Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Paha narkkiongelma Lahdessa. Ja muutakin kivaa...

Pitää laittaa jatkossa tytölle koira mukaan niin saa kävellä rauhassa ja turvassa, jotta maman ei tarvitse öyhöttää, pingottaa ja jännittää!😬

Meinasin just saada sydärin!!!
Tyttö on Lahdessa kaverin luona, enkä tiedä tarkalleen missä kaveri asuu.
Tytöllä oli äsken luuri kiinni kun yritin soittaa!!!!!!

Miten ennen vanhaan osattiin luottaa ja ottaa lungisti, nykyään tuntuu että kuoleennun jos esim. sata kilsaa välissä ja kello näin paljon, eikä tyttöä näy. Eikä ees saa yhteyttä!!!!

Oli kuulema laittanut luurin lentokonetilaan kun koko ajan oli luuri laulanut!!!!
Big mistake - mamaa ei koskaan mykistetä - lupasi että oli viimeinen kerta.

Mun mielestä aika proactive tyttö kun liikuskelee pitkällekin junalla kuin vanha tekijä, vaikka ei oo ihan hirveästi junalla kulkenut.
Hyvin tyttö luetteli kaikki junat joilla vaihon jlk. pääsee omille hoodeille ja siitä vielä joutuu tulla bussilla.

Itse en osaa varmaan ostaa edes lippua.
t. autolla pääsee
Voin lohduttaa tuon huolen jatkuvan vielä senkin jälkeen kun tyttö on armeija iässä...soitin juniorin vanhemmalle veljelle viime viikolla pikkasen samaan tyyliin.
Lähti tapaamaan unkarilaista tyttistä Helsinkiin, enkä saanukkaan kiinni sillon ko sovittiin...hiivatatti kun heräs pienen naisen sisällä iso tiikeri ja olin jo valmiina soittamaan serkulle ynnä kavereilleen, että menevät kattomaan mitä on tapahtuna ja missä:mad:

• Surullinen
Reactions: Boobis ja Lispetti
Voin lohduttaa tuon huolen jatkuvan vielä senkin jälkeen kun tyttö on armeija iässä...soitin juniorin vanhemmalle veljelle viime viikolla pikkasen samaan tyyliin.
Lähti tapaamaan unkarilaista tyttistä Helsinkiin, enkä saanukkaan kiinni sillon ko sovittiin...hiivatatti kun heräs pienen naisen sisällä iso tiikeri ja olin jo valmiina soittamaan serkulle ynnä kavereilleen, että menevät kattomaan mitä on tapahtuna ja missä
Se sai pinppiä. Ei sillon mammalle vastailla

• Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä