Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Saako kiljaista?

Kiljaisen enivei!

Halusin meille vielä joulun jatkoks lisää yhteistä aikaa ni varasin, ihan kotomaasta, meille luxushuvilan viikoks!❤

Katseltiin kuvia just lasten kanssa. On paljua, Bilispöytää ja kaikki herkut!
Poikahan riemastu kun huomasi että huvila on lätäkön ääressä ni ensitöikseen tekee kuulema avannon!! Ei oo koskaan käynytkään avannossa, eikä tehnyt avantoa. Saas nähhä miten poika selviytyy tekovaiheesta. Mamma kyllä auttaa tarvittaessa, mitta opiskelkoot ny ensin ite.❤

Oon NIIIIIN tohkeissani!!!

Koulusta joutuvat olla pois, mutta koska eivät oo ikinä sairaana ni olkoot pois, tämän kerran!😏
jääsaha olis hyvä siinä avantotouhussa

Echo, ja sitä vastuuta herra Echolle ja luovu sen "täydellisen joulun" ylläpitämisestä. Sinäkin hehkutit jouluvalmisteluja tuolla jouluketjussa ja samalla stressasit itseäsi.

Meillä minä vastasin aika suuresta osasta jouluvalmisteluja (esim. ostin kaikki ruoat ilman ohjeita, osallistuin kokkaamiseen, hankin ja paketoin lahjat yli 20 hengelle) ja siinä sivussa kuljettelin perhettä, lapsia ja ystäviä yhteensä noin 2000 km. Kiirettä piti ja hetkittäin hieman stressasi, mutta onneksi minuun toimii tuollainen 5-10 minuutin stressinpoisto aina.
Meikän stressiin ei ny orgasmit auta! Rentoudun vasta ku olen ilmassa ja koneen nokka kohti kanariaan.

Tää on ollut aivan kauheaa. Miehen suvusta löytyi jotain ihmehippejä jotka ovat jöttäneet kaikki rokotteet väliin. Yksi niistä oli sit saanut aatonaattona positiivisen koŕonatestituloksen ja siitä huolimatta mennyt tervehtimään lähes ysikymppistä vanhusta ja miehen muut sukulaiset -tästä vielä tietämättä- käyneet saman vanhuksen luona pyhäpäivinä. Oltiin jo sadan kilsan päässä kun joku älysi ilmoittaa meille että tilanne on hei se, että meillä on altistuttu.

Olisin linnottautunut kokonaan kotiin ellei ois ollut noita muuttoja ja muita asioita joita on pakko hoitaa ennen matkaa. Liian usea ku kyttäytyy yllämainittuun tyyliin ja kanssaihmisiä pitää oikeasti varoa ja vältellä.

Katsotaan nyt, päädytäänkö tästä reissuun vai taas hautajaisiin. Viime vuosi olikin niiden osalta (viidet) jo ennätys. Tää vuosi voi aloittaa heti ja pistää paemmaksi.

Huolestuneena kyselen, johtuuko burnout herra Echon "vuoden kiintiön" täyttämisestä.

Ja nuo muut palstan naiset voivat todistaa sinulle, ettei "kypsempi rouva" tarkoita himotonta rouvaa. Ja kyse ei siis ole suklaanhimosta.
Joopa joo...väsymyksen oireet hoidetaan seksillä....susta tulis todella "hyvä" työterveyshoitaja. :rolleyes: Ei tässä orkku tai toinenkaan auta.

jos on pahamieli jostain niin se helpottaa kun saa pi11ua
Kiitos kovasti. Mietin tällä hetkellä että mun elämässä on monta kuormittavaa tekijää joita ei saa oikein muutettua (oisin muuttanut ne jos ne ois muutettavissa) ja väännän täällä melkein itkua, mutta säkin vitsailet seksistä.

Tässä ketjussa saan naisilta usein tukea elämässä, koska ne ei ala heti vitsailla seksistä. Miehet vaan pistää seksivaihteen päälle.

• Surullinen
Reactions: Kais
Meikän stressiin ei ny orgasmit auta! Rentoudun vasta ku olen ilmassa ja koneen nokka kohti kanariaan.

Tää on ollut aivan kauheaa. Miehen suvusta löytyi jotain ihmehippejä jotka ovat jöttäneet kaikki rokotteet väliin. Yksi niistä oli sit saanut aatonaattona positiivisen koŕonatestituloksen ja siitä huolimatta mennyt tervehtimään lähes ysikymppistä vanhusta ja miehen muut sukulaiset -tästä vielä tietämättä- käyneet saman vanhuksen luona pyhäpäivinä. Oltiin jo sadan kilsan päässä kun joku älysi ilmoittaa meille että tilanne on hei se, että meillä on altistuttu.

Olisin linnottautunut kokonaan kotiin ellei ois ollut noita muuttoja ja muita asioita joita on pakko hoitaa ennen matkaa. Liian usea ku kyttäytyy yllämainittuun tyyliin ja kanssaihmisiä pitää oikeasti varoa ja vältellä.

Katsotaan nyt, päädytäänkö tästä reissuun vai taas hautajaisiin. Viime vuosi olikin niiden osalta (viidet) jo ennätys. Tää vuosi voi aloittaa heti ja pistää paemmaksi.
Täytyy sanoa että rokottamattomalta aika typerä teko, jos on just saanu pos.testituloksen. :eek: Eikä ees flunssassa mennä vanhuksen luo.

Kiitos kovasti. Mietin tällä hetkellä että mun elämässä on monta kuormittavaa tekijää joita ei saa oikein muutettua (oisin muuttanut ne jos ne ois muutettavissa) ja väännän täällä melkein itkua, mutta säkin vitsailet seksistä.

Tässä ketjussa saan naisilta usein tukea elämässä, koska ne ei ala heti vitsailla seksistä. Miehet vaan pistää seksivaihteen päälle.

Kyl nää ketjun miehetkin oikeasti välittävät.
Ne eivät vaan kehtaa halailla julkisesti niinko me naiset.

*halii*

pyydän anteeksi, en tarkottanu loukata

Yhteistyössä