Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Ostin tuon kirpparilta, käytettynä...60 euroa.
Oli sillon vähänniinkö kiire saada sohva äkkiä ja tuo oli löytö...se kirppis mistä ostin on todella hyvätasoinen paikka. Omistajat jotain hellareita mun käsittääkseni ja tarkkoja tavaroistaan.
Meidän teinipoika rakastaa kirppareita. Joululomalla ois pitäny koluta kirppareita mut ei ehditty. :)
 
Meidän teinipoika rakastaa kirppareita. Joululomalla ois pitäny koluta kirppareita mut ei ehditty.
Mun keskimmäinen poika ja minä rakastetaan niitä myös!
Aika nopeasti on oppinut erottamaan niissäkin jyvät akanoista, en mene sellasiin missä haiskahtaa jo heti ovella sellanen tunkkaisuus tai jopa home.
 
Edullista tuolla on. Mua kiehtoo se, ettette (ilmeisesti) ole aina pahimmalla hotellialueella?
Tai itse tykkään että majapaikka on paikallisten keskellä.
Pikaisesti laskeskelin, että kymmenen yötä ollaan varsinaisesti kaupungissa. Hiljaisella huoneistohotellialueella yhteensä pari viikkoa ja kolme viikkoa pikkukylissä tai pikkukaupunkien laitamilla.

Juu, ei kertaakaan missään syö, juo ja örvellä ku kerran siitä maksoitkin jo-alueella.
 
Pikaisesti laskeskelin, että kymmenen yötä ollaan varsinaisesti kaupungissa. Hiljaisella huoneistohotellialueella yhteensä pari viikkoa ja kolme viikkoa pikkukylissä tai pikkukaupunkien laitamilla.

Juu, ei kertaakaan missään syö, juo ja örvellä ku kerran siitä maksoitkin jo-alueella.
Kuin kauan te siellä ootte ennenkun tuutte Suomeen?
 
Käytännössä kuusi viikkoa.
Mun velipoika oli siellä tässä takavuosina työkomennuksella ja sai koko maasta niin tarpeekseen, että kehui, ettei kusekaan sinnepäin enää, kun sieltä pois pääsi.
Mikään ei toiminut, mitkään aikataulut eivät pitäneet kutiansa ja kenenkään puheisiin ja lupauksiin ei voinut luottaa.
Tietysti on ihan eri juttu, kun menee sinne lomailemaan, ja varsinkin, jos on varautunut kaikkeen sinun tavallasi.
 
Mun velipoika oli siellä tässä takavuosina työkomennuksella ja sai koko maasta niin tarpeekseen, että kehui, ettei kusekaan sinnepäin enää, kun sieltä pois pääsi.
Mikään ei toiminut, mitkään aikataulut eivät pitäneet kutiansa ja kenenkään puheisiin ja lupauksiin ei voinut luottaa.
Tietysti on ihan eri juttu, kun menee sinne lomailemaan, ja varsinkin, jos on varautunut kaikkeen sinun tavallasi.

Ajat ovat kai myös muuttuneet. Lautta lähti ja tuli minuutilleen. Bussitkin kulkevat kokolailla tarkan aikataulun mukaan. Siesta on ku siesta on ja muulloin ei ole :D

Pitsaakin saa vaikka aamupalaksi kunhan vaan pyytää. Ainoa, mikä toimii huonohkosti, on vedenpaine. Eikä lämpimän veden riittävyydestä voi koskaan olla varma,
 
Ajat ovat kai myös muuttuneet. Lautta lähti ja tuli minuutilleen. Bussitkin kulkevat kokolailla tarkan aikataulun mukaan. Siesta on ku siesta on ja muulloin ei ole

Pitsaakin saa vaikka aamupalaksi kunhan vaan pyytää. Ainoa, mikä toimii huonohkosti, on vedenpaine. Eikä lämpimän veden riittävyydestä voi koskaan olla varma,
No tästä nyt on aikaa kolmisen vuotta. Ja se toimivuus /toimimattomuus oli sen projektin ympärillä pyörivien sidosryhmien toimimattomuutta. Eli suoraan sanottuna sikäläisen johtajaportaan kyvyttömyyttä pitää paketti kasassa.
Pääosin se oli myyty saksakaisille firmoille ja ne kyllä pitivät huolen aikatauluista ja toimituksista, mutta kun joitain ratkaisevia perusjuttuja piti espanjalaistern itse hoitaa, meni homma siihen malliin, että alkujaan kolmen kuukauden komennuksesta tulikin lähes neljä vuotta.
 
No tästä nyt on aikaa kolmisen vuotta. Ja se toimivuus /toimimattomuus oli sen projektin ympärillä pyörivien sidosryhmien toimimattomuutta. Eli suoraan sanottuna sikäläisen johtajaportaan kyvyttömyyttä pitää paketti kasassa.
Pääosin se oli myyty saksakaisille firmoille ja ne kyllä pitivät huolen aikatauluista ja toimituksista, mutta kun joitain ratkaisevia perusjuttuja piti espanjalaistern itse hoitaa, meni homma siihen malliin, että alkujaan kolmen kuukauden komennuksesta tulikin lähes neljä vuotta.
sehän meni vähän niinku ranskalaisten atomimiilu-urakka Olkiluodossa
 
No tästä nyt on aikaa kolmisen vuotta. Ja se toimivuus /toimimattomuus oli sen projektin ympärillä pyörivien sidosryhmien toimimattomuutta. Eli suoraan sanottuna sikäläisen johtajaportaan kyvyttömyyttä pitää paketti kasassa.
Pääosin se oli myyty saksakaisille firmoille ja ne kyllä pitivät huolen aikatauluista ja toimituksista, mutta kun joitain ratkaisevia perusjuttuja piti espanjalaistern itse hoitaa, meni homma siihen malliin, että alkujaan kolmen kuukauden komennuksesta tulikin lähes neljä vuotta.

Hei joo. Työnteon tahti on täällä jotain uskomattoman hidasta. -Siis muilla kuin matkailijoien palvelemiseen liittyvillä aloilla.

Tuo ku ajettiin kansallispuistoon ni jouduttiin pysähtymään. Syy selvisi noin kymmenen minuutin kuluttua; edessä oli KUUSI miestä huomioväreissä ja olvat kaataneet YHDEN ranteenpaksuisen puun ja pätkineet sen poiskuljetettavaan muotooon. :D
 

Yhteistyössä