Hyvä idea, kokeillaan...Mutt voithan sä kokeilla, jos kuitenkin auttais
Hyvä idea, kokeillaan...Mutt voithan sä kokeilla, jos kuitenkin auttais
Syrjit meitä. Ei mulla ole linkkiä, o vaan videoPistä linkki tänne. Mä en, niinkus tiedät, whatsappeile palstalaisten kans...
Jaa no ei se roikkuminen siihen auta.Joo tosi hyvä, on tullut sitäkin aikanaan tehdyksi. nyt on kuitenkin kyse polvesta.
Jo viime talvena, kun se alkoi kipuilla, ehdottelin eukolle sitä vanhaa viisautta, että pojasta polvi paranee. Sain kuitenkin selkeästi ymmärtää hänen olevan jo liian vanha moisiin pasrannuskonsteihin, eikä hoidon ulkoistaminenkaan kuulemma ollut suotavaa.
Kyllä. Sit olen nähnyt yhden videon missä äiti syöttää lapselleen eläviä nuijapäitä lusikalla...(Kalamiehen video)
Tota en osannu odottaa.
Syödäänkö se tuon jälkeen?
Mun isä opetti mulle kaksi asiaa: Miten tehdään savurenkaita kun tupakoijjaan (kielsi samantein etten sitte ikinä saa polttaa) ja kalastamisen...Isäni sanoi minulle, että pojasta polvi pahenee...
Oliko hän kenties pessimisti vai peräti realistiJaa no ei se roikkuminen siihen auta.
Isäni sanoi minulle, että pojasta polvi pahenee...
Mikä heviletti ihmisiä oikein vaivaa???Kyllä. Sit olen nähnyt yhden videon missä äiti syöttää lapselleen eläviä nuijapäitä lusikalla...
Jälkimmäinen ainakinOliko hän kenties pessimisti vai peräti realisti
Jaa-a. Taisi olla paikallista herkkua tai paikallista poppamieslääkeherkkua tai sitten ei vaan normiruokaa riitä kaikilleMikä heviletti ihmisiä oikein vaivaa???
Ihan samaa julmuutta kuin Yulin koira/kissa festaritJaa-a. Taisi olla paikallista herkkua tai paikallista poppamieslääkeherkkua tai sitten ei vaan normiruokaa riitä kaikille
Niiltä muuten loppuu kielitaito aina kun jäävät kiinni, yllättäen aina osaavat lontoota siinä vaiheessa kun heille kerrotaan sakon summa.Se opiskelija raahas myös kasan ankan kuivatettuja mahalaukkuja.
Mikä niitä vaivaa?
Juu, tuo opiskelijakin (m1es olisi pitäny sitä nättinä, oli ihan simpsakka tapaus) kierteli ja kaarteli mut sit siltä alkoi tulla tietoa.Niiltä muuten loppuu kielitaito aina kun jäävät kiinni, yllättäen aina osaavat lontoota siinä vaiheessa kun heille kerrotaan sakon summa.
Harmi, jäi näkemättä. Olisin peukuttanut hänen puolestaan.Juu, tuo opiskelijakin (m1es olisi pitäny sitä nättinä, oli ihan simpsakka tapaus) kierteli ja kaarteli mut sit siltä alkoi tulla tietoa.
Gordonin luonne taitaa olla sen tyyppinen, että kaikki "kidutusruoka" innostaisi häntä. Huutaisi siis kannustusta.Joku Gordon Ramsay sais mennä huutamaan kaikille kiinalaisille
tuo olis kauhistus porilaisilleMä en kestä ihmisiä, jotka voi syödä elävän olennon...en siis puhu nyt fisumänistä...mutta olen kanssa törmännyt noihin vastaaviin videoihin (eivätkä lähteneet heti edes päältä pois) ja sain jonkinlaisia raumoja niistä
Elävä ruoka on tuoretta. Moni ei tule ajatelleeksi, että suurin osa luonnon eläimistä kuolee tulemalla syödyksi elävältä.Ihan samaa julmuutta kuin Yulin koira/kissa festarit
kyllä noi tsainapimut osaaElävä ruoka on tuoretta. Moni ei tule ajatelleeksi, että suurin osa luonnon eläimistä kuolee tulemalla syödyksi elävältä.
Tässä japanilaiset laittavat tuoretta kalmaria tarjolle.
Joo mut me ihmiset voimme valita. Emme ole eläimiä.Elävä ruoka on tuoretta. Moni ei tule ajatelleeksi, että suurin osa luonnon eläimistä kuolee tulemalla syödyksi elävältä.
Tässä japanilaiset laittavat tuoretta kalmaria tarjolle.
Olisihan se hienoa ja ihanteellistakin, mutta et voi rakentaa koko palapeliä uusiksi vain yhtä palikkaa siirtämällä.Joo mut me ihmiset voimme valita. Emme ole eläimiä.
Meidän ei tartte raadella hampaillamme jotain peuraa joka ei ihan siinä hetkessä kuole, vaan voidaan lopettaa joku eläin vaikka sähköiskulla max 5 sekunnissa.
Kaikista paras olisi jos karja pitäis teurastaa tilalla ja siinä ois metsästysluvan saanu tms.hoitamassa sen, eli ei tulis eläimelle stressaavia teuraskuljetuksia.
Sitä ennen eläin sais elää pitkän elämän.
Luonnossa kettu ei kysele "oletkos pupu edes puoli vuotta täyttänyt, vai syönkö sut vasta 3-vuotiaana?"
Me ihmiset voisimme tehdä sellaisia päätöksiä, jos vain tahtoa on.