Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mun moka, meinasin ensiks kirjoittaa ''äijä'', mutta en tiennyt loukkaako se vai ei...enkä mä halua saada miestä kyyneliin, vaikka se helppoa on
Miestä, tai ainakaan m1estä ei suora puhe loukkaa. Sen sijaan vivahteiden ymmärtäminen ja rivien välistä lukeminen tuottaa usein tuskaa, sen verran aspergeria tuolla korvien välissä luuraa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Iltiksessä juttu jossa kehutaan poskipunan nuorentavaa vaikutusta keski-ikäisillä naisilla. (Mä meikkaan mut sitä en käyttäis ikinä, vedän kuitenki sen väärin)

Debra Messingin poskipunaa kehuttiin kuvatekstissä myös, mut....jotenki tässä kuvassa poskipuna ei nyt pelasta...

Ensinnäkin luin "poskiparran" ja ihmettelin tovin.

Mut joo. Luonnollinen puna on paras. Ylipäätään, mitä enemmn meikkia naamaansa läästää ni sitä useampi asia voi mennä vikaan.

Mä pakkasin reissuun mukaan ripsarin ja kulmakynän. Niillä pärjään!

Voi yhyren kerran millanen väsy, välillä tuntuu etten ole hereillä, vaikka olen...:eek:
No en anna periksi vaan sinnittelen iltaan...*tuijottaa tuskallisen hitaasti eteenpäin kulkevaa aikaa kellossa kauhusta kankeena, jos vaan jaksais etes kangistua*

• Haha
Reactions: -roosaruusa-
apuu, ystävät!

Powerbank. "Tarkista akkujen ja paristojen energiasisältö. Yhden pariston tai akun energiasisältö saa olla enintään 100 Wh. Jos energiasisältö on 100–160 Wh, pyydä lupa kuljettamiseen lentoyhtiöltä ennen matkaa."

Mun tossa lukee 4000mAh. Jätänkö suosiolla kotiin?

apuu, ystävät!

Powerbank. "Tarkista akkujen ja paristojen energiasisältö. Yhden pariston tai akun energiasisältö saa olla enintään 100 Wh. Jos energiasisältö on 100–160 Wh, pyydä lupa kuljettamiseen lentoyhtiöltä ennen matkaa."

No eikö tämä oli ihan P=UI? Onko se 12V vehje?

Jos on niin 12Vx4Ah = 48Wh

apuu, ystävät!

Ei tarvitse jättää, olet kaukana turvarajasta. Pitää kuitenkin säilyttää käsimatkatavaroissa, ei ruumaan menevässä laukussa.

4000 mAh = 4 Ah
nimellisjännite varavirtalähteissä yleensä 3,7 V (eri asia kuin laitteen tarjoama latausjännite)
3,7 V x 4 Ah = 14,8 Wh eli paljon alle 100 Wh.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä