Mulle kävi nuorempana melkein kaikki, nyt varttuneempana vain St Remyä ja punaista jony walkkeria.parempaa kai toi rymy on mitä votka
Mulle kävi nuorempana melkein kaikki, nyt varttuneempana vain St Remyä ja punaista jony walkkeria.parempaa kai toi rymy on mitä votka
Tuosta viinan laitttamisesta vesHelpotuksen huokaus!
St Remyä on, votkua ei.
Viime kesänä kairasin reiän perunaan ja istutin ruusun siihen reikään ja perunan maahan. Ruusu ei alkanut kasvamaan, mutta syksyllä sain muutaman uuden perunan.Vesimeloni. Vinkki: kairaa vesimeloniin hole ja kaada vodkapullollinen sinne holeen ja anna imeytyä yön yli
mun miälestä se jaska kävelijä on pahaaMulle kävi nuorempana melkein kaikki, nyt varttuneempana vain St Remyä ja punaista jony walkkeria.
Ja sen vesimelonin voi myös halutessaan nimetä Georgeksi
Kannattaa ehkä käydä lääkärissä varmuuden vuoksiEn muista valitinko jo mutta en voi lettujakaan enää syödä. Närästää ikävästi.
George, my watermelon.Ja sen vesimelonin voi myös halutessaan nimetä Georgeksi
Mikä sen hianompi nimi kuin St Georges.Ja sen vesimelonin voi myös halutessaan nimetä Georgeksi
Se tietää JOULUA!!Kylläpä nyt lunta tulee. Eilenkin satoi lunta.
Pyhät Yrjöt?Mikä sen hianompi nimi kuin St Georges.
Jos on yksinäinen olo, niin ei sit kannata kannata kairata siihen samaan meloniin toista reikää. Voipi poltella sen vodkan/remyn jälkeenMikä sen hianompi nimi kuin St Georges.
Uusi lumi on vanhan surma, sanoi mustalaispoika jouluaattona.Se tietää JOULUA!!
Niillä on milloin mitäkin. Raakaa kalaa toukilla, linnunpesiä, ym. paskaaHehhehhee... @m1es :n pitäis katsoa taas Australian rajalla -ohjelmaa.
Tsainapariskunta jäi tullissa kiinni kun yritti salakuljettaa 6 kg sammankonlihaa
Tuohon vois sanoa että LOL
Mikäli pystyy niin leuanveto on hyvä harrastus, koska se vetreyttää selkää, ja roikkuminen ylipäätänsäTänään käynti lihankiduttajalla. Vai miksi sitä nykyään hienosto sanotaan... fysioterapeutilla.
Melkoinen määrä itsekidutusohjeita tarttui mukaan.
Ne käyttää kaiken mitä luonnosta saa irtiNiillä on milloin mitäkin. Raakaa kalaa toukilla, linnunpesiä, ym. paskaa
Siksi me nautimme koronastakinNe käyttää kaiken mitä luonnosta saa irti
Jos oisit mun wa-frendi, niin voisin pistää sulle yhden ällötysvidion...Ne käyttää kaiken mitä luonnosta saa irti
Pistä linkki tänne. Mä en, niinkus tiedät, whatsappeile palstalaisten kans...Jos oisit mun wa-frendi, niin voisin pistää sulle yhden ällötysvidion...
Joo tosi hyvä, on tullut sitäkin aikanaan tehdyksi. nyt on kuitenkin kyse polvesta.Mikäli pystyy niin leuanveto on hyvä harrastus, koska se vetreyttää selkää, ja roikkuminen ylipäätänsä
Shh ei tiiäUusi lumi on vanhan surma, sanoi mustalaispoika jouluaattona.
Mutt voithan sä kokeilla, jos kuitenkin auttaisJoo tosi hyvä, on tullut sitäkin aikanaan tehdyksi. nyt on kuitenkin kyse polvesta.