vierailija
Elä puhu kakkendaaliaMä en oo pumppaillut ilmaa ku patjaan, kumiveneeseen ja ilmapalloihin.
Elä puhu kakkendaaliaMä en oo pumppaillut ilmaa ku patjaan, kumiveneeseen ja ilmapalloihin.
Motiivinsa on mulle kyllä arvoitus enkä ymmärrä noita viestejään kun ne kuitenkin poistetaan...Veikkaisin, että joillekin törkeyksien suoltaminen esim relaatioketjuihin on yritys saada joitakin mielenkiintoisia keskusteluja katoamaan kakkossivulle, josta niitä ei havaita niin helposti.
Motiivinsa on pelkkä relluketjuviha ja keinonsa säälittävät törkyviestit. Onneksi modet osaavat asiansa.Motiivinsa on mulle kyllä arvoitus enkä ymmärrä noita viestejään kun ne kuitenkin poistetaan...
Onneksi ne sentään poistetaan.Motiivinsa on mulle kyllä arvoitus enkä ymmärrä noita viestejään kun ne kuitenkin poistetaan...
Ajattelin tarjota hänelle ykköstä.
Ottakaahan vieraat opiksi - tämän saitte aikaan....Höps. m1es sisään!
Hmm... No ei ainakaan pois täältä.Höps. m1es sisään!
Kerro ny vielä kerran se juttu. Se ilmanpumppausjuttu. kerro ny.... Ku mä en oo sitä kuullut vaan näitä vihjeitä.Mä en oo pumppaillut ilmaa ku patjaan, kumiveneeseen ja ilmapalloihin.
Älä nyt kaikkea paljasta. .Kyllä tuo @m1es on todellinen perwo, koska hän postaa aasialaisien muidujen kuvia tänne...
Laitappa kerran kuva itsestäsi tänne, niin nähdään, miten komea olet.Älä nyt kaikkea paljasta. .
Perinteistä aasialaista pervoilua vuosisatojen takaa. Kuka tunnistaa ilman googlen apuja mikä kulttuuri?
Tasapainon vuoksi kauniimpaa suomalaisilmaisua lappilaisnaisen iholla. Kyllä meillä osataan!
1. Jos aloitettaisiin siitä, että sinä edes rekisteröisit itsellesi käyttäjätunnuksen.Laitappa kerran kuva itsestäsi tänne, niin nähdään, miten komea olet.