Onko kellään mielipiteitä paikasta Christinas Clinic?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ompus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulle laitettiin juuri 1.10.2010 christinas clinicin kautta implantit rintoihin.. Olen 162cm 52kg ja kuppikoko 75b.. Täytettä laitettiin 295cc anatominen highprofile ja nyt pieni D. Hiukan epäilin aluksi klinikkaa mutta hienosti meni ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen vaikka leikkauksesta on vasta 4 päivää.
Minä voin ainakin henkilokohtaisesti suositella klinikkaa =) omalla kohdalla ei ainakaan ongelmia =)

Väkälangat laitettiin suomessa-en ollut lopputulokseen oikein tyytyväinen,silmäluomien korjausleikkaus ja vatsanpeitteiden korjausleikkaus ekalla kerralla pari vuotta sitten, puoli vuotta myöhemmin rasvaimu jenkkakahvoihin ja selkään, jenkat varsin hyvät. Vielä tarttis vähän vatsasta saada rasvaa pois--saatampi mennä taas sinne. Palvelu oli oikein hyvää ja hoito "edullista" verraten suomeen.

Muutama vuosi sitten pari tuttua kävi tuolla luomileikkauksissa (ya) lopputulos ok...nyt aion itsekin mahanahan kiristys myös suunnitelmissa tuo mare teki hän on kait ok?

Ei mitään pahaa sanottavaa. Vain hyvää. Laitoin implantit 3v sitten. Kaikki meni hyvin, rinnat ovat aivan ihanat js moni ei edes ole huomannut että rintani eivät ole aidot. Palvelu oli todella hyvää! :)

Pilasivat nenäni totaalisesti nenäleikkauksessa, eivätkä ottaneet vastuuta mistään, yhteydenottoihini ei enää vastattu kun yritin pyytää apua ja tietoa siitä mikä meni vikaan. En suosittele kenellekään. Asiakaspalvelukin oli ihan ala-arvoista ja sen jälkeen kun olin lätkässyt rahat tiskiin klinikalle saavuttuani, mielenkiinto asiakasta kohtaan loppui heiltä saman tien. Olen piileskellut vuoden kotona häveten leikkaustulosta ja parhaillaan odotan pääsyä korjausleikkaukseen Suomessa. Klinikan johtaja myös uhkasi, että jos levitän kokemuksiani julkisesti he haastavat minut oikeuteen ”kunnianloukkauksesta”.

Pilasivat nenäni totaalisesti nenäleikkauksessa, eivätkä ottaneet vastuuta mistään, yhteydenottoihini ei enää vastattu kun yritin pyytää apua ja tietoa siitä mikä meni vikaan. En suosittele kenellekään. Asiakaspalvelukin oli ihan ala-arvoista ja sen jälkeen kun olin lätkässyt rahat tiskiin klinikalle saavuttuani, mielenkiinto asiakasta kohtaan loppui heiltä saman tien. Olen piileskellut vuoden kotona häveten leikkaustulosta ja parhaillaan odotan pääsyä korjausleikkaukseen Suomessa. Klinikan johtaja myös uhkasi, että jos levitän kokemuksiani julkisesti he haastavat minut oikeuteen ”kunnianloukkauksesta”.

Yhteistyössä