui ja lähti jonnekin. Jätti viestin mun laukkuun. Luin viestin kun huomasin sen. Lähdin hänen perään. Löysin hänet ja syöksyin hänen kaulaan. The end.
Oli muuten komea ja hyvä kroppainen mies.
En muista nimeä. Oli tumma tukka ja ruskeat silmät.M
Muistatko miehen nimeä enää? Oliko alakooma, alghoma tai jotakin sinne päin?
Eli hän teki toteamuksen sitten tämän pohjalta, ja olitte ilman housuja. Ompas hän vitsikäsSiis puhuin sitä ennen miehelle, että oikeat meteorologit ennustavat tämän vuoden kevään alkavan aikaisin, jo helmikuussa.
En muista nimeä. Oli tumma tukka ja ruskeat silmät.
kun on miljoonia pankkitilillä niin on varaa harrastaa jopa maanilveilyäSliipattu ja huippumenestynyt dj Calvin Harris on nykyään jyväjemmari ja maatilamatkailuyrittäjä. Söpöä, ja söpö mies.
Anteeks kristillinen välikommentti mutta joskus vuosia sitten rukoilin hänen puolestaan ohimennen, ja sit äijä vetäytyi julkisuudesta.
Vai kyllästyikö illuihin...?
Maailman kovapalkkaisin dj teki täyskäännöksen ja jätti loisteliaan luksuselämän – elää nyt täysin erilaista arkea maatilallaan
Calvin Harris on nykyään luomutilan isäntä, joka hoitelee kanoja ja lampaita ja viljelee erilaisia kasveja.www.is.fi
Juu, nimenomaan. Mut hauska ilmiö, kun esim.sen Top Gearin Jeremy Clarksonkin alkoi jyväjemmariks. Kai se viihde-elämä on kuluttavaa ja sitä kun on vuosikymmenet tehnyt, haluaa jotain aivan päinvastaista.kun on miljoonia pankkitilillä niin on varaa harrastaa jopa maanilveilyä
En ole ikinä puhdistanut meidän moccamasteria. Niistä jämistä se kunnon maku tuleeJestas, kun Moccamasterista juoksee ruskeeta kuravettä kun laitoin puhdistuspussin sinne.
Putsasin tuon putkiston viimeks ehkä syksyllä, pitää putsata useemmin.
Ei tuu. On pahan makuista.En ole ikinä puhdistanut meidän moccamasteria. Niistä jämistä se kunnon maku tulee
Minä tulen!! Juoksen jo!Harmi että ei ole kaveria jonka voi pyytää tänne kun olen hätää kärsimässä.
OihMinä tulen!! Juoksen jo!
Pelastan neitokaisen hädässä