Älä nuku sohvaunia päivällä...kukkuu, ette varmaan arvaakkaan kuka ei pystynyt nukkuu koko yönä
Täytyy olla onnellinen, kun itsellä ei ole uniongelmia. Taatusti persiistä tuo olotilaMä valvoin kanssa seittemään ja nyt on ihan pyörryttävä ja epämukava olo...
Ai tänään?Älä nuku sohvaunia päivällä...
Uskotkohan edes itsekään tuohon?Ai tänään?
En, mutta en nukkunut eilenkään...
On, valitin tästä lääkärille taas ja hää nosti tramal annosta 100mg, kerran otin ja toista kertaa en ota.Täytyy olla onnellinen, kun itsellä ei ole uniongelmia. Taatusti persiistä tuo olotila
Uskon, poika oli täällä eilisen päivän ja yötä...käytiin lenkillä, syötiin, pelailtiin marioo ja kateltiin lehvoja tai oikeastaan yhtä sarjaa.*haukottelee niin, että selkänikamattii paukkuu*Uskotkohan edes itsekään tuohon?
Appiukko vetää tramadolia ja on ihan koukussa siihen. Ostaa sitä lisää joltain tutulta, koska lekuri ei määrää sitä lisääOn, valitin tästä lääkärille taas ja hää nosti tramal annosta 100mg, kerran otin ja toista kertaa en ota.
Hyi hiivatatti millanen olo siitä tuli. Pyörrytti ja oksetti, mutta unta en silti saanut kuin hetkeksi kerrallaan.
Kopra Kaitsuu?Uskon, poika oli täällä eilisen päivän ja yötä...käytiin lenkillä, syötiin, pelailtiin marioo ja kateltiin lehvoja tai oikeastaan yhtä sarjaa.*haukottelee niin, että selkänikamattii paukkuu*
ja mulle lääkäri selitti ettei niihin jää koukkuun, kun vastustelin...Appiukko vetää tramadolia ja on ihan koukussa siihen. Ostaa sitä lisää joltain tutulta, koska lekuri ei määrää sitä lisää
Sen katoin jo, Castle sarjaa...seuraavaksi kuulema Peaky Blindersin vuoroKopra Kaitsuu?
No tohon tramadoliin ainakin jääja mulle lääkäri selitti ettei niihin jää koukkuun, kun vastustelin...
Katoppa sinäkin Nettiflixistä se Matka järvelleSen katoin jo, Castle sarjaa...seuraavaksi kuulema Peaky Blindersin vuoro
Tramaliin jää kiinni, siksi ihmettelinkin sen lekurin puheita.No tohon tramadoliin ainakin jää
Eiks se ole joku venäläinen?Katoppa sinäkin Nettiflixistä se Matka järvelle
Eikö se ole kipulääke eikä mikään unilääke?Tramaliin jää kiinni, siksi ihmettelinkin sen lekurin puheita.
Mä olen aina ollut aika varovainen noiden pillereiden kanssa juurikin siksi etten halua tulla niistä riippuvaiseksi
On kolmiolääke myös.Eikö se ole kipulääke eikä mikään unilääke?
No mää olin samaa mieltä aluksi. Siis en voi sietää jotain espanjalaisia tms., mutta tuo Matka järvelle yllätti. Kato vaan ja kiitä sitEiks se ole joku venäläinen?
Emmääääh....
No juu, ei parane vetää algomahoolia sen kanssaOn kolmiolääke myös.
Mä taas tykkään guillermo del toron tuotannoista, mutta toi venäjänkieli on sen verran vaikeeta etten määää tahooo (kaunista mutta vaikeaa).No mää olin samaa mieltä aluksi. Siis en voi sietää jotain espanjalaisia tms., mutta tuo Matka järvelle yllätti. Kato vaan ja kiitä sit
Juu ei ikinä.No juu, ei parane vetää algomahoolia sen kanssa
Jos lapsettaa ni kato guillermo del toron PeikkojahtiMä taas tykkään guillermo del toron tuotannoista, mutta toi venäjänkieli on sen verran vaikeeta etten määää tahooo (kaunista mutta vaikeaa).
Juu ei ikinä.
Ja jos sä kaipaat jännitystä, kato Orpokoti tai The Strain- sarja tai Pan's labyrinth tai Mama tai Julian silmät...taiJos lapsettaa ni kato guillermo del toron Peikkojahti
Nähty suurin osa. Panin labyrinttikin on kevyt romanttinen komediaJa jos sä kaipaat jännitystä, kato Orpokoti tai The Strain- sarja tai Pan's labyrinth tai Mama tai Julian silmät...tai