Se!

vierailija
Vetää hiljaiseksi.
Oletko kysynyt apua seurakunnasta, heillä on kriisipalvelut käytössä hötätilamajoituksineen kaikkineen.
On järkyttävää huomata, että kun hätä on suurin, niin ystävät kaikkoavat.
En voi kuvitellakaan mitä käyt läpi, Milanna. Olen niin kovin pahoillani, en toivo mitään muuta kuin että saat tarvitsemasi avun pian, lapsesi toipuu ja sinä ja perheesi saatte kaiken tuen ja avun. Ennen kaikkea uskoa ja luottamusta asioiden järjestymiseen.
Olette ajatuksissani.
 
vierailija
Joku lehti voisi olla kiinnostunut tarinastasi? En tiedä kuinka maksavat, mutta yrittäjän kohtelu hyvinvointivaltio Suomessa saattaisi kiinnostaa monia?
Seiska ainakin aikoinaan maksoi Nykäsen Matille... en kyllä välttämättä kyseistä lehteä suosittelisi :D Mutta joo, yrittäjällä ei ole oikeutta työttömyysturvaan ja eläkekin pitää itse kerryttää. Tiukkaa voi tehdä.
 
Luulen, että se junan alle hypännyt on siellä sairaalassa.
Ilmeisesti noin, tosin päivä heittää hieman siitä mitä @Milanna85 kertoi mutta oli tuo kesälomien alkamisviikonloppu. Osanottoni Milannalle, toivottavasti tyttö saadaan kuntoutettua.

Lauantai-iltana kahdeksan jälkeen Turun Jäkärlässä jäi alaikäinen tyttö junan alle saaden vakavat vammat.


 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
Kaikkea hyvää vaan ja jaksamisia vaikeassa tilanteessa. Linkitin eilen muutaman linkin, mutta mode ei näköjään halunnut niitä julkaista. Hyvä, että on katto pään päällä. Ulkona on aivan jäätävää tällä hetkellä.
 

Yhteistyössä