On se. Mutta seuraavasta kerrasta ei ole tietoa. Voi mennä ties kuinka kauan.Kaksiviikkoa on lyhyt aika verrattuma kuuteen kuukauteen.
Parisuhteessa saisi kun haluaa.
On se. Mutta seuraavasta kerrasta ei ole tietoa. Voi mennä ties kuinka kauan.Kaksiviikkoa on lyhyt aika verrattuma kuuteen kuukauteen.
Sinunkin sanastossa?Mut sana panna ei tarkoita vain seksiä. On se muutakin.
JooSinunkin sanastossa?
Ei ole tietoa täälläkään.On se. Mutta seuraavasta kerrasta ei ole tietoa. Voi mennä ties kuinka kauan.
Ekkös sää kehunut joku aika sitten tavanneesi leidin, joka antaa?Ei ole tietoa täälläkään.
Mä oon joskus nielassut hiuksen. Hyi hitto.Hyi ettäääää, meinas lentää äsken laatta.com, melkis nielasin metri mittasen hiusken!!!!
Pelkkä ajatus saa yökkisrefleksin päälle...joskus söin kylässä leipää, missä oli hius ja kakostelin kahvipöydässä veet silmissä ja yritin selittää, että meinasin nielasta väärään kurkkuunMä oon joskus nielassut hiuksen. Hyi hitto.
Hyh hyhPelkkä ajatus saa yökkisrefleksin päälle...joskus söin kylässä leipää, missä oli hius ja kakostelin kahvipöydässä veet silmissä ja yritin selittää, että meinasin nielasta väärään kurkkuun
En muista kehuneeni. Sanoin, että vois olla ehkä mahdollista tulevaisuudessa. En muista sanamuotoa tarkalleen.Ekkös sää kehunut joku aika sitten tavanneesi leidin, joka antaa?
Ok, sitten muistin väärin!En muista kehuneeni. Sanoin, että vois olla ehkä mahdollista tulevaisuudessa. En muista sanamuotoa tarkalleen.
Voip’ olla, että puhuin antamisesta ja saamisesta, mutta asia koski sukupuoliyhdyntää.Ok, sitten muistin väärin!
Mun mies vois lisätä pari poikkeusta:Parisuhteessa saisi kun haluaa.
Ymmärsin, että @Buubis puhui itsestään eikä sinun tai jonkun toisen aviomiehestä.Mun mies vois lisätä pari poikkeusta:
Ei silloin kun...
-vaimolla pää kipee
-vaimolla pää tulossa kipeeks
-vaimo viettää pääkivun jälkeisiä toipumispäiviä
-vaimolla on väsy
-mies kähisee vaimon korvaan jotain minuuttia vaille keskiyötä kuin mikäkin
Tuhkimon prinssi, kun vaimo on jo taju kankaalla
-kun on muutenki jo yö ja vaimolla tulossa työpäivä.
-kun on yö ja vaimolla tulossa vapaapäivä, jonka se haluaa viettää
virkeänä
Jos verrataan vaikka parin A4:sen tekstiä ja videota jossa on sama määrä sanoja, niin ne 2 A4:sta lukee minuutissa.Mistä muuten tuo "en katso videoita"-asenne kumpuaa? Onko joskus juustovideo yllättäen osoittautunutkin jyystövideoksi?
No ei tod saaOn se. Mutta seuraavasta kerrasta ei ole tietoa. Voi mennä ties kuinka kauan.
Hyvässä saa.No ei tod saa
Mä oon saanut. Ja sinkkuna olis useampi vaihtoehto.No ei tod saa
Tai se muidu oli kotoisin sieltä imaginationistaOk, sitten muistin väärin!
Nami namiEi oo hiuksia eikä kyl kermakaan mut pian on kanipataa
That's all folksEi oo hiuksia eikä kyl kermakaan mut pian on kanipataa
Nou. Ei me missään kalifaatissa eletä.Hyvässä saa.
Kaniparka.