Ei ole mitään jäljellä. Kaikki piti antaa serkkupojille...Sullakin jemmassa vanha He-man nukke jolta puuttuu toinen ksi, Orko joka ei enää pyöri ja battle-beast (vai cat?)njonka raidat ovat kuluneet veks?
Eiku, ootkin eri vuosikymmeneltä.
mun lapsuudessa ei ollu viel hiimänejä, oon niin wanha
Siinä onki ”pikkasen” tavarata ja mööbeliä!muuttaminen on aivan kaameeta hommaa
*ajattelee kauhulla tulevaa muuttoa*
Aaa, teillä on sillattiin, no sitten vähän helpompi.en mutta tavaran määrä on aivan infernaalinen, tosin osa on pakko viedä lähtöpäässä kaatikselle koska tulopää on jo lähes täysin sisustettu
Ai kasibittine, kuustoistane, kolomekakkone vai kuusnelone?Niin on mulla nintendo vielä tallella ja toimintakunnossa
helpompi ja helpompi, kauhee luopumisen tuskaAaa, teillä on sillattiin, no sitten vähän helpompi.
anteex kuinka?Ai kasibittine, kuustoistane, kolomekakkone vai kuusnelone?
Ainoo mitä tuollasista ”annoseineksistä” voi syödä on kokkikartanon lohikiusaus tai saarioisten maksaloota rusinoilla.Saarioisten eineslasagne on muuten ihan sairaan pahaa.
*jättää puolet syömttä*
8Ai kasibittine, kuustoistane, kolomekakkone vai kuusnelone?
Ni, niiq nintendo jy nou!anteex kuinka?
ai sääki oot tomtti nirppanokka ja syömisten sortteeraaja?Ainoo mitä tuollasista ”annoseineksistä” voi syödä on kokkikartanon lohikiusaus tai saarioisten maksaloota rusinoilla.
Ja tomaattikeittoAinoo mitä tuollasista ”annoseineksistä” voi syödä on kokkikartanon lohikiusaus tai saarioisten maksaloota rusinoilla.
nix verstandenNi niiq nintendo jy nou!
Sun laittamista söisin varppina kaiken, mutta on nuo kaupan prosessoidut kuule pahoja, YÄK!ai sääki oot tomtti nirppanokka ja syömisten sortteeraaja?
Pirkan lasagne on okei. Ja Lidlin pork-versio lasagnesta.Ainoo mitä tuollasista ”annoseineksistä” voi syödä on kokkikartanon lohikiusaus tai saarioisten maksaloota rusinoilla.
Täytyypä joskus koklata.kokkikartanon pekonipasta on ihan OK
oot opettanu lapsistaki nirppanokkiaSun laittamista söisin varppina kaiken, mutta on nuo kaupan prosessoidut kuule pahoja, YÄK!
Oon niin yrittäny joskus lapsille syöttää että EDES joskus vois päästä helpommalla ni eivät syö! Kerran itte maistoin ni en ihmettele miks eivät syö!
Mut on se vaan niin kiva kuulla miten oman mamman ruuat on parhaita!oot opettanu lapsistaki nirppanokkia
Mut on se vaan niin kiva kuulla miten oman mamman ruuat on parhaita!
Koulussa on nykyään joskus tofua, mifua ja muuta pahaa tekonöyhtää.
Sillon ei lapset syö.
Minun kouluaikana oli hiivatin hyvät kouluruuat! Paitsi se kinkkumunakas mikä ui omissa liemissään (sitä suolavettä oli lähes puolen vuuan verran!
Kaikki muu oli superia!!!