Mä olen aika harvoin jakanut muiden kirjoituksia, koska vaikka lukuisia erittäin hyviä kirjoituksia onkin tullut vastaan, on niitä usein varjostanut kuitenkin jonkinmoinen oikeassaolemisen tarve ja kiihko, tai joku pieni mutta mielestäni kriittinen asia minkä takia olen jättänyt ne jakamatta. Tämä johtuu siitä että en halua omilla toimilla levittää maailmaan oikeassaolemisen ja kiihkon energiaa koska se ei näkemykseni mukaan palvele ihmiskuntaa vaan tekee aivan päinvastoin, ja sitä on jo ihan riittämiin yhteiskunnassamme.
Kun myöhää eilen illalla luin tämän artikkelin, joka oli mielestäni hieno, kiihkoton, kyseenalaistava, tutkiva ja tieteellinen, sisältäen selkeästi kaikki lähdeviitaukset upotettuna kirjoitukseen, tuli voimakas resonaatio jakaa tämä eteenpäin, siitäkin huolimatta että näemme kirjoittajan kanssa monet asiat vielä hyvin eritavalla. Minä en esimerkiksi usko "ihmelääkkeisiin" tai että yksikään synteettinen kemikaali tekee ihmiselle tai luonnolle, minne ne lopulta kulkeutuvat, laajassa kuvassa hyvää tai että ne voisi aidosti parantaa mitään ongelmaa tai sairautta, koska juurisyy kokemukseni mukaan kaikkiin sairauksiin piilee mielen tasolla.
Näistä eriävistä näkemyksistä huolimatta jaan tämän kirjoituksen koska se teki minut hyvin onnelliseksi kiihkottomuudellaan ja aidolla halulla selvittää itselleen asioita. Ja vaikka monia asioita tosiaan näemme vielä eritavalla kirjoittajan kanssa, siitä heijastuu minulle rohkeus kyseenalaistaa ja aito halu selvittää itselle asioita, ja se havainnollistaa miksi ei kannata sokeasti aina luottaa meille "ylhäältäpäin" annettuun tietoon, ja se on tässä ajassa näkemykseni kriittisen tärkeää. Älä siis usko minun kirjoituksia tai tätäkään artikkelia semmoisenaan sokeasti vaan tutki ja mietiskele syvällisesti itse ja muodosta rohkeasti omat totuutesi.
Tähän on nähty suuri vaiva, joten susittelen että annat sille sen ansaitseman läsnäolevan huomion hetkeksi jos tämä resonoi.. <3
- Jussi Ahde
(Tämä on päivitetty versio 10 syyskuuta 2021 mediumiin kirjoittamastani tekstistä.)
alyhoi.com