Kuin ”täysi tankki”: kolmannella koronarokotteella 4 kertaa entistä vahvempi immuniteetti
Kolmas koronarokoteannos buustaa vasta-aineet moninkertaiseksi toiseen rokoteannokseen verrattuna.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luultavasti kolmas riittää tälle vuodelle. Ensi syksynä sitten uusi piikki niin kuin influenssaanMissä vaiheessa lammaskin tajuaa ettei nämä piikitykset lopu ennen kuin lampaat on kaikki kuolleita?
Täysikin tankki tyhjenee joskus....mitähän mainoslauseita ne keksii jatkossa?![]()
Kuin ”täysi tankki”: kolmannella koronarokotteella 4 kertaa entistä vahvempi immuniteetti
Kolmas koronarokoteannos buustaa vasta-aineet moninkertaiseksi toiseen rokoteannokseen verrattuna.www.iltalehti.fi
Täysikin tankki tyhjenee joskus....mitähän mainoslauseita ne keksii jatkossa?
Kerro edes pariLueppa tuo juttu kokonaan ja kerro monta epäkohtaa löysit siitä
Itse lopetin lukemasta siinä kohti ku sormet loppui kesken.
Kerro edes pari
Siis näiden THL:n tyyppien lauseista sais kyllä huikean parodiabiisin. Toivottavasti joku muusikko tarttuis siihen.
Tankki täyteen, jne.
Tankki on täynnä, mutta onko polttoaine oikeaa? Saattaa se olla, jos esimerkiksi auto röpöttää puolella tankilla, niin luonnollisesti se alkaa toimimaan täydellä vai miten se meni
Mikä siinä on epäkohta?"Kolmannen rokotteen suoja koronaa vastaan kestää paljon pitempään kuin toisen rokotteen antama suoja."
"Kolmas koronarokoteannos antaa jopa kolme tai neljä kertaa paremman suojatehon kuin toinen annos."
Onneksi bensakoneeseen ei pysty tankaamaan dieseliä.
![]()
Kolmas koronarokoteannos buustaa vasta-aineet moninkertaiseksi toiseen rokoteannokseen verrattuna.www.iltalehti.fi
Ainakin mun Mustangiin (vm2010) uppoaa oikeen hyvin, ja keitto tosiaan maistuu, kaupungissa menee se 18l per 100 kilsaaAinakin uusimpiin fordeihin ei edes uppoa vääränlainen bensapistooli
Sutisen sähköprofessoriteksteistä onkin oma ketju. Voithan auttaa lissua vastaamaan kysymyksiimme tuossa toisessa ketjussa. Olet niin älykäs, että varmasti helppo homma!Ja 4x suuremmat riskit
Koronarokotusten mahdollisia hengenvaarallisia haittavaikutuksia
• Autoimmuunisuusilmiöt (sel-to-self attack). Solut taistelevat toisiaan vastaan.
• Vastustuskyvyn (immuunisuuden) väheneminen
• Syöpien kasvua edistävä vaikutus
• Verisuonivauriot: endoteliitti (verisuonen sisäkalvon tulehdus), vaskuliitti
(verisuonitulehdus), perivaskuliitti ( verisuonen ulkokalvon ja vieruskudoksen tulehdus)
• Punasolujen paakkuuntuminen ja ketjuuntuminen
Erikoislääkäri ja dosentti Sutisen tekstiä.
Yritin, mut et vastannut. Pitäis alkaa lukeen sun ajatuksia?Otappa selvää.
Ainakin mun Mustangiin (vm2010) uppoaa oikeen hyvin, ja keitto tosiaan maistuu, kaupungissa menee se 18l per 100 kilsaa Valtateillä pääsee 12 litralla.
Näyttää liikaa toyotalta.Ainakaan 2018 malliin ei saa työnnettyä väärin. Tosin nyt olen nähnyt uusia sähkömustangeja. Vaihda semmoiseen
Yritin, mut et vastannut. Pitäis alkaa lukeen sun ajatuksia?
Varmasti laittaisin sulle linkin tutkimuksista, mut ei hyötyä, koska vain nauraisit sille. Tieto löytyy kyllä, jos googletat. Uskon, että et osaa.Itse itseäni lainaten:
"Kolmannen rokotteen suoja koronaa vastaan kestää paljon pitempään kuin toisen rokotteen antama suoja."
Miten ja missä välissä tämä on tutkittu ja pystytty todentamaan? Kolmatta rokotetta suomessa on sen aikaa vasta annettu ettei suojan kestosta ole mitään tietoa.
"Kolmas koronarokoteannos antaa jopa kolme tai neljä kertaa paremman suojatehon kuin toinen annos."
Jos tämäkin on tutkittu, niin miksi vastaus on noin epätarkasti ilmoitettu?
Minun laskukoneeni ei anna kuin tarkkoja tuloksia.
Sutisen sähköprofessoriteksteistä onkin oma ketju. Voithan auttaa lissua vastaamaan kysymyksiimme tuossa toisessa ketjussa. Olet niin älykäs, että varmasti helppo homma!
![]()
Covid-19-rokotus ei ole niin turvallinen, että sen ottamista kannattaisi suositella
Lääketieteen ja kirurgian tohtori, erikoislääkäri ja patologian dosentti emeritus Seppo Sutinen on lähettänyt tänään kaikkien eduskuntaryhmien puheenjohtajille vakavan asiantuntijaviestin. – Patologin näkökulmasta Covid-19-rokotus ei ole niin turvallinen, että sen ottamista voisi suositella...keskustelu.kaksplus.fi