Juu, nuorisa se on tulevaisuus... chilikanan laitossakin.Keskimmäinen poika osaa tehdä vähintään yhtä hyvää chilkikanaa kotikeittiössä kuin mitä saa tilattua ravintolasta
Juu, nuorisa se on tulevaisuus... chilikanan laitossakin.Keskimmäinen poika osaa tehdä vähintään yhtä hyvää chilkikanaa kotikeittiössä kuin mitä saa tilattua ravintolasta
Niin muna kuuluu ottaakin.Nope..saatan minä munaakin suuhuni ottaa...yleensä paistettuna, mutta usein myös keitettynä.
Mä tiedän osoitteen.laita e7 osote ja kellonaika millon pyörit berberi paljaana
*alkaa jo ettimään kiikareita*
hyvä, eiköhän mennäMä tiedän osoitteen.
Mennäänhyvä, eiköhän mennä
laita e7 osote ja kellonaika millon pyörit berberi paljaana
*alkaa jo ettimään kiikareita*
Mä tiedän osoitteen.
hyvä, eiköhän mennä
Ähäskutti, tänneppä ei pääse ellei soita alakerran oven rinkuttajaa ja sitte pitää kertoa kuka siellä o ja mummot ei tässä talossa kelleen ovia availeMennään
Ensin etsimme sun ikkunat. Mä keksin vielä miten päästään rappukäytävään.Ähäskutti, tänneppä ei pääse ellei soita alakerran oven rinkuttajaa ja sitte pitää kertoa kuka siellä o ja mummot ei tässä talossa kelleen ovia availe
kytätään ovella ja pannaan jalkaa ovenrakoon kun joku menee ovestaEnsin etsimme sun ikkunat. Mä keksin vielä miten päästään rappukäytävään.
Pääsiskö neljänneksi pyöräksi? Näin tasapaino säilyisiMennään
Toki pääset.Pääsiskö neljänneksi pyöräksi? Näin tasapaino säilyisi
jos se toimii radiosignaalilla?Nyt tämmönen kalkkis ihmettelee, että miten telkkarin kaukosäädin ottaa signalia, vaikka sen pää on umpimuovia, eikä valoa ole siinä?
Saattaa se toimia sillähii.jos se toimii radiosignaalilla?
sehän ei vaadi näkyvää silmääSaattaa se toimia sillähii.
Voi olla, voipi olla, niiiiihhh! Sellanen ol' Viipuri, sellanen ol' Viipuri, karjalaisten kaupunki!sehän ei vaadi näkyvää silmää
Ennenvanhaan toimivat jonkintaajuisella äänisignaalilla.Nyt tämmönen kalkkis ihmettelee, että miten telkkarin kaukosäädin ottaa signalia, vaikka sen pää on umpimuovia, eikä valoa ole siinä?
Ei kun toihan menee niin, että sellane ol viipuri, siellä on nyt naapuri...Voi olla, voipi olla, niiiiihhh! Sellanen ol' Viipuri, sellanen ol' Viipuri, karjalaisten kaupunki!
Juu ja harmittaa ylipäätään kun otin tuon laulun esille, kun harmittaa sen kaupungin kohtalo. Kerran olen siellä käynyt.Ei kun toihan menee niin, että sellane ol viipuri, siellä on nyt naapuri...
meni ihan pilaan kun russakat otti sen itelleenJuu ja harmittaa ylipäätään kun otin tuon laulun esille, kun harmittaa sen kaupungin kohtalo. Kerran olen siellä käynyt.
lihanhimo liikuttaa meitä miehiäEksä puutteessa kun haluaa tulla kylään.
KasvisruokaaMitä sitä söisi tänään?
Ei tee mieli lihhaa tai no broileria vois tietysti tai kalaa, mutta missä muodossa...toisaalta tekis mieli paastota tää päivä ja syödä illalla joku isompi salaatti.....