Turun sataman lähellä asuessani tottui sumutorviinTietysti.
*on tollo*
Turun sataman lähellä asuessani tottui sumutorviinTietysti.
*on tollo*
Turkulainen pehko voikin siis olla ruusuntuoksuinen mutta piikikäs....Turkulaine miäs toi vaimolles kukkasii.
- Tarviik mun ny sit ol koko viikko pers pystys näire tähre? Kysys vaimo.
- Eik meil enää maljakoi ol? Vastas miäs.
Mut NYT on kyl niiiiin metka makkara!
Verimakkara. Mut tää on maustettu makeaksi. Mun espanja ei riitä etsimään ja suomeksi saa vain huonoja vaihtoehtoja.
Oikeastaan tää on kuin pehmeää verilettua mut makeaa ja seassa on pähkinänpaloja.
Sääriseljälllä oli vähän samanlainen tapaus, siellä Aslakki sai syytteet kun Liisa Kulhia eksyi.Kaks turkkulaist naist men autol (Saabill) siene, ja sopiv siin matka varrell, ett jos eksyvä toisist, ni toine mene autoll ja huutta siält. Toine sitt ymmärtäs tull huuro suunta.
No, eksyvähä ne ja toine tek, just simottis ku ol sovitt.
Myähemmi turu hovioikeudess syytettii eräst uusmaalaistmiäst väkisimmakaamisest. Tuamarill miäs selitti, mitä ol tapahtun:
”Kävelin metsässä, kun läheisellä tiellä nainen kailotti helvetin kovaa”:
”Tuu-tän, saapil-lua, saapil-lua ”!
Onko sitä pakko poistaa?Juu...mut nyt se Edge on juntattu jotenki tiukemmin tuonne Winukkaan.
suomessa on nyt 1426 sähkötöntä paikkaaSähkökatko. Mitäs ny
Ei kahvia! Toimiikohan oviportti sähköttä? Kääääääk, ollaanko me täällä jumissa?
Ei huvittais kahta kilsaa kaupunkiinkasn kävellä kahvin toivossa. Eivät kuitenkaan osaa keittää ees pannukahvia. Oispa trangia matkassa!
Se Edgen vahtikoira eli S Mode pitää nykyään poistaa, ja sitä ei sit saa takaisin.Onko sitä pakko poistaa?
Mä ainakin annoin olla ja pistin vaan Firefoxin oletusselaimeksi.
Ei se mitenkään häiritse.
Sen pikakuvakkeen vaan poistaa työkalupalkista, niin sitten ei oo näkyvilläkäänOnko sitä pakko poistaa?
Mä ainakin annoin olla ja pistin vaan Firefoxin oletusselaimeksi.
Ei se mitenkään häiritse.
No en tällä kertaa, mutta penismuseoon voisi testamentata oman peniksen, kategoriaan kaunein penisTurussa aukeaa merkittävä näyttely. Ehkä @KalaMies on luovuttanut oman "teoksensa" nähtäväksi?
Turussa aukeaa kakkanäyttely
Erilaisiin jätöksiin voi tutustua Biologisessa museossa Kappas, kakkaa! -nimisessä näyttelyssä.www.iltalehti.fi
Meillä oli tuommoinen samanlainen kun muksut oli pieniä. Ei tarvinnut sorkkia mittaria sinne minne aurinko ei paistaolipa lyhytpiippunen rivolli
No johan on menny maailma vaikeeksi. Taidankin sitten viedä tän oman älymyllyni mukanani hautaan asti.Se Edgen vahtikoira eli S Mode pitää nykyään poistaa, ja sitä ei sit saa takaisin.
Ennen pystyi vaan vapaasti lataamaan joka koneelle uuden selaimen entisen lisäksi.
En kato. Tulee vaan niin vihaiseksi...Noniin, hajen nessupaketin - kohta itketään.
Jimiltä alkaa Arman Pohjantähden alla ja aiheena lastensuojelutapaukset!
Juu, tiiän tiiän, ei näitä ole kiva katsoa, mutta kun haluan tietää mitä meillä täällä Suomessa tapahtuu.
myö männään tunturriin mäkeä laskemaanMitä te teette hiihtolomalla?