Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
ai sääki oot tomtti nirppanokka ja syömisten sortteeraaja?
Sun laittamista söisin varppina kaiken, mutta on nuo kaupan prosessoidut kuule pahoja, YÄK!
Oon niin yrittäny joskus lapsille syöttää että EDES joskus vois päästä helpommalla ni eivät syö! Kerran itte maistoin ni en ihmettele miks eivät syö!

oot opettanu lapsistaki nirppanokkia
Mut on se vaan niin kiva kuulla miten oman mamman ruuat on parhaita!❤

Koulussa on nykyään joskus tofua, mifua ja muuta pahaa tekonöyhtää.
Sillon ei lapset syö.

Minun kouluaikana oli hiivatin hyvät kouluruuat! Paitsi se kinkkumunakas mikä ui omissa liemissään (sitä suolavettä oli lähes puolen vuuan verran!:notworthy:
Kaikki muu oli superia!!!❤😋

Mut on se vaan niin kiva kuulla miten oman mamman ruuat on parhaita!

Koulussa on nykyään joskus tofua, mifua ja muuta pahaa tekonöyhtää.
Sillon ei lapset syö.

Minun kouluaikana oli hiivatin hyvät kouluruuat! Paitsi se kinkkumunakas mikä ui omissa liemissään (sitä suolavettä oli lähes puolen vuuan verran!
Kaikki muu oli superia!!!

Tofu ei kyllä oo yhtään enempää tekonöyhtää ku vaikkapa juusto.

Saako kiljaista?

Kiljaisen enivei!

Halusin meille vielä joulun jatkoks lisää yhteistä aikaa ni varasin, ihan kotomaasta, meille luxushuvilan viikoks!❤

Katseltiin kuvia just lasten kanssa. On paljua, Bilispöytää ja kaikki herkut!
Poikahan riemastu kun huomasi että huvila on lätäkön ääressä ni ensitöikseen tekee kuulema avannon!! Ei oo koskaan käynytkään avannossa, eikä tehnyt avantoa. Saas nähhä miten poika selviytyy tekovaiheesta. Mamma kyllä auttaa tarvittaessa, mitta opiskelkoot ny ensin ite.❤

Oon NIIIIIN tohkeissani!!!

Koulusta joutuvat olla pois, mutta koska eivät oo ikinä sairaana ni olkoot pois, tämän kerran!😏

Yhteistyössä