Kuin ”täysi tankki”: kolmannella koronarokotteella 4 kertaa entistä vahvempi immuniteetti

En viitsi istua enempää koneen ääressä, lähden ulkoilemaan kun on hieno ilma ja illalla on muita menoja. Mutta Lissu ja Echo pitävät firmaa pystyssä

Mutta lyhyesti, huomattavan suuri määrä lääketieteen asiantuntijoita on jo erittäin kriittisiä koronarokotteiden suhteen.

Ja kun jatkuvasti saadan lukea, että ei se tauti minkään häivy, vaikka 100 % väestä olisi rokotettu. Virus mutatoituu ja olette ikuisessa rokotuskierteessä... Toivottavasti elimistönne kestää sen. Itse en jaksa uskoa siihen.
Suurempi määrä ei ole kriittisiä. Lällällää.

Rokotteen pitäis nyt tappaa viirus myös rokottamattomilta? Että silleen... Loistat älylläsi!
Btw. Alle 12- vuotiaita ei ole rokotettu Gibraltanissakaan.

En viitsi istua enempää koneen ääressä, lähden ulkoilemaan kun on hieno ilma ja illalla on muita menoja. Mutta Lissu ja Echo pitävät firmaa pystyssä

Mutta lyhyesti, huomattavan suuri määrä lääketieteen asiantuntijoita on jo erittäin kriittisiä koronarokotteiden suhteen.

Ja kun jatkuvasti saadan lukea, että ei se tauti minkään häivy, vaikka 100 % väestä olisi rokotettu. Virus mutatoituu ja olette ikuisessa rokotuskierteessä... Toivottavasti elimistönne kestää sen. Itse en jaksa uskoa siihen.

Tiesithän, että tää palsta toimii myös luurissa.:giggle:
Jos kävisin täällä ainostaan koneella niin kerta viikko ja max tunti olisi mun palstailut.

Tiesithän, että tää palsta toimii myös luurissa.
Jos kävisin täällä ainostaan koneella niin kerta viikko ja max tunti olisi mun palstailut.
Juu, totta Moos.., eiku totta Darwin niin tiedän 😁

Mutta tää on sellainen aikavaras ja olin muiden seurassa, niin keskityin heihin ;)

Jaa a, onko kukaan laskenut montako influenssapiikkiä hoitohenkilöstö joutuu elämänsä aikana ottamaan
Vähän eri asia, eri tyyppinen rokote. MRNA piikit on kumulatiivisia haittojen suhteen, esim. Ensimmäisestä ei välttämättä tule mitään monilla, mutta toisesta tulee useammalle ja varmasti pätee myös kolmansiin ja neljänsiin, vakavia haittoja tulee useammalle.

Mielellään havainnot saisi olla Suomesta, mutta kelpaa muidenkin maiden havainnot.

Esimerkiksi Israelissa on annettu ahkerasti kolmatta rokotetta, niin onko sinulla mitään tietoa siitä milloin sen teho hiipuu ja tulee neljännen rokotteen aika?

Pian nuita rokotteita kukaan ei enää laske, kyse on vaan tehosteista jota rokotetaan neljä kertaa vuodessa.

Ahaa nyt vain Suomessa tehdyt havannot on oikeita?

Ja 4x suuremmat riskit

Koronarokotusten mahdollisia hengenvaarallisia haittavaikutuksia

• Autoimmuunisuusilmiöt (sel-to-self attack). Solut taistelevat toisiaan vastaan.
• Vastustuskyvyn (immuunisuuden) väheneminen
• Syöpien kasvua edistävä vaikutus
• Verisuonivauriot: endoteliitti (verisuonen sisäkalvon tulehdus), vaskuliitti
(verisuonitulehdus), perivaskuliitti ( verisuonen ulkokalvon ja vieruskudoksen tulehdus)
• Punasolujen paakkuuntuminen ja ketjuuntuminen

Erikoislääkäri ja dosentti Sutisen tekstiä.

Mutta tiedätkö, että suuri osa sairastetuista infektioista tekee samoin.

Mä esimerkiksi olen miettinyt kerran ja useammankin sitä, oliko sairastamani sikainfluenssa osasyyllinen siihen, että sain imusolmukesyövän.

Näin ollen koen pienemmäksi pahaksi sen, että rokote saattaa lisätö syöpäriskiä koska silloin olen edes koronan tappavalta muodolta suojassa.

Eikö sen piikin pitänyt suojata sinua siltä vakavalta taudilta, niin miten rokottamaton aiheuttaa uhan sinulle? Pikemminkin näissä kohtaamisissa rokottamaton on suuremmassa riskissä saada se tauti rokotetulta joka levittää sitä tietämättään.

Tietty aiheuttaa. Jos vaikka just nyt jokin p.askatauti, joka vaatii sairaalahoitoa aina, jos olet muutoinkin heikkokuntoinen, alkaisi levitä keskuudessamme nii teholla sit mietittäisiin että kuka hoitoa saa ja missä järjestyksessä.

Kiireettömiä tarkstuksia perutaan jo. Monikohan alkava syöpä jää nyt huomaamatta ja puolen vuoden kuluttua tilanne saattaa olla parantamaton.

Tietty aiheuttaa. Jos vaikka just nyt jokin p.askatauti, joka vaatii sairaalahoitoa aina, jos olet muutoinkin heikkokuntoinen, alkaisi levitä keskuudessamme nii teholla sit mietittäisiin että kuka hoitoa saa ja missä järjestyksessä.

Kiireettömiä tarkstuksia perutaan jo. Monikohan alkava syöpä jää nyt huomaamatta ja puolen vuoden kuluttua tilanne saattaa olla parantamaton.
Heikkokuntoiset on tietysti asia erikseen, mutta miksi terveen rokotetun pitää vältellä oireettomia rokottamattomia kysyn vaan? Isompi riski sille rokottamattomalle

Rokottamattomat haluavat ottaa maailman panttivangikseen ja määrätä ihmiset totalitaariseen poliisivalvontaan, jossa täytyy kantaa maskin merkkiä kasvoillaan.
Poliisivalvontaa on rokotepassit yhdistetty digitaliseen id systeemiin. Lääkkeet on kohta tulossa ja sen rokotteenhan piti estää vakava sairastuminen ja levittäminenkin siinä määrin että vaikka taloudessa olisi todettu tartuntoja on silti pakko mennä töihin jos on piikitetty... Ei mitään logiikkaa

Poliisivalvontaa on rokotepassit yhdistetty digitaliseen id systeemiin. Lääkkeet on kohta tulossa ja sen rokotteenhan piti estää vakava sairastuminen ja levittäminenkin siinä määrin että vaikka taloudessa olisi todettu tartuntoja on silti pakko mennä töihin jos on piikitetty... Ei mitään logiikkaa
Ei se ole poliisivalvontaa, jos ei ole pakko mennä paikkaan. Voit aina juoda bissen puistossa.
Niin se suojaakin tartunnoilta. Tutkimuksen mukaan 10 000:sta kolmannen annoksen saaneista vain 5 sairastui. Israelissa tartuntamäärät romahtivat.

Yhteistyössä