Sote-henkilöstön pakkorokotukset

Rätti Väsynyt

Tunnettu jäsen
19.04.2012
33 255
5 873
113
Mikä logiikka on siinä, että rokottamattomalta henkilöltä vaaditaan 72 tunnin välein negatiivinen koronatestitulos.

Nykyisen tiedon mukaan rokotettukin tartuttaa, että eiköhän se mene niin, että tikkua vaan rokotetunkin nenään kolmen päivän välein.

Mikä logiikka on siinä, että rokottamattomalta henkilöltä vaaditaan 72 tunnin välein negatiivinen koronatestitulos.

Nykyisen tiedon mukaan rokotettukin tartuttaa, että eiköhän se mene niin, että tikkua vaan rokotetunkin nenään kolmen päivän välein.
Eikö teiltä saa vaatia yhtään mitään? Kuljette kuin ellun kanat pellolla.
Jokaista 6:tta rokottamatonta kohden 1:llä rokotetulla löytyy virusta.

En ole sote-henkilö.

Ja sitten tuo toinen lauseesi vaatii hieman perusteluja. Minun käsittääkseni, ihan samalleen löytyy virusta kaikista.

Löytyy varmaankin saman verran, mutta rokottamaton levittää sitä virusta ympäriinsä enemmän erittämällä kuin rokotettu.

thl:
Koronarokotteet estävät myös viruksen erittymistä ja tarttumista ihmisestä toiseen. Siksi rokotus voi edistää niin sanotun epäsuoran suojan syntymistä.

Löytyy varmaankin saman verran, mutta rokottamaton levittää sitä virusta ympäriinsä enemmän erittämällä kuin rokotettu.

thl:
Koronarokotteet estävät myös viruksen erittymistä ja tarttumista ihmisestä toiseen. Siksi rokotus voi edistää niin sanotun epäsuoran suojan syntymistä.

Eli rokottamaton pitää pistää nenäänsä sitä tikkua todennäköisemmin ja useammin kuin rokotetun.

thl:
Miten thl selittää esim. Rovaniemen kolmesti rokotetun pikku tartuttamiset? Tällä kertaa ei voitu rokottamatonta syyttää.

Saako tiedustella, miksi sote-henkilöstön rokotukset noin kiinnostaa? Itseäsi ne eivät koske. Olet varmaan ottanut selvää myös muista rokotteista joita meidän on pakko ottaa?

Lue sieltä MV lehdestä asiantuntijoiden haluamasi tutkimustulokset,
kun ei riitä oikeiden asiantuntijoiden tekemät tilastot asiaan ja mikä ero on siinä miten rokotettu tartuttaa verrattuna rokottamattomaan.

Ei tarvitse sitten ihmetellä asiaa tällä.

Olen minä lukenut, Vastaus voisi olla mallia, että ensin oma vastaus ja jos perustuu johonkin lähteeseen, niin linkata lähde alle tai sitten jos suoraan lainaa jostain, niin laittaa lainausmerkkeihin ja lähde perään,

Löytyy kyllä fakta, muttet ennenkään ole lukenut linkkejä, joita sulle laitetaan.

Suuttumisistasi päätät ihan itse.

Yhteistyössä