ootki sitte erikoinen palstailija kun oot käyny oikein koulujaMulla oli sentään äidinkieltä koulussa. Äitini oli huvittunut, kun olin kirjoittanut vihkooni 2 luokalla
Äidin kili
Kala Mies
ootki sitte erikoinen palstailija kun oot käyny oikein koulujaMulla oli sentään äidinkieltä koulussa. Äitini oli huvittunut, kun olin kirjoittanut vihkooni 2 luokalla
Äidin kili
Kala Mies
Paino sanalla erikoinenootki sitte erikoinen palstailija kun oot käyny oikein kouluja
Älä huoli, lahnoja ne kaverit sieltä bileistä kotiinsa kiikuttiMulla oli Suomen kalat juliste latinan kielisillä nimillä. Toiset kävi bileissä, minä tuijotin rutilus rutilusta
mun pappa muuten taisteli Talvisodassa tuolla Saunajärvellä missä ko susilauma vaeltaaEtusivu | Oikeutta eläimille
Oikeutta eläimille on eläinoikeusjärjestö, joka pyrkii parantamaan eläinten asemaa yhteiskunnassa. Eläimet ovat tuntevia ja tietoisia olentoja, joilla on oikeus elämään ja omaehtoisuuteen. Yhdistyksen mukaan ihmisten ja eläinten suhteen tulee perustua vastavuoroisuuteen eikä ihmisten...oikeuttaelaimille.fi
Allekirjoitin
Katoin maikkarin sivulta, että olivat peruneet sen luvan ja hyvä niin, on se nyt kumma ettei anneta niiden liikkua edes siellä missä eivät ole vaaraksi kotieläimille tai ihmisille.mun pappa muuten taisteli Talvisodassa tuolla Saunajärvellä missä ko susilauma vaeltaa
susien pyynti tuntuu tarpeettomalta kun eihän siellä edes asu enää kettään
Nii...mulla ei oo susiasiaan kantaa, mutta jos niit vähentää pitää, niin vähennettäköön niiden tuhoalueilla?Katoin maikkarin sivulta, että olivat peruneet sen luvan ja hyvä niin, on se nyt kumma ettei anneta niiden liikkua edes siellä missä eivät ole vaaraksi kotieläimille tai ihmisille.
Taasko sä pieret?Perunat ei kannata Vihreitä
MinäkinEtusivu | Oikeutta eläimille
Oikeutta eläimille on eläinoikeusjärjestö, joka pyrkii parantamaan eläinten asemaa yhteiskunnassa. Eläimet ovat tuntevia ja tietoisia olentoja, joilla on oikeus elämään ja omaehtoisuuteen. Yhdistyksen mukaan ihmisten ja eläinten suhteen tulee perustua vastavuoroisuuteen eikä ihmisten...oikeuttaelaimille.fi
Allekirjoitin
PersuperunatPerunat ei kannata Vihreitä
taidatpa ollaOonkohan mä ronski äiti?
Julistin äsken keittiössä "nyt tulee itämaista kanaa!" ja päästin semmoisen cheetah-karjunnan.
Johnny Weissmullerin Tarzanissa oli parasta kun Tarzan veti Janen jalasta luokseentaidatpa olla
Miltä se kuulosti?Oonkohan mä ronski äiti?
Julistin äsken keittiössä "nyt tulee itämaista kanaa!" ja päästin semmoisen cheetah-pierun.
Piere sinä vaan siellä...Miltä se kuulosti?
Luolamiehetkin oppi, ettei naista saa vetää jalasta, vaan täytyy vetää hiuksista, ettei vaan mene hiekkaa vääriin paikkoihinJohnny Weissmullerin Tarzanissa oli parasta kun Tarzan veti Janen jalasta luokseen