Aiotko sirututtaa itsesi?

En o taas yhtään perehtynyt aiheeseen. Eli mitä sirulla tehdään?

Mut jos se toimisi vaikkapa paikantimena jonka voi itse aktivoida käyttöön halutessaan ni toihan ois nerokas ku painuu kopukan kanssa jonnekin umpikorpeen ja eksyy ja kännystä loppuu virta.
Kyllä se siru on varmaan passiivinen rfid siru, eli ei siinä mitään patteria tule olemaan - ainakaan vielä.
 
En o taas yhtään perehtynyt aiheeseen. Eli mitä sirulla tehdään?

Mut jos se toimisi vaikkapa paikantimena jonka voi itse aktivoida käyttöön halutessaan ni toihan ois nerokas ku painuu kopukan kanssa jonnekin umpikorpeen ja eksyy ja kännystä loppuu virta.
Paikantamis asioissa olisin kanssa samaa mieltä, että vois toimia...koska puhelimen voi kadottaa, mutta tossa jutussa väittivät ettei siru sisällä gps paikanninta.

Olivat taas sirutelleet immeisiä ja tässä jutussa sanotaan, että niillä on korvattu muovi-ja käyntikorttien käyttöä (koska muovi)...ja mä jäin vaan miettimään, että laittaisivat ensiks vaikka pakolliset muovilajittelupisteet kaupunkien kerrostaloihin (nykyisessä ei ole, vaan muovit menee sekajätteisiin).
 
Viimeksi muokattu:
Tylsää. Saisivat laittaa vauhtia suunnitteluun. Turhahan moisia noinaan on ihmisiin tunkea.
Muhun ei tungeta yhtään mittää, se sattuu ja sitten huomaankin marssivani Vihreitten puoluetoimistolle allerkirjoittaakseni jäsenyyspaperit, kun haluan oikeasti marssia vaan lemmikkikauppaan hakeakseni kissalle ruokaa ja senjälkeen lähimarkettiin hakeakseni ittelleni muutaman sidu....salaattitarpeet!
 
  • Haha
Reactions: -roosaruusa-
Muhun ei tungeta yhtään mittää, se sattuu ja sitten huomaankin marssivani Vihreitten puoluetoimistolle allerkirjoittaakseni jäsenyyspaperit, kun haluan oikeasti marssia vaan lemmikkikauppaan hakeakseni kissalle ruokaa ja senjälkeen lähimarkettiin hakeakseni ittelleni muutaman sidu....salaattitarpeet!

Ei muutosta kannata pelätä. Eikä sitä, että sirulla voitaisi mielipiteitä tai ajattelua muokata.

Kipu on sit juttu erikseen.
 

Yhteistyössä