Ei se mitään. Ehkei mun fiilikset vaan oo niin hilpeät kuin tää ketju, eli en pääse nyt oikein iloiseen meininkiin mukaan.pyydän anteeksi, en tarkottanu loukata
ei tässä tosipuhheessa niin itelläkään mieli juuri mettä keitäEi se mitään. Ehkei mun fiilikset vaan oo niin hilpeät kuin tää ketju, eli en pääse nyt oikein iloiseen meininkiin mukaan.
Samoin ja ei ollut kaukana etten kuollut ihan nykyaikanakin...kesti monta päivää ja sain kovan kuumeenkin sillon.Ja mä keskenmenoon (joka ei loppunut) 25-vuotiaana jos olisin siihen saakka hengissä jotenkin kitkuttanut.
Vesimittarin luku?Sähköt katki ja vakuutus kanssa. Vieläkö piti jotain muistaa?
se on juurikin näinMiesten on helpompi vitsailla kuin puhua vakavasti
Vesimaksu oli kiinteä. Eli ei tarvitse.Vesimittarin luku?
m1ehen idiotismiin ei auta mikään lääke!!!Joopa joo...väsymyksen oireet hoidetaan seksillä....susta tulis todella "hyvä" työterveyshoitaja. Ei tässä orkku tai toinenkaan auta.
Multitasking tosiaan helpottaa monessa!En ole, mutta onneksi silmät ja tuntohermot reagoivat ärsykkeisiin ilman viivettä (parikymppisenä usein liiankin nopeasti )
Jos tarkoitit noita kiireiden hoitamisia, etunani on se, että pystyn ottamaan unipankista pikavippejä ja kuittaamaan niitä sitten joskus. Ja olemaan "nainen", en siis hoida yhtä asiaa kerrallaan.
heimoveli:
Sähkökiuas Harvia Aina Valmis Forte AFB6 6 kW 7-12 m³ erillinen ohjaus teräs
Aina Valmis Harvia Forte AFB6 -sähkökiuas loistava valinta erityisesti, jos perheessänne tykätään saunoa paljon.www.taloon.com
Eikö edes seksi?m1ehen idiotismiin ei auta mikään lääke!!!
Mee hiihtämään!Kuorma viety kaatikselle ja kärry palautettu.
Mitäs sit? Pari odotuksentäyteistä, piiiiiiiiitkää, tylsää päivää edessä.
Mee hiihtämään!Kuorma viety kaatikselle ja kärry palautettu.
Mitäs sit? Pari odotuksentäyteistä, piiiiiiiiitkää, tylsää päivää edessä.
onk toi sama ku suksi v1ttuun mutta sievemmästi sanottu?Mee hiihtämään!
Noei senki pösilö!onk toi sama ku suksi v1ttuun mutta sievemmästi sanottu?
Halaus murunen, toivottavasti tulee parempi päivä.Kiitos kovasti. Mietin tällä hetkellä että mun elämässä on monta kuormittavaa tekijää joita ei saa oikein muutettua (oisin muuttanut ne jos ne ois muutettavissa) ja väännän täällä melkein itkua, mutta säkin vitsailet seksistä.
Tässä ketjussa saan naisilta usein tukea elämässä, koska ne ei ala heti vitsailla seksistä. Miehet vaan pistää seksivaihteen päälle.
Välillä sitä on huonot fiilikset ite kullakinEi se mitään. Ehkei mun fiilikset vaan oo niin hilpeät kuin tää ketju, eli en pääse nyt oikein iloiseen meininkiin mukaan.
suks... eiku mee hiihtamaanMullon dylsääääää....siivosin ja silti on dylsääää....
Minä sulle suksimiset kohta näytänsuks... eiku mee hiihtamaan
Meillon taas töissä tänään ihan hervotonta. En tiiä miks mä oon koko ajan kaksin kerroin lattialla hampaat irvessä ja vedet silmissä!Mullon dylsääääää....siivosin ja silti on dylsääää....
Oottako viihtyneet rinteessä?suks... eiku mee hiihtamaan
Meillon taas töissä tänään ihan hervotonta. En tiiä miks mä oon koko ajan kaksin kerroin lattialla hampaat irvessä ja vedet silmissä!
Alkaa olla vatsalihasreeni kohillaan.