Toi on mun tekemä pizza.Rättiksen pizza.
Mä laitan ananasta vain kinkku pizzaan. Ei sovi muihin pizzoihin.ananas kuuluu hetelmäsalaattiin
ananas EI kuulu pitsaan mutta voit käyttää jälkiruuissaMä laitan ananasta vain kinkku pizzaan. Ei sovi muihin pizzoihin.
Ananasta voi käyttää leivonnassa ja jälkiruoissa. Tai syödä sellaisenaan.
Mä teen mitä haluun.ananas EI kuulu pitsaan mutta voit käyttää jälkiruuissa
ylipäätään ei pidä sekoittaa suolaista ja makeaa
jos jäät kiinni Ruutiksen lain rikkomisesta niin saat rankkuaMä teen mitä haluun.
Ananas broilerikastike on hyvää riisin kanssa.
U talk dirty brah and I like itananas EI kuulu pitsaan mutta voit käyttää jälkiruuissa
ylipäätään ei pidä sekoittaa suolaista ja makeaa
Shhh et tee...Mä teen mitä haluun.
nyt meni yli hilseen mutta tulkitsen niin että "puhut vähän mutta asiaa"U talk dirty brah and I like it
Suurinpiirtein niinnyt meni yli hilseen mutta tulkitsen niin että "puhut vähän mutta asiaa"
koeta sinäkin vähän kattoa ton perään ettei tee mitään vääryyksiäShhh et tee...
Yritän mutkun on mokoma niin vikkelä etten kerkiä aina perään...On jo vilauttelemassa ties kenelle ja syömässä ananaspitsoja ja vaikka mitä kun hetkeksi selkäni pipatuksen keskellä käännän!koeta sinäkin vähän kattoa ton perään ettei tee mitään vääryyksiä
Annatko piiskaa?jos jäät kiinni Ruutiksen lain rikkomisesta niin saat rankkua
sitäpä sitäAnnatko piiskaa?
eipä tuota näin tasamaantallaajana ole tullut huomatuksiHuomenia.
Tiesittekö, että kyyhkyset (alias pulut) syöksyvät tuhatta ja sataa jyrkkään alarinteeseen ja sit hissuksiin lentelevät takaisin ylös ja sit taas syöksykiidolla alas?
Ni ja broiskua, pekonia (rapsuksi paistettuna ja pitsalle murusteltua) niin ja ananas sopii jättihyvin joko jälkiruokaan tai seinäkoristeeksi. Sipulia ja paprikaa toki kans.