Hävytöntä*mussuttaa nunnan munkkia*
Hävytöntä*mussuttaa nunnan munkkia*
Kaikenlaisia houkuttimia ne nykyään käyttääkin. Ei edes tissit kelpaa ilman sokeria.Sokeria oli tisseissäkin. Liian iso kaula-aukko.
Pirkka Pekka Petelius?ppp ...
mistä sulle näin perjantaina hän tuli Mieleen?Pirkka Pekka Petelius?
Sinun viestistä?mistä sulle näin perjantaina hän tuli Mieleen?
Pirkka Pekka Petelius?
mulla on Mielessä ihan jotain muutaku PPPSinun viestistä?
Mutt... eiks munkkien pitäis elää vallan selipaatisa.Nonni, nyt on vatsa isona pinkeenä munkin takia.
Kyl mun tietääkseni.Mutt... eiks munkkien pitäis elää vallan selipaatisa.
No nyt meni sitten vallan yli hilseen...Kyl mun tietääkseni.
pitäs varmaan mutta ei millään malttasMutt... eiks munkkien pitäis elää vallan selipaatisa.
Bhahahaaa sää ole ees munkkia nähäny!pitäs varmaan mutta ei millään malttas
Axella on hyvän tuoksuisia suihkugeelejä.Mikähän mulla on...Oon ihan tyytyväinen naiseuteeni jiiänee, mut tykkäisin käyttää suihkussa miehen ja pojan joululahja-suihkusaippuoita.
Kaikki Sport, Ocean, jne.tuoksuu iiihanalle.
Mut mies ei välttämättä tykkäis haistella mua miehen hajuisena...
Se kuvakulma on vauvalle "Maata lähestyy täysikuu"/"airbagit laukes".oompas nähny munkit
lapsena kun olin vielä äireen tissillä
Mikähän mulla on...Oon ihan tyytyväinen naiseuteeni jiiänee, mut tykkäisin käyttää suihkussa miehen ja pojan joululahja-suihkusaippuoita.
Me ostettiin kolme palaa kääretorttua ja jopa on tälläkin äkillinen viidennen kuukauden raskaustila.Nonni, nyt on vatsa isona pinkeenä munkin takia.
Älä ole niin rajoittunut. Ehkä miehesikin haluaa tuoksua kielolle ja vapautua pukeutumaan....Mikähän mulla on...Oon ihan tyytyväinen naiseuteeni jiiänee, mut tykkäisin käyttää suihkussa miehen ja pojan joululahja-suihkusaippuoita.
Roosaruusa ruusuitta?Samis!
Ja mä kyllä käytän ku haluan. Etsikööt uuden eukon ellei kelpaa freesioitta ja ruusuitta.
Samis, piti oikein ottaa somakkiHuomenta, turvotus ja tukala olo kesti monta tuntia. Yöllä tuli närästys.