Onko palstalla sinkkuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onkos tööllä vielä sinkkuja? Mikäs meininki, onko parisuhde haussa vai onko toivo jo luovutettu?

Minä kirjoittelin tänne joskus 10v sitten ja silloin parisuhteessa ja lapset pieniä. Nyt oon yh, tosin lapset jo teinejä. Mies ei oo haussa, koska väkisin hakemalla tulee helposti valittua väärin. Odotellaan vaan, että se sopivan oikee osuu kohilleen... Mutta onhan se niinkin, että melkein nelikymppisenä on aika vaikee tilanne. Harvassa on vapaat kunnon miehet. Sitten semmosia kyllä piisaa, jotka seikkailuja etsii.

Ja valitettavasti todettava, että yli 35v sinkkumiehissä - no melkein aina on jotain outoa. Näin se vaan tuntuu olevan.

Täällä toinen sinkku ja teinilapsia täälläkin.

Elämäni suurimman rakkauden kanssa loppui suhde vuosi sitten. Halua ja rakkautta olisi ollut molemmilla jatkaa, mutta addiktio vei miehen mennessään. Minulta loppuivat voimat pitää pakkaa kasassa kahden kilpaurheilua harrastavan lapsen, oman yrityksen ja addiktoituneen miehen kanssa.

Vuoden verran meni toipuessa ja nyt olen ehkä hiukan jo alkanut vilkuilla ympärilleni.

En mä koe, että tuon ikäisissä sinkkumiehissä olisi mitään outoa. Onhan noita eronneita hyviä miehiä paljon liikkeellä ja lapset ovat vain bonus: mies osaa mahdollisesti suhtautua paremmin arjen hurrigaaneihin.

Olen miettinyt sellaistakin, että ehkäpä en pariudukaan vaan harrastelisin seikkailua jos jossain kohtaa kykenen antautua sellaiselle. Vielä en, vaikka ovat kyllä kyselleet. Vakavaankin suhteeseen saattaisi olla muutama potentiaalinen ehdokas.
Olen viihtynyt erittäin hyvin sinkkuna. Lapset ja työ pitävät kiireisenä. Ensimmäistä kertaa elämässä olen ollut vuoden ilman mieskontaktia.
Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa että minua ilahduttaa hyvin pienetkin arjen asiat joista elämäni onni koostuu joka päivä.
Ihan vaikka se, että saan istua tässä ulkosalla ruskan keskellä teidän kanssa kahvia juoden, ilman mitään vuoristorataa ja sirkushuveja. Muu kylä ja lapset vielä nukkuu, kissa kyttää lintuja ja koira lämmittää jalkoja.❤️

Joulukin tulla jolkottaa.😍
Olen suunnitellut perheelle mukavat pikkujoulut!❤️

No, täällä on yksi "sinkku-iskä", ikää on tullu 40v. Toipuessa on mennyt myös tämä vuosi, kun kävi ilmi että puolisollani olikin ollut salasuhde tämän vuoden ajan toisen kanssa.
Toipuminen kesti kyllä tovin, kun puoliso kiisti kaiken jatkuvasti, mutta jäi lopulta valheesta kiinni.
Siinä on luottamus aika vähissä enään yhtään mihinkään. Onneksi kuitenkin on kaksi maailman ihaninta muksua, jotka ovat minun pohjantähteni täällä maan kamaralla.
Joten joo, nyt olen alkanut myös etsimään juttuseuraa/kumppania, miten sen nyt haluaakin maalailla.
Kaipaan juttutuokioita puistoissa kävelyjen lomassa tai kahvikupin äärellä.
Ehkä se oikea osuu kohdalle.... tai sitten ei.

Täällä toinen sinkku ja teinilapsia täälläkin.

Elämäni suurimman rakkauden kanssa loppui suhde vuosi sitten. Halua ja rakkautta olisi ollut molemmilla jatkaa, mutta addiktio vei miehen mennessään. Minulta loppuivat voimat pitää pakkaa kasassa kahden kilpaurheilua harrastavan lapsen, oman yrityksen ja addiktoituneen miehen kanssa.

Vuoden verran meni toipuessa ja nyt olen ehkä hiukan jo alkanut vilkuilla ympärilleni.

En mä koe, että tuon ikäisissä sinkkumiehissä olisi mitään outoa. Onhan noita eronneita hyviä miehiä paljon liikkeellä ja lapset ovat vain bonus: mies osaa mahdollisesti suhtautua paremmin arjen hurrigaaneihin.

Olen miettinyt sellaistakin, että ehkäpä en pariudukaan vaan harrastelisin seikkailua jos jossain kohtaa kykenen antautua sellaiselle. Vielä en, vaikka ovat kyllä kyselleet. Vakavaankin suhteeseen saattaisi olla muutama potentiaalinen ehdokas.
Olen viihtynyt erittäin hyvin sinkkuna. Lapset ja työ pitävät kiireisenä. Ensimmäistä kertaa elämässä olen ollut vuoden ilman mieskontaktia.
Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa että minua ilahduttaa hyvin pienetkin arjen asiat joista elämäni onni koostuu joka päivä.
Ihan vaikka se, että saan istua tässä ulkosalla ruskan keskellä teidän kanssa kahvia juoden, ilman mitään vuoristorataa ja sirkushuveja. Muu kylä ja lapset vielä nukkuu, kissa kyttää lintuja ja koira lämmittää jalkoja.

Joulukin tulla jolkottaa.
Olen suunnitellut perheelle mukavat pikkujoulut!

Oletko muka elänyt selibaatissa yli vuoden? Kai nyt jotain seikkailuja sentään?

Kyllä se tarjonta siellä yli 40v miehissä on aika kapeaa, mutta kyllä niitä eroja tosiaan tulee ja jotain hyvääkin vapautuu markkinoille välillä.

Yli 40v miehissä on kyllä paljon sinkkuja, mutta jos taustalla ei ole pitkää/pitkiä parisuhteita, kyseessä 99 prosenttisella todennäköisyydellä on jollain negatiivisella tavalla OUTO mies. Tai on niitä ok-tapauksiakin noissa, mutta ne ei vaan sitten säväytä tippaakaan. Niin se vaan menee.

Itse pari vuotta tosiaan sinkkuna ja sitä seksiä on vaan "pakko" joskus saada. On kyllä haasteellista löytää sopivaa. Toki jos netistä rupee hakemaan, niin äkkiä alkaa di_kpic-sedät lähestymään mutta ei vetoa minuun. En tiedä keneen vetoaa?

Oletko muka elänyt selibaatissa yli vuoden? Kai nyt jotain seikkailuja sentään?

Kyllä se tarjonta siellä yli 40v miehissä on aika kapeaa, mutta kyllä niitä eroja tosiaan tulee ja jotain hyvääkin vapautuu markkinoille välillä.

Yli 40v miehissä on kyllä paljon sinkkuja, mutta jos taustalla ei ole pitkää/pitkiä parisuhteita, kyseessä 99 prosenttisella todennäköisyydellä on jollain negatiivisella tavalla OUTO mies. Tai on niitä ok-tapauksiakin noissa, mutta ne ei vaan sitten säväytä tippaakaan. Niin se vaan menee.

Itse pari vuotta tosiaan sinkkuna ja sitä seksiä on vaan "pakko" joskus saada. On kyllä haasteellista löytää sopivaa. Toki jos netistä rupee hakemaan, niin äkkiä alkaa di_kpic-sedät lähestymään mutta ei vetoa minuun. En tiedä keneen vetoaa?
Juu, näin on päässyt käymään.
Pimppu on varmaan muuratutunut jo umpeen.😬

Mulla riitti suhteen aikanakin haluja ja katseita vain hänelle. Kun erottiin niin tunne-elämä siinä mielessä jatkui muuttumattomana. Pieneltä osin myöskin kuvittelin meidän vielä palaavan yhteen ja halusin pysyä uskollisena.

Yhteistyössä