Aattelin protestina äänestää persuja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aattelin oikeesti protestina äänestää persuja, mutta ehkei vielä aluevaaleissa. Siellä tarttetaan osaamista, joten parempi äänestää vaan pätevää henkilöä. Voi toki olla persukin, mut ei tartte niin kattoo puoluetta.

Toki vois protestoida ja äänestää VKK:ta tai jotain muuta, mutta nää kun ei kuitenkaan voi päästä mihinkään. Mut persut voi päästä hallitukseen. Siis sitten eduskuntavaaleissa.

Mitäs mieltä? Onko hyvä protesti? Ja mitä siiä seuraisi jos moni tekis niin ja Suomen suurin puolue olisi seuraavissa vaaleissa persut ja toiseksi suurin Kokoomus?
 
vierailijapersu
Näissä vaaleissa äänestän persujen sijasta pakkorokotevastaista VKK:n terveydenhoitajaa

Heitä on muuten yllättävän paljon, todella huolestuneita rokotettujen terveydestä kun ovat nähneet mitä ikäviä haittoja ne saavat aikaiseksi
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
KOOWEE
Valitettavasti persut ovat vain hallittua oppositiota, eli sanovat toista mutta tekevät kuitenkin niin kuin ylhäältä käsketään. johan se on niin monesti nähty. Ainoa todellinen protestiääni menee VKK:lle, joka ei kuvia kumartele. Mutta kuten sanoit, se tuskin nousee poliittisella kentällä mihinkään, ihmiset kun ovat niin aivopestyjä ja haluavat pelata "varman päälle".

Persuille äänensä antaminen ei siis ole mikään protesti lainkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Protestiäänestäminen on tyhmää. Ymmärrän kyllä, että usein vi_uttaa ja vaikea ääntä ääntä millekkään järkevälle puolueelle. Itsellä sama tunne. Mutta en kyllö sitä persuille antaisi (saati sitten VKK).

Katoin vaalitentin. En jaksa olla ihmettelemättä Riikka Purran täydellistä epäonnistumista. Perussuomalaiset tulevat floppaamaan näissä vaaleissa pahasti. Keskusta käyttää tämän tehokkasti hyödyksi ja kirii hienosti oppositiopuolueiden väliin.

Purra ei näe mitään positiivista, puhuu asioista joista tulevat valtuutetut eivät päätä ja kun on puhe terveydenhuollon työvoimaresursseista ja työvoimapulasta hän vastustaa jo henkeen ja vereen työperäistä maahanmuuttoakin vaikka alunperin piti olla haitallista maahanmuuttoa. Kiihkossaan hän ei tee tälle enää eroa. Maahanmuutto kuin maahanmuutto niin on paha asia. Joskus kuulin heiltä myös että parempi auttaa lähtömaissa kuin ottaa tänne, mutta nyt he hokevat koko ajan että kehitysyhteistyö on paha asia. Todella ristiriitaista.

Tuo on se persujen aito viesti. Jotkut piilottaa ratkaisemattomuuden paremmin, jotkut huonommin. Halla-Aho oli taitava siinä, että puhutiin koko ajan vääristä asioista eikä kaikille valjennut se, että persut ovat vain ei-ei-ei-puolue.

Tämä minun näkemykseni. Persuja en olisi varmaan missään oloissa äänestänyt, mutta toivon, että Purran kautta puolueeseen tulisi lisää vastuunottoa. Toisin kövi.
 
vierailija
Voi olla että itsekin toimisin samoin.
Äänestäisit VKK:ta? Siis ei herraisä, ootko ihan tosissasi? Persut mä vielä ymmärrän, mutta tuo hörhöporukka.
Sitäpaitti se veisi sitten sun äänen niiltä persuilta.

Ilmeisesti olet helsinkiläinen ja et äänestä näissä vaaleissa. Mutta sitten eduskuntavaaleissa. Silloin tosin tää koronahomma (toivottavasti) on pääosin rauennut.
 
Äänestäisit VKK:ta? Siis ei herraisä, ootko ihan tosissasi? Persut mä vielä ymmärrän, mutta tuo hörhöporukka.
Sitäpaitti se veisi sitten sun äänen niiltä persuilta.

Ilmeisesti olet helsinkiläinen ja et äänestä näissä vaaleissa. Mutta sitten eduskuntavaaleissa. Silloin tosin tää koronahomma (toivottavasti) on pääosin rauennut.
Niin, ajatella. Olen Kokoomukseen päin
kallellaan ja silti joutuisin tekemään näin radikaalin manööverin.
 
vierailija
Protestiäänestäminen on tyhmää. Ymmärrän kyllä, että usein vi_uttaa ja vaikea ääntä ääntä millekkään järkevälle puolueelle. Itsellä sama tunne. Mutta en kyllö sitä persuille antaisi (saati sitten VKK).

Katoin vaalitentin. En jaksa olla ihmettelemättä Riikka Purran täydellistä epäonnistumista. Perussuomalaiset tulevat floppaamaan näissä vaaleissa pahasti. Keskusta käyttää tämän tehokkasti hyödyksi ja kirii hienosti oppositiopuolueiden väliin.

Purra ei näe mitään positiivista, puhuu asioista joista tulevat valtuutetut eivät päätä ja kun on puhe terveydenhuollon työvoimaresursseista ja työvoimapulasta hän vastustaa jo henkeen ja vereen työperäistä maahanmuuttoakin vaikka alunperin piti olla haitallista maahanmuuttoa. Kiihkossaan hän ei tee tälle enää eroa. Maahanmuutto kuin maahanmuutto niin on paha asia. Joskus kuulin heiltä myös että parempi auttaa lähtömaissa kuin ottaa tänne, mutta nyt he hokevat koko ajan että kehitysyhteistyö on paha asia. Todella ristiriitaista.

Tuo on se persujen aito viesti. Jotkut piilottaa ratkaisemattomuuden paremmin, jotkut huonommin. Halla-Aho oli taitava siinä, että puhutiin koko ajan vääristä asioista eikä kaikille valjennut se, että persut ovat vain ei-ei-ei-puolue.

Tämä minun näkemykseni. Persuja en olisi varmaan missään oloissa äänestänyt, mutta toivon, että Purran kautta puolueeseen tulisi lisää vastuunottoa. Toisin kövi.
Ihan kuin minun näppikseltä. Säpsähdin miten ihmeessä olen ehtinyt kirjoittaa tekstin.
Suhtaudun huumorilla persuihin.
Onneksi en tarvitse äänestää.
Tällä palstalla taas morkataan pääministeriämme.
Hyvä Sanna! Tervettä puhetta Reuter-jutussa.
Helsingin Uutisissa on hyvä kirjoitus psykologimiehestä. Hän sanoo, että kateus kumpuaa huonosta itsetunnosta.
Sanoi myös, että ankeuttajat kannattaa kiertää kaukaa.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Ihan kuin minun näppikseltä. Säpsähdin miten ihmeessä olen ehtinyt kirjoittaa tekstin.
Suhtaudun huumorilla persuihin.
Onneksi en tarvitse äänestää.
Tällä palstalla taas morkataan pääministeriämme.
Hyvä Sanna! Tervettä puhetta Reuter-jutussa.
Helsingin Uutisissa on hyvä kirjoitus psykologimiehestä. Hän sanoo, että kateus kumpuaa huonosta itsetunnosta.
Sanoi myös, että ankeuttajat kannattaa kiertää kaukaa.
Sannalla meni Orpoa vastaan tentti ihan päin prinkkalaa. Yritti kovasti vaahdota päälle, mutta toimittaja piti hyvin kiinni kysymyksistä!❤

Joko olet nähnyt tämän?
Suosittelen etenkin sinulle:

 

Yhteistyössä