Vedit käteen kun katsoit pariskunnan puuhia?Mää näin niin erikoista unta ettei kehtaa tarkemmin kertoa. Siihen liittyi merikontti, minä ja pariskunta touhuilemassa siellä...
Vedit käteen kun katsoit pariskunnan puuhia?Mää näin niin erikoista unta ettei kehtaa tarkemmin kertoa. Siihen liittyi merikontti, minä ja pariskunta touhuilemassa siellä...
Minäkin näin viimeyönä unta yhdestä miehestä ja aina herätessä ajattelin, että ''no niin nyt vois nähdä ihan muita unia'' mutta se sama uni vaan jatkui pienillä eroavaisuuksilla..Mä en ala. Näin unta että mulla oli mies.
Ei vaan annettiin rouvalle huomiotaVedit käteen kun katsoit pariskunnan puuhia?
Mä meinasin kysyä, että kuvasko samalla matskua itelleen...sä olit rohkeampi.Vedit käteen kun katsoit pariskunnan puuhia?
Huutelit taustalta iskulauseita ''U go girl!'' ''Wau mikä perse'' ''Fitwiuuuu''?Ei vaan annettiin rouvalle huomiota
Pidät mua ihan perwona?Mä meinasin kysyä, että kuvasko samalla matskua itelleen...sä olit rohkeampi.
Saiski kahdelta mieheltä huomiota.Ei vaan annettiin rouvalle huomiota
Ei siellä mitään huudeltu. Voihkittiin vainHuutelit taustalta iskulauseita ''U go girl!'' ''Wau mikä perse'' ''Fitwiuuuu''?
En....ihan...Pidät mua ihan perwona?
Oon rohkee nainen. Olisitpa nähnyt mut viime perjantaina.Mä meinasin kysyä, että kuvasko samalla matskua itelleen...sä olit rohkeampi.
Se oli onneksi uni. En kyllä halua toisen miehen jälkiliukkaille ainaskaan...Saiski kahdelta mieheltä huomiota.
Eli teit kuitennii sitä mitä mekko sulta ensteks kysyiEi siellä mitään huudeltu. Voihkittiin vain
Mitä sää sillon teit? Jotai jännää?Oon rohkee nainen. Olisitpa nähnyt mut viime perjantaina.
No ei. En istunut nojatuolissa pena kädessä...Eli teit kuitennii sitä mitä mekko sulta ensteks kysyi
Veikkaan että kattos netflixistä sen nunnaleffanMitä sää sillon teit? Jotai jännää?
Vilautin vaan.Mitä sää sillon teit? Jotai jännää?
Höh, istuks Pena sitte sun polvella vai missä hän istui?No ei. En istunut nojatuolissa pena kädessä...
Pena on mun pöksyissä tälläkin hetkelläHöh, istuks Pena sitte sun polvella vai missä hän istui?
Säärtä?Vilautin vaan.
Tissejä yhelle miehelle.Säärtä?
Ootko onlyfansissa?Tissejä yhelle miehelle.
Mikä se on?Ootko onlyfansissa?
AhaPena on mun pöksyissä tälläkin hetkellä
Sivusto missä naikkoset voi tienata rahaa runkkareiltaMikä se on?