Nii-i! Heitin sulle tuossa viestissä jatkokyssärin.Tuota vastausta oisin odottanut ruutikselta, en sulta...vaan niin vain maalima aina pienen ihmisen pullattaa
Nii-i! Heitin sulle tuossa viestissä jatkokyssärin.Tuota vastausta oisin odottanut ruutikselta, en sulta...vaan niin vain maalima aina pienen ihmisen pullattaa
Ostin tuon kirpparilta, käytettynä...60 euroa.Saako niitä Sotkasta tai Ikeasta?
Meidän teinipoika rakastaa kirppareita. Joululomalla ois pitäny koluta kirppareita mut ei ehditty.Ostin tuon kirpparilta, käytettynä...60 euroa.
Oli sillon vähänniinkö kiire saada sohva äkkiä ja tuo oli löytö...se kirppis mistä ostin on todella hyvätasoinen paikka. Omistajat jotain hellareita mun käsittääkseni ja tarkkoja tavaroistaan.
Mun keskimmäinen poika ja minä rakastetaan niitä myös!Meidän teinipoika rakastaa kirppareita. Joululomalla ois pitäny koluta kirppareita mut ei ehditty.
Juu, homepaikat kannattaa kiertää kaukaa.Mun keskimmäinen poika ja minä rakastetaan niitä myös!
Aika nopeasti on oppinut erottamaan niissäkin jyvät akanoista, en mene sellasiin missä haiskahtaa jo heti ovella sellanen tunkkaisuus tai jopa home.
Pikaisesti laskeskelin, että kymmenen yötä ollaan varsinaisesti kaupungissa. Hiljaisella huoneistohotellialueella yhteensä pari viikkoa ja kolme viikkoa pikkukylissä tai pikkukaupunkien laitamilla.Edullista tuolla on. Mua kiehtoo se, ettette (ilmeisesti) ole aina pahimmalla hotellialueella?
Tai itse tykkään että majapaikka on paikallisten keskellä.
Kuin kauan te siellä ootte ennenkun tuutte Suomeen?Pikaisesti laskeskelin, että kymmenen yötä ollaan varsinaisesti kaupungissa. Hiljaisella huoneistohotellialueella yhteensä pari viikkoa ja kolme viikkoa pikkukylissä tai pikkukaupunkien laitamilla.
Juu, ei kertaakaan missään syö, juo ja örvellä ku kerran siitä maksoitkin jo-alueella.
Käytännössä kuusi viikkoa.Kuin kauan te siellä ootte ennenkun tuutte Suomeen?
Ihana juttu!Käytännössä kuusi viikkoa.
Ei piä olla liian tarkka tavarastaanOstin tuon kirpparilta, käytettynä...60 euroa.
Oli sillon vähänniinkö kiire saada sohva äkkiä ja tuo oli löytö...se kirppis mistä ostin on todella hyvätasoinen paikka. Omistajat jotain hellareita mun käsittääkseni ja tarkkoja tavaroistaan.
Pittää pittää!Ei piä olla liian tarkka tavarastaan
...ja ulkona tullut lunta ihan kunnolla taas.
Huomenta.
Toivotaan että pian hellittäis, että saatte taas nauttia lomasta!Huomenet! Täälläkin sataa. Vettä. Kaatamalla!
Oliko fiksusti sanottuOhoh, onko ekko ma mupatja?
Toivotaan että pian hellittäis, että saatte taas nauttia lomasta!
Mun velipoika oli siellä tässä takavuosina työkomennuksella ja sai koko maasta niin tarpeekseen, että kehui, ettei kusekaan sinnepäin enää, kun sieltä pois pääsi.Käytännössä kuusi viikkoa.
Mun velipoika oli siellä tässä takavuosina työkomennuksella ja sai koko maasta niin tarpeekseen, että kehui, ettei kusekaan sinnepäin enää, kun sieltä pois pääsi.
Mikään ei toiminut, mitkään aikataulut eivät pitäneet kutiansa ja kenenkään puheisiin ja lupauksiin ei voinut luottaa.
Tietysti on ihan eri juttu, kun menee sinne lomailemaan, ja varsinkin, jos on varautunut kaikkeen sinun tavallasi.
No tästä nyt on aikaa kolmisen vuotta. Ja se toimivuus /toimimattomuus oli sen projektin ympärillä pyörivien sidosryhmien toimimattomuutta. Eli suoraan sanottuna sikäläisen johtajaportaan kyvyttömyyttä pitää paketti kasassa.Ajat ovat kai myös muuttuneet. Lautta lähti ja tuli minuutilleen. Bussitkin kulkevat kokolailla tarkan aikataulun mukaan. Siesta on ku siesta on ja muulloin ei ole
Pitsaakin saa vaikka aamupalaksi kunhan vaan pyytää. Ainoa, mikä toimii huonohkosti, on vedenpaine. Eikä lämpimän veden riittävyydestä voi koskaan olla varma,
sehän meni vähän niinku ranskalaisten atomimiilu-urakka OlkiluodossaNo tästä nyt on aikaa kolmisen vuotta. Ja se toimivuus /toimimattomuus oli sen projektin ympärillä pyörivien sidosryhmien toimimattomuutta. Eli suoraan sanottuna sikäläisen johtajaportaan kyvyttömyyttä pitää paketti kasassa.
Pääosin se oli myyty saksakaisille firmoille ja ne kyllä pitivät huolen aikatauluista ja toimituksista, mutta kun joitain ratkaisevia perusjuttuja piti espanjalaistern itse hoitaa, meni homma siihen malliin, että alkujaan kolmen kuukauden komennuksesta tulikin lähes neljä vuotta.
No tästä nyt on aikaa kolmisen vuotta. Ja se toimivuus /toimimattomuus oli sen projektin ympärillä pyörivien sidosryhmien toimimattomuutta. Eli suoraan sanottuna sikäläisen johtajaportaan kyvyttömyyttä pitää paketti kasassa.
Pääosin se oli myyty saksakaisille firmoille ja ne kyllä pitivät huolen aikatauluista ja toimituksista, mutta kun joitain ratkaisevia perusjuttuja piti espanjalaistern itse hoitaa, meni homma siihen malliin, että alkujaan kolmen kuukauden komennuksesta tulikin lähes neljä vuotta.