Lahtelaiset on pahoja.Onko Lahti paha paikka vai mistä on kyse!
Paha narkkiongelma Lahdessa. Ja muutakin kivaa...Onko Lahti paha paikka vai mistä on kyse!
Olet maistellu happamia, suolaisia, liian makeita vai löysiä jotain muuta huonoa? Naisethan on ihan pantavia.Lahtelaiset on pahoja.
Pitää laittaa jatkossa tytölle koira mukaan niin saa kävellä rauhassa ja turvassa, jotta maman ei tarvitse öyhöttää, pingottaa ja jännittää!Paha narkkiongelma Lahdessa. Ja muutakin kivaa...
Lahti pomppaa esiin 2000-luvun henkirikostilastoista – Kysyimme, näkyykö väkivalta lahtelaisten arjessa
Suomen kaupunkien kaupunginosista Lahden keskusta-alueella on tehty eniten henkirikoksia tai niiden yrityksiä.yle.fi
Voin lohduttaa tuon huolen jatkuvan vielä senkin jälkeen kun tyttö on armeija iässä...soitin juniorin vanhemmalle veljelle viime viikolla pikkasen samaan tyyliin.Meinasin just saada sydärin!!!
Tyttö on Lahdessa kaverin luona, enkä tiedä tarkalleen missä kaveri asuu.
Tytöllä oli äsken luuri kiinni kun yritin soittaa!!!!!!
Miten ennen vanhaan osattiin luottaa ja ottaa lungisti, nykyään tuntuu että kuoleennun jos esim. sata kilsaa välissä ja kello näin paljon, eikä tyttöä näy. Eikä ees saa yhteyttä!!!!
Oli kuulema laittanut luurin lentokonetilaan kun koko ajan oli luuri laulanut!!!!
Big mistake - mamaa ei koskaan mykistetä - lupasi että oli viimeinen kerta.
Mun mielestä aika proactive tyttö kun liikuskelee pitkällekin junalla kuin vanha tekijä, vaikka ei oo ihan hirveästi junalla kulkenut.
Hyvin tyttö luetteli kaikki junat joilla vaihon jlk. pääsee omille hoodeille ja siitä vielä joutuu tulla bussilla.
Itse en osaa varmaan ostaa edes lippua.
t. autolla pääsee
Juu, käy hakemassa se autolla kotiaPitää laittaa jatkossa tytölle koira mukaan niin saa kävellä rauhassa ja turvassa, jotta maman ei tarvitse öyhöttää, pingottaa ja jännittää!
No vähän sama kun päästäis TURKUUN!Onko se jotenkin outoa?
Se sai pinppiä. Ei sillon mammalle vastaillaVoin lohduttaa tuon huolen jatkuvan vielä senkin jälkeen kun tyttö on armeija iässä...soitin juniorin vanhemmalle veljelle viime viikolla pikkasen samaan tyyliin.
Lähti tapaamaan unkarilaista tyttistä Helsinkiin, enkä saanukkaan kiinni sillon ko sovittiin...hiivatatti kun heräs pienen naisen sisällä iso tiikeri ja olin jo valmiina soittamaan serkulle ynnä kavereilleen, että menevät kattomaan mitä on tapahtuna ja missä
No ainakin yöelämäänNo vähän sama kun päästäis TURKUUN!
Niin tosiaanPaha narkkiongelma Lahdessa. Ja muutakin kivaa...matkivat meitä turkulaisia
Junassa jo!Juu, käy hakemassa se autolla kotia
Kuullut juttuja lahtelaiselta.Olet maistellu happamia, suolaisia, liian makeita vai löysiä jotain muuta huonoa? Naisethan on ihan pantavia.
Pöh. Matrix fanihan se siinä, kuten 99% turkulaisistaNiin tosiaan
Hei mä öyhötin samaa pojalle kun sain hänet luuriin kiinni!Pitää laittaa jatkossa tytölle koira mukaan niin saa kävellä rauhassa ja turvassa, jotta maman ei tarvitse öyhöttää, pingottaa ja jännittää!
Hiljaa siellä pervosetä, mun lapset ovat munkkeja!!Se sai pinppiä. Ei sillon mammalle vastailla
''Hei Maiju, sorpat että äiti vähän villiinty, se ny on vaan sellanen...riehumas aina kun ei kiusaa naapureita''Junassa jo!
Kohta soittaa, nyt juoruu kaverin kanssa luurissa.
En niinkään Matrixista välitä, mutta Kiinu Riiversi*Pöh. Matrix fanihan se siinä, kuten 99% turkulaisista
onnex on vain yks tytär ja sekin jo naimisissa
saat ollakki, miehellehän on mieleen että on paljo poikia + prinsessa*kade*
saat ollakki, miehellehän on mieleen että on paljo poikia + prinsessa
mun pitäs laittaa kans tomtti koodiavainsäilöt kahteen paikkaanHiii!
ensimmäisestä -ja ainoasta ennalta varatusta- majoituspaikasta tuli perillelöytämisohjeet ja koodi avainlukkoon.
Nyt melkis tuntuu siltä, että reissu tulee onnistumaan.