Perjantain tiskoteekki!

Oiskohan viisaampaa jutella tuolla yksäreiden puolella. Lähtee huhut kulkemaan palstaromansseista äkkiä. Toisaalta tässä musaketjussa kaik vois seurata juttelua. Eihän tänne normiduunari osaa ees biisejä laittaa.
😂


Ei mulla toimi ilmoitukset, on työlästä koko ajan tsiigailla joka paikkaan mihin on käynyt jotakin rustaamassa.:D
 
Ei mulla toimi ilmoitukset, on työlästä koko ajan tsiigailla joka paikkaan mihin on käynyt jotakin rustaamassa.
Ei tää huono paikka höpötellä ole. Hyvin meni se koirareissu. Ei tappeluita. Pari kertaa mun koira kurmuutti toista kun takamus kiinnosti vähän liikaa. Mut juu tiiäthän sää kiimaset urokset. Voisit täydentää ton apulannan itsemurhasuoran ja laittaa tänne ilonan ja lupasit mulle.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Ei tää huono paikka höpötellä ole. Hyvin meni se koirareissu. Ei tappeluita. Pari kertaa mun koira kurmuutti toista kun takamus kiinnosti vähän liikaa. Mut juu tiiäthän sää kiimaset urokset. Voisit täydentää ton apulannan itsemurhasuoran ja laittaa tänne ilonan ja lupasit mulle.
Hyvä että huolehtii ahteristaan, osa kun on sellaisia, että ne vaan seisoo ja ihmettelee.:D
Täällä ei kiimainen uros saa edes tärpeillä, narttu pitäää selkeästi urosta huonona isäehdokkaana kun antaa kernaasti hammasta samantien kun uros lähenee pymppyä.:D Uros erehtyi joskus ilmaveiveihin, mutta narttu ei tykännyt siitäkään niin uros löi hanskat tiskiin.

Jäin jumiin eilen Waterworldiin ja sammuin sitä kytätessä niin jäi nyt apulannat laittamati.
 

Yhteistyössä