Joo, tällaseen meininkiin se velipoikakin kypsy.Hei joo. Työnteon tahti on täällä jotain uskomattoman hidasta. -Siis muilla kuin matkailijoien palvelemiseen liittyvillä aloilla.
Tuo ku ajettiin kansallispuistoon ni jouduttiin pysähtymään. Syy selvisi noin kymmenen minuutin kuluttua; edessä oli KUUSI miestä huomioväreissä ja olvat kaataneet YHDEN ranteenpaksuisen puun ja pätkineet sen poiskuljetettavaan muotooon.
Parisuhde mielessä vai? En ole silleen verrannut entisiin puolisoihin. Puolisoissa on erilaisia. Vain yksi heistä oli ns. hyvä seksissä.Kysymys teille, joilla on ollut ja on useita seksipartnereita. Käykö niin, että uusissa partnereissa jotain puuttuu vetrattuna aikaisempiin tai uusissa on jotain liikaa? Vertaatteko partreneitanne keskenään ja onko niin, että sitä ”oikeaa” ei enää löydykään?
Mä oon ollut pleikka 4 kimpussa. Ostin käytettynä.Mmmmm tylsääää
Onko seksi ratkaiseva tekijä parisuhteessa? Mikä tekee miehestä jyvän ” panijan”?Parisuhde mielessä vai? En ole silleen verrannut entisiin puolisoihin. Puolisoissa on erilaisia. Vain yksi heistä oli ns. hyvä seksissä.
”Parisuhde mielessä”. Olen tavannut erästä naista nyt ehkä puolivuotta ja näyttää, että saisin tilaisuuden seksiin, mutta ajatteluttaa, että vertaisin häntä aikaisempaan suhteeseen. Siksi kysyin.Parisuhde mielessä vai? En ole silleen verrannut entisiin puolisoihin. Puolisoissa on erilaisia. Vain yksi heistä oli ns. hyvä seksissä.
Ei seksi oo pelkkää panoa.Onko seksi ratkaiseva tekijä parisuhteessa? Mikä tekee miehestä hyvän ” panijan”?
Puoli vuotta ja ei ole ollut seksiä.”Parisuhde mielessä”. Olen tavannut erästä naista nyt ehkä puolivuotta ja näyttää, että saisin tilaisuuden seksiin, mutta ajatteluttaa, että vertaisin häntä aikaisempaan suhteeseen. Siksi kysyin.
En tee hätiköityjä päätöksiä, en edes seksin suhteen.Puoli vuotta ja ei ole ollut seksiä.
Tuskin vertaat. Mä en koskaan mee sänkyyn ajatellen millainen nykyinen on entisiin verrattuna.
Mut pitää tietää mitä paketissa on. Entä jos seksi ei toimi?En tee hätiköityjä päätöksiä, en edes seksin suhteen.
Mulle ei suotu sitä iloa. Halusin loppuelämän kestävän suhteen. Olen loppuelämän yksin.jos on muutamiakaan kymmeniä vuosia saman kumppanin kanssa niin siinä on kerenny kumpikin muuttumaan niin paljon että siinä on ollut hyvempiä ja huonompia kausia
Jos seksi ei toimi niin sen voi unohtaa.Mut pitää tietää mitä paketissa on. Entä jos seksi ei toimi?
Mitä pelejä sullon siinä??Mä oon ollut pleikka 4 kimpussa. Ostin käytettynä.
Poika latas kaikenlaista räiskintää. Aattelin witcherin hankkia siihen.Mitä pelejä sullon siinä??
Juu, mut sen voi testata aikaisemmin.Jos seksi ei toimi niin sen voi unohtaa.
Onko siitäkin peli vai meinaakko sitä sarjaa?Poika latas kaikenlaista räiskintää. Aattelin witcherin hankkia siihen.
On peli.Onko siitäkin peli vai meinaakko sitä sarjaa?
Mitäää mä haluan sen kanssa!On peli.
Witcher 3 on nyt tarjouksessa rajoitetun ajan 9,99e. Ostin sen.Mitäää mä haluan sen kanssa!
Otan heti poikaan yhteyttä*ottaa*
Oikea voi löytyä sadankin jälkeen. Ja oppia voi. Puolin ja toisin.Kysymys teille, joilla on ollut ja on useita seksipartnereita. Käykö niin, että uusissa partnereissa jotain puuttuu vetrattuna aikaisempiin tai uusissa on jotain liikaa? Vertaatteko partreneitanne keskenään ja onko niin, että sitä ”oikeaa” ei enää löydykään?
se mitään haittaa, tärkeintä että saa mahdollisimman paljon päänahkojaOikea voi löytyä sadankin jälkeen. Ja oppia voi. Puolin ja toisin.
Mut jo "se" -kemia siis, puuttuu ni se puuttuu.
Oletko se harmaana kirjoitteleva "kilttimies"? Sun teksti on ihan yhtä himmeetä”Parisuhde mielessä”. Olen tavannut erästä naista nyt ehkä puolivuotta ja näyttää, että saisin tilaisuuden seksiin, mutta ajatteluttaa, että vertaisin häntä aikaisempaan suhteeseen. Siksi kysyin.