No Victorian, näin se on määrätty ja häntä on siihen tehtävään pienestä pitäen koulutettu. Hänestä ei alun perin pitänyt tulla kuningatarta, koska kruununperimysjärjestystä muutettiin vasta, kun hän oli pieni.
Muistan, kun hän syntyi. Isosiskoni oli tuolloin Ruotsissa oiskelemassa ja töissä ja hän lähetti minulle kortin, jossa Vikkan tepasteli linnan pihalla ja olin aivan ihastuksissani! Muistan vieläkin sen kortin <3
Jonkin verran olen seurannut kuninkaallisia ja tietysti kaikki häät katsonut, myös Dianan ja Charlesin. Dianaa tuli aikanaan seurattua, rankka elämä oli hänellä. Norjan ja Tanskan kuninkaallisten elämää olen toki myös jonkin verran seurannut, minusta on hienoa, että näissä maissa voi olla nykyään puolisot, joilla ei ole kuninkaallista tai aatelistaustaa. Niin ja tietysti Monacon ruhtinaskunnan ja perheen elämää on tullut seurattua. Nyt mm. Charlenen, joka on ollut kovin sairas ja vasta pääsi takaisin kotiin.
Ehkä Ruotsin kuninkaalliset tuntuvat kaikkien "lähimmiltä", kun naapurissa ovat, ja maillamme on yhteistä historiaa.
Kiitos ja samaa sinulle