Syyskuiset 2022 🍁🧡

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Guinevere
  • EnsimmĂ€inen viesti EnsimmĂ€inen viesti

Guinevere

Aktiivinen jÀsen
18.03.2009
223
119
43
Ei tainnut vielĂ€ olla syyskuisille 2022 omaa ryhmÀÀ?😊

Syyskuiset❀:
Dallu, 25v, 1.lapsi LA 2.9. HUS
Limppu, 32v, 1.lapsi LA 2.9. HUS
Suikku1, 2. lapsi, LA 3.9. OYS
Mariellaa, 23v, 1.lapsi LA 4.9
Elinainen, 25v, 2.lapsi LA 4.9. TAYS
Evena_4, 40v, 4.lapsi LA 4.9. Satasairaala
Guinevere, 36v, 4.lapsi LA 4.9. HUS
MariaJ, 26v, 1. lapsi, LA 5.9., HUS
Elrione, 34v, 2.lapsi, LA 5.9. TAYS
Karkkis91, 2.lapsi LA 6.9.
Luurunen, 2.lapsi LA 6.9. HUS
Viita, 1.lapsi LA 7.9.
Hiliputti, 34v, 2.lapsi LA 7.9. HUS
Myria, 3.lapsi LA 8.9.
Lilliputtiska, 31v, 1.lapsi, LA 9.9. Nova
Rouva.pupu, 31v, 2. lapsi LA 9.9 Nova
Hapskrankki, 25v, 1. lapsi LA 9.9 TAYS
Mangomelooni 27v, 2.lapsi LA 9.9. Vaasa
Eliinia, 4.lapsi, LA 10.9. TYKS
Mompsu, 29v, 3.lapsi, LA 13.9. KHKS
Jeny, 2.lapsi, LA 15.9. Satasairaala
MAMA22., 27v, 1.lapsi, LA 15.9. HUS
HJ95, 26v, 1.lapsi, LA 17.9.
Syksy84, 37v, 3.lapsi LA 19.9.
Mabbe, 2.lapsi LA 20.9.
Suhveli, 37v, 4.lapsi LA 21.9. VKS.
Tamariatara, 32v, 2.lapsi, LA 21.9. VKS
Tellervo2, 35v, 1.lapsi, LA 22.9.
Liljah, 37v, 3.lapsi, LA 22.9.
Atsaleah, 33v. 2. lapsi LA 26.9 HUS
FIZZYY, 31v, 2.lapsi, LA 28.9. NOVA
Elnia, 33v, 2.lapsi LA 29.9. PHKS
Rosina31, 35v, 4.lapsi LA 30.9. Kaks

Viimeksi muokattu:
@Guinevere kiva kun teit keskustelun! TÀÀllĂ€ yksi joulun tuoksinassa plussannut, en ehtinyt kuumeiluketjuun ottaa osaa seurailua enempi mutta hyppÀÀn nyt sitten tĂ€nne â˜ș. Olen vĂ€hĂ€n pÀÀstĂ€ni pyörĂ€llĂ€ asian suhteen, toki superonnellinen kun toinen lapsi on erittĂ€in tervetullut!

MeillĂ€ olisi LA 6.9. kuukautisten mukaan tai pari pĂ€ivÀÀ aiemmin oviksen mukaan 😌.

• TykkÀÀ
Reactions: Guinevere
Jee, onnea!😍 Mulla myös ajatukset oli tosi sekaisin aluksi vaikka aivan tosi toivottu hĂ€n on ❀ En ollut varautunut ettĂ€ nĂ€in nopeastikin tĂ€rppÀÀ kun edellistĂ€ yritettiin vuosi 😊 MeillĂ€ on tulossa neljĂ€s lapsi jos kaikki vaan menee hyvin 😊

Onnittelut tosiaan sinnekin @Guinevere ! 😍 On kyllĂ€ hurja pyörremyrsky tĂ€mĂ€ touhu kun ei koskaan tiedĂ€ kuinka kĂ€y, yrittĂ€misen ja raskauden jatkumisenkaan suhteen. Sain ennen esikoista kkm:n ja se on jotenkin tuoreessa muistissa. Mutta ei auta kuin ajatella ettĂ€ ei ole mitÀÀn syytĂ€ miksi ei voisi kĂ€ydĂ€ hyvin đŸ™đŸŒ. Tein tĂ€nÀÀn vielĂ€ uuden testin ja ihan ok nĂ€yttĂ€isi vahvistuneen, mutta ei mikÀÀn kirkkaan helakka viiva vielĂ€. PitÀÀpĂ€ parin pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€ vielĂ€ tsekata se cb:n viikkonĂ€ytöllinen. Nyt tuli mieleen ettĂ€ tein sen muutes esikoisesta ja sain silloin 1-2 viikkoa raskaana kun olisi pitĂ€nyt olla jo vĂ€hĂ€n enempi, ja kaikki meni silti ihan ok, niin ei sekÀÀn aina ole paras vaihtoehto kun voi aiheuttaa huolta, vaikka onkin kai aika hyvĂ€nĂ€ pidetty 😌.

Onko sulla ollut vielĂ€ mitÀÀn oireita? Niin ja millaiset ikĂ€erot teillĂ€ on lapsilla? â˜ș MeillĂ€ tulisi vajaa pari vuotta.

Hei, varovasti liityn itsekin nyt ihan ensimmÀistÀ kertaa keskusteluun! Oon haaveiluryhmÀÀ seurannut jo kevÀÀstÀ asti taustalta. Elokuussa alkoi meidÀn yritys, kolmannessa kierrossa tÀrppÀsi, mutta meni sitten heti 4+6 kesken.

Nyt plussa tuli sopivasti ennen joulua, Ihanat lahjat ollaan saatu! :love: On tĂ€ssĂ€ kyllĂ€ ehtinyt jo jĂ€nnittĂ€mÀÀnkin. YhtĂ€kkiĂ€ tissit ei oo olleet niin kipeĂ€t ja muutenkin oireetonta – mitĂ€ nyt satunnaisia alavatsan tuntemuksia ja vĂ€hĂ€n pienen pientĂ€ juilimista hetkittĂ€in, ehkĂ€ herkemmin hengĂ€stynyt. Mutta oon ajatellut, ettĂ€ todennĂ€köisyydet on kuitenkin meidĂ€n puolella ja koitan ihan tosissani nyt vaan nauttia tĂ€stĂ€. Viivat vahvistuneet nyt kivasti kuitenkin.

MeidÀn LA 3.9. ja esikoinen siis kyseessÀ! Miten jÀnnittÀvÀÀ!

Joo kyllĂ€ tÀÀ alku on aika hurjaa ja ihanaa samaan aikaan. Mullakin meni ennen kuopusta yksi raskaus kesken ihan ekoilla viikolla. Nyt on plussa vahvistunut niin ettĂ€ oli eilen jo lĂ€hes saman vahvuinen kuin kontrolli viiva. Testasin uudestaan kun kanssa tuntuu ettĂ€ oireet ennemmin vĂ€henee kuin lisÀÀntyy ja sekös laittaa hermostuttamaan 😬 mulla siis ollut repĂ€isykipuja esim kÀÀntyessĂ€ tai noustessa nopeasti ylös, ja niitĂ€ ollut myös aiemmissa raskauksissa. Rinnoissa jotain pientĂ€ tuntuu, mietin onko sekin vĂ€henemÀÀn pĂ€in 😅 Mutta ei tĂ€ssĂ€ auta muu kuin toivoa parasta ❀
Mulla isommat lapset jo 15v ja 12v. Nuorin on vasta 3, ja ite oon 36 😊

PitĂ€iskö muuten alkaa pitÀÀ listaa mihin laitetaan vaik just nimi, viikot ja monesko lapsi? Jotain muuta vielĂ€? đŸ€”

Moikka kaikille!
TĂ€nÀÀn myös plussailtu. Ykskaks tuli fiilis kuten esikoisestakin ettĂ€ raskaana ollaan vaikka kuukautiset vasta pari pĂ€ivÀÀ myöhĂ€ssĂ€. Ensiajatus oli kieltĂ€mĂ€ttĂ€ jĂ€rkytys. MeillĂ€ esikoinen vasta reilu vuoden ja minulla oli ajatuksissa suurempi ikĂ€ero sisaruksille.. mies tosin toivonut lyhyempÀÀ. En oikein osaa suhtautua asiaan vielĂ€.. töihinkin olen juuri palaamassa ja tuntuu ajoitus jotenkin nyt vÀÀrĂ€ltĂ€ joskin samalla tietÀÀhĂ€n tuon ettei lapsia tilauksesta saa <3 en vain voi kĂ€sittÀÀ tĂ€tĂ€, sillĂ€ meillĂ€ takana yksi mahdollinen kerta keskeytetyllĂ€ yhdynnĂ€llĂ€.. pitĂ€isi varmaan laittaa lottolappu vetĂ€mÀÀn😁

• TykkÀÀ
Joo kyllÀ tÀÀ alku on aika hurjaa ja ihanaa samaan aikaan. Mullakin meni ennen kuopusta yksi raskaus kesken ihan ekoilla viikolla. Nyt on plussa vahvistunut niin ettÀ oli eilen jo lÀhes saman vahvuinen kuin kontrolli viiva. Testasin uudestaan kun kanssa tuntuu ettÀ oireet ennemmin vÀhenee kuin lisÀÀntyy ja sekös laittaa hermostuttamaan mulla siis ollut repÀisykipuja esim kÀÀntyessÀ tai noustessa nopeasti ylös, ja niitÀ ollut myös aiemmissa raskauksissa. Rinnoissa jotain pientÀ tuntuu, mietin onko sekin vÀhenemÀÀn pÀin Mutta ei tÀssÀ auta muu kuin toivoa parasta
Mulla isommat lapset jo 15v ja 12v. Nuorin on vasta 3, ja ite oon 36

PitÀiskö muuten alkaa pitÀÀ listaa mihin laitetaan vaik just nimi, viikot ja monesko lapsi? Jotain muuta vielÀ?
Noi repÀisykivut on mulle kans tuttuja ja onkin jo ollut! Joskin niitÀ on joskus yksittÀisiÀ kertoja ollut nyt esikoisen synnytyksen jÀlkeenkin ennen raskautta, tiedÀ sitten mikÀ homma. Mutta nyt tosiaan viime pÀivinÀ taas ilmaantunut. Jotain kramppeja on kanssa, hieman erilaisia kuin menkkakivut kuitenkin. Ja vessahÀtÀ! Mulla oli edelliskerrallakin tuo kiva vaiva just ihan alussa, ja tietty lopussa varsinkin öisin.

Lista on hyvĂ€ idis, pitĂ€iskö muokata tuohon ihan ekaan alotusviestiin jos jaksat @Guinevere yllĂ€pitÀÀ? Jos olis vaan LA ja monesko? EhkĂ€ synnĂ€ri jos haluaa? Niin ei tarvis pĂ€ivittÀÀ viikkoja sellasessa rullaavassa listassa đŸ€”

• TykkÀÀ
MĂ€ voisin kans liittyĂ€ tĂ€nne. â˜ș Eli yritys alotettu jo 2018 ja silloin olin jokseenki aktiivinen noissa haaveiluketjuissa. Sit se vĂ€hĂ€n jĂ€i ja varovaisesti tullaan tĂ€nne.

Esikoista odotetaan ja LA olis kuukautisista laskettuna 2.9. VĂ€lillĂ€ stressaa enemmĂ€n ja vĂ€hemmĂ€n mahdolliset ongelmat. Plussasta pari pĂ€ivÀÀ kĂ€rsin hirveĂ€stĂ€ vĂ€symyksestĂ€ ja nyt on vaan rinnat todella arat sekĂ€ maha vĂ€lillĂ€ nippailee. Raskaustesti vahvistunut tasasesti ja eilen olikin yhtĂ€ vahvat viivat. â˜ș

Onko muut menossa/harkinnu varhaisultraa? MeillĂ€ pitĂ€is olla n. 7+1 ja ei millÀÀn malttais paria viikkoa odottaa. 😅

Aloitin tonne alkuun nyt ton listan 😊 Haluatteko ettĂ€ lisĂ€tÀÀn jo synnĂ€rit, vai myöhemmin?😊

Meinaatteko muuten mennĂ€ varhaisultraan? Ja aiotteko milloin soittaa neuvolaan? MĂ€ aattelin ettĂ€ varhaisultraan ja sit soitan neuvolaan jos kaikki hyvin đŸ˜Šâ€ Neuvolaan varmaan soittaisin muuten jo ensin mutta kun eka aika taas varmaan vasta samoihin aikoihin NT-ultran kanssa kun ei oo eka raskaus đŸ€”

• Rakkaus
Reactions: Luurunen
MÀ voisin kans liittyÀ tÀnne. Eli yritys alotettu jo 2018 ja silloin olin jokseenki aktiivinen noissa haaveiluketjuissa. Sit se vÀhÀn jÀi ja varovaisesti tullaan tÀnne.

Esikoista odotetaan ja LA olis kuukautisista laskettuna 2.9. VÀlillÀ stressaa enemmÀn ja vÀhemmÀn mahdolliset ongelmat. Plussasta pari pÀivÀÀ kÀrsin hirveÀstÀ vÀsymyksestÀ ja nyt on vaan rinnat todella arat sekÀ maha vÀlillÀ nippailee. Raskaustesti vahvistunut tasasesti ja eilen olikin yhtÀ vahvat viivat.

Onko muut menossa/harkinnu varhaisultraa? MeillÀ pitÀis olla n. 7+1 ja ei millÀÀn malttais paria viikkoa odottaa.
Onnea ja tervetuloa đŸ˜Šâ€ïž Sama fiilis tosta varhaisultrasta ettei malttaisi odottaa 😅

Moikka kaikille!
TÀnÀÀn myös plussailtu. Ykskaks tuli fiilis kuten esikoisestakin ettÀ raskaana ollaan vaikka kuukautiset vasta pari pÀivÀÀ myöhÀssÀ. Ensiajatus oli kieltÀmÀttÀ jÀrkytys. MeillÀ esikoinen vasta reilu vuoden ja minulla oli ajatuksissa suurempi ikÀero sisaruksille.. mies tosin toivonut lyhyempÀÀ. En oikein osaa suhtautua asiaan vielÀ.. töihinkin olen juuri palaamassa ja tuntuu ajoitus jotenkin nyt vÀÀrÀltÀ joskin samalla tietÀÀhÀn tuon ettei lapsia tilauksesta saa <3 en vain voi kÀsittÀÀ tÀtÀ, sillÀ meillÀ takana yksi mahdollinen kerta keskeytetyllÀ yhdynnÀllÀ.. pitÀisi varmaan laittaa lottolappu vetÀmÀÀn
Onnea plussasta ja tervetuloa mukaan đŸ˜Šâ€ïž On kyllĂ€ aikamoinen lottovoitto siellĂ€ 😄

Aloitin tonne alkuun nyt ton listan Haluatteko ettÀ lisÀtÀÀn jo synnÀrit, vai myöhemmin?

Meinaatteko muuten mennÀ varhaisultraan? Ja aiotteko milloin soittaa neuvolaan? MÀ aattelin ettÀ varhaisultraan ja sit soitan neuvolaan jos kaikki hyvin Neuvolaan varmaan soittaisin muuten jo ensin mutta kun eka aika taas varmaan vasta samoihin aikoihin NT-ultran kanssa kun ei oo eka raskaus

MĂ€ soitin nyt maanantaina neuvolaan. Eka kĂ€ynti olis rv 7+4, eli tosi lĂ€hekkĂ€in vu ja neuvola. â˜ș Huomaan, kun on vapaalla niin pĂ€ivĂ€t menee hitaasti. TöissĂ€ sit taas nopeemmin. 😅 Huomenna töitĂ€ đŸ’ȘđŸ»

• TykkÀÀ
Aloitin tonne alkuun nyt ton listan Haluatteko ettÀ lisÀtÀÀn jo synnÀrit, vai myöhemmin?

Meinaatteko muuten mennÀ varhaisultraan? Ja aiotteko milloin soittaa neuvolaan? MÀ aattelin ettÀ varhaisultraan ja sit soitan neuvolaan jos kaikki hyvin Neuvolaan varmaan soittaisin muuten jo ensin mutta kun eka aika taas varmaan vasta samoihin aikoihin NT-ultran kanssa kun ei oo eka raskaus

MÀ soitin neuvolaan jo eilen. :D Jotenkin tuntuu, ettÀ sillÀkin jo konkretisoi vÀhÀn asiaa itselleen, kun on virallisesti jossain kirjoilla. Mutta tuosta varhaisultrasta en oikein oo ite varma. Jotenkin tuntuu, et omassa tuttavapiirissÀ ei ole kÀyty niissÀ (tai sitten ei ole vain koskaan tullut puheeksi) ja taas kun palstoja seuraa, tuntuu ettÀ kaikki kÀy. Onhan se kyllÀ ihan ÀlyttömÀn pitkÀ aika odottaa sinne NT-ultraan. TÀytyy katsella vÀhÀn miltÀ alkaa tuntua.

Itseasiassa neuvolan puhelimessa ne arvioi kuukautisten mukaan tuon LA:n 2.9. kun sanoi, ettĂ€ siihen ovulaatio-arvioon on vain tuo yksi pĂ€ivĂ€ eroa. PĂ€ivitin nyt kuitenkin omiin sovelluksiin, niin menee neuvolan kanssa samoihin. Ja ollaan taas pĂ€ivÀÀ pidemmĂ€llĂ€! 😂 Taitaa se sitten niiden ultrien mukaan tarkentua. Hassua roikkua nyt sit ihan hilkulla tuohon perhevapaauudistukseen, joka 4.9. - jos olis ollutkin myöhĂ€inen ovulaatio, niin voihan se vielĂ€ osuakin, olisi ollut ihan hyvĂ€ juttu meille.

Ja onnittelut uusille syyskuisille! 😍

• TykkÀÀ
Tervetuloa uudet ja onnea! đŸ„°

Ajattelin tÀssÀ sen viikkonÀytöllisen testin tehtyÀni soitella neuvolaan, ja kÀtilön tekemÀÀn varhaisultraan mennÀ. Viimeksi kÀvin gynellÀ, ja kyllÀhÀn se huojensi mieltÀ nÀhdÀ pieni sydÀmenlÀpÀtys.

Ai kamala, tuo perhevapaauudistus. TĂ€ssĂ€ on niin monta kelaa pyörinyt jo mielessĂ€ kolmannesta rokotteesta, huonejĂ€rjestyksestĂ€, kodin vaihdosta ja ties mistĂ€ lĂ€htien, ettĂ€ tuo ei ollutkaan vielĂ€ vĂ€lĂ€htĂ€nyt mieleen. PitÀÀpĂ€ mennĂ€ tutkailemaan! Hurjaa kyllĂ€ ettĂ€ nyt olisi sitten kiinni jostain nt-ultran kasvumilleistĂ€ se ettĂ€ kummalle puolen tipahdetaan 😅.

Moikka kaikille! EhkĂ€ iteki nyt kurkkaan tĂ€nne puolelle, vaikka vielĂ€ aika epĂ€uskoinen olo asiasta...Toinen lapsi siis ois tulossa ja laskettu aika menkkojen mukaan 7.9. En osaa vielĂ€ ajatella mitÀÀn neuvoloita (viimeks ehdin varata, mutta piti sitten perua, kun meni kesken), mutta varhaisultraan varmaan taas pakko pÀÀstĂ€ kattomaan, onko siellĂ€ ees oikeesti mitÀÀn. Hyvin pikkuhiljaa ja varovaisin mielin siis liikkeellĂ€, parasta tietysti toivoen. ❀

Moikka. Uusi tÀÀllĂ€, plussasin sunnuntaina, nyt rv 4+3. En ole palstoja seurannut ollenkaan yli kymmeneen vuoteen. Itse asiassa luulin, ettei tĂ€mmöisiĂ€ enÀÀ olekaan, vaan ettĂ€ kaikki on facessa. đŸ€­
Mutta kiva kun on, heti sitÀ kaipasi vertaistukea anonyymina.

NeljÀs lapsi aluillaan, ikÀeroa nykyiseen kuopukseen tulossa 12 vuotta. YritystÀ ollut parin kierron verran. On tÀmÀ melkoinen mullistus.

Kaikesta epÀvarmuudesta huolimatta eka neuvola jo varattu, se olisi 7+ -viikolla. LisÀksi ensimmÀinen neuvolalÀÀkÀri jossa ultrataan myös, rv 8+.

Eli saa lisÀtÀ listaan
Evena_4 4. Lapsi LA 4.9.

Ai niin, oireista vielÀ.

NĂ€nnit kipeytyi jo ennen plussaa, se on ainut varmuudella raskausoire.
LisĂ€ksi on pÀÀnsĂ€rkyĂ€, etomista, palelua, tuskanhikeĂ€. Olen tĂ€nÀÀn ollut saikulla, koska tuntuu flunssalta, eilen oli myös nuhaa ja kurkun karheutta. Mutta oikeasti en tiedĂ€ mitĂ€ tĂ€mĂ€ on. Nyt iltaa kohti olo selvĂ€sti alkanut parantua. PÀÀ on hellĂ€nĂ€ edelleen, mutta olispa mahtavaa herĂ€tĂ€ huomenna sĂ€ryittĂ€. 🙏

Tervetuloa uusille ja onnea plussista!â€ïžđŸ€— LisĂ€sin teidĂ€t myös listaan 😊 Ihanaa kun tulee lisÀÀ porukkaa 😊

Se salainen Facebook-ryhmĂ€ olis tosi kiva jossain vaiheessa, jos joku jaksaa tehdĂ€ 😊 Kuopuksen ryhmĂ€ssĂ€ vielĂ€kin vĂ€lillĂ€ vaihdetaan kuulumisia 😊

Mulla olis huomenna tulossa 12h yövuoro, valmiiksi jo hirvittÀÀ miten jaksaa valvoa kun on muutenkin iltaisin niin vĂ€synyt 😬

Tervetuloa uusille ja onnea plussista! LisÀsin teidÀt myös listaan Ihanaa kun tulee lisÀÀ porukkaa

Se salainen Facebook-ryhmÀ olis tosi kiva jossain vaiheessa, jos joku jaksaa tehdÀ Kuopuksen ryhmÀssÀ vielÀkin vÀlillÀ vaihdetaan kuulumisia

Mulla olis huomenna tulossa 12h yövuoro, valmiiksi jo hirvittÀÀ miten jaksaa valvoa kun on muutenkin iltaisin niin vÀsynyt

Kiitos! Tuonne listaan tuli mun riville yks 4 liikaa.:)

Esikoiseni on 16 ja meillÀ on edelleen facessa yhteydenpitoa sen aikaisen suljetun palstan mammojen kanssa.

• TykkÀÀ
Ilmoittaudunpa mukaan minÀkin
Olen siis kohta 38v. ja vanhemmat lapset edellisestÀ liitosta jo 11- ja 13-vuotiaat , eli iltatÀhti olisi tulossa jos kaikki menee hyvin. Pelottaa iÀn puolesta keskenmenoriski ja muu.
Eilen raskaustestiin ilmestyi haalea viiva, fiilikset ovat todella sekavat mutta onnelliset. TÀnÀÀn sitten herÀsin jo klo 4 pissahÀtÀÀn ja uusin testin, viiva edelleen haalea mutta selvÀsti nÀhtÀvÀ. Viikkoja tÀnÀÀn 4+0 ja l. a nÀyttÀis laskurin mukaan 8.9.

Kiva muuten, ettÀ tÀssÀ ketjussa on muitakin jo teinien ÀitejÀ

Onnea!

Erehdyin eilen lukemaan 40+ -vauvaa toivovien ketjua ja alkoi tuntua, ettÀ km on enemmÀn kuin todennÀköistÀ, munasolut on kelvottomia jne...
PÀÀtin olla jatkossa lukematta. MÀ olen siis jo 40 tÀyttÀnyt.

Viimeksi muokattu:
Mulla kanssa meni vĂ€hĂ€n fiilis kun joka paikassa lukee ettĂ€ yli 35v kaikki riskit kasvaa sekĂ€ vauvalle ettĂ€ Ă€idille.. oon nyt 36 ja ennen laskettua aikaa tĂ€ytĂ€n just 37. TĂ€ytyy tosiaan yrittÀÀ vaan kÀÀntÀÀ asia nyt niin ettĂ€ riskeistĂ€ huolimatta on onneksi todennĂ€köisempÀÀ ettĂ€ kaikki menee hyvin ❀ Ja sit nÀÀ mielialavaihtelut... normaalisti mulla pms saa aikaan tĂ€tĂ€, mut huh 😅 saatan olla tosi kiukkunen ihan yhtĂ€kkiĂ€ ja sit taas iloinen heti perÀÀn đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

Onnea kaikille! Ehdottomasti nyt vaan kaikki mietitÀÀn ettÀ todennÀköisempÀÀ on ettÀ kaikki menee hyvin kuin ettÀ joku menee pieleen <3 onneksi asiaan ei voi itse mitenkÀÀn vaikuttaa!

meillÀ la 3.9 tai 4.9 laskureiden mukaan :) menen tuolla 4.9 kunnes toisin todennetaan :D mun pitÀisi kÀydÀ ostamassa Àitiysvitamiiniakin kun en ole tuota foolihappoa syönyt kun vauva pÀÀsi vÀhÀn yllÀttÀmÀÀn..tosin esikoisestakin aloitin vasta plussasta ja onneksi kaikki meni hyvin. MitÀÀn oireita ei ollut esikoisesta, eikÀ ole kyllÀ nytkÀÀn vielÀ ilmennyt.

LiitynpÀ mukaan minÀkin. TÀnÀÀn aamulla tehty positiivinen testi ja tunnistetun ovulaation perusteella laskettu aika olisi nyt sitten 7.-8.9. paikkeilla. Edelleen fiilikset aivan hölmistyneet, olen ollut viikon jo ihan varma, ettÀ raskaana ollaan ja samaan aikaan sitÀ mieltÀ, ettÀ en tietenkÀÀn ole. Mutta kyllÀ se plussa aamulla ihan selkeÀ oli, vaikkei viiva vielÀ kovin tumma ollutkaan.

Olen 34-vuotias ja esikoista meille nyt sitten odoteltaisiin, jos kaikki vaan menee hyvin. JÀnnittÀÀ kyllÀ aivan valtavasti, mutta oon pÀÀttÀnyt suhtautua asiaan niin, ettÀ suuremmat todennÀköisyydet on kaiken mennÀ hyvin. Katsotaan nyt sitten, ettÀ miten kÀy.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

YhteistyössÀ