Oiskohan viisaampaa jutella tuolla yksäreiden puolella. Lähtee huhut kulkemaan palstaromansseista äkkiä. Toisaalta tässä musaketjussa kaik vois seurata juttelua. Eihän tänne normiduunari osaa ees biisejä laittaa.
Ei tää huono paikka höpötellä ole. Hyvin meni se koirareissu. Ei tappeluita. Pari kertaa mun koira kurmuutti toista kun takamus kiinnosti vähän liikaa. Mut juu tiiäthän sää kiimaset urokset. Voisit täydentää ton apulannan itsemurhasuoran ja laittaa tänne ilonan ja lupasit mulle.Ei mulla toimi ilmoitukset, on työlästä koko ajan tsiigailla joka paikkaan mihin on käynyt jotakin rustaamassa.
Hyvä että huolehtii ahteristaan, osa kun on sellaisia, että ne vaan seisoo ja ihmettelee.Ei tää huono paikka höpötellä ole. Hyvin meni se koirareissu. Ei tappeluita. Pari kertaa mun koira kurmuutti toista kun takamus kiinnosti vähän liikaa. Mut juu tiiäthän sää kiimaset urokset. Voisit täydentää ton apulannan itsemurhasuoran ja laittaa tänne ilonan ja lupasit mulle.
edelliset huhut sitten tais pitääkin paikkaansa, kun romanssi näköjään jatkuu edelleen e:n kanssa.Oiskohan viisaampaa jutella tuolla yksäreiden puolella. Lähtee huhut kulkemaan palstaromansseista äkkiä. Toisaalta tässä musaketjussa kaik vois seurata juttelua. Eihän tänne normiduunari osaa ees biisejä laittaa.
Ei ne mitään huhuja ole, oon ollu oltu e:n kanssa romanttinen jo vuosia!edelliset huhut sitten tais pitääkin paikkaansa, kun romanssi näköjään jatkuu edelleen e:n kanssa.
poika ja e. Et sinä.Ei ne mitään huhuja ole, oon ollu oltu e:n kanssa romanttinen jo vuosia!
Kunhan vaan hömpöttelin.poika ja e. Et sinä.
Jokusen palstalaisen olen nähnyt. Kenenkään nimimerkki tai nimi ei ala eellä. Mistä lie nää huhut ovat lähteneet. Nyt keskitytään työhön ja uuteen haukkuun.Kunhan vaan hömpöttelin.
Mutta, en oo mittää sellasta kyllä kuullu. Vaan olishan se ihkuu jos tulis palstaromansseja!
Muutamia palstaromansseja täällä on jo ollutkin.