Rokotevastaset vastatkaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei.
Suojaan itseäni koronassakin lähinnä muiden mieliksi ja muiden mielenrauhan takia.

Koska painostus ja syyllistäminen on valtava.

Koronakin on loppujen lopuksi... no...tavallinen kulkutauti. Jos ajateltais niinku järki on, niin ei tehtäis sille mitään.
Ne hakis rokotteen jotka haluis.
Sivulla yksi kirjoitit näin. Sitten kirjoitit, että et ole ikinä väittänyt, että korona ei olisi vaarallinen. Mutta bileitä voi pitää. Ja sitten että ei maskipakkoa.

No mä en päivystä palstalla.

Mun "statement" koronan suhteen...

*pikapikapikaa koronalääkkeen lanseeraaminen markkinoille, samalla aggressiivisuudella kuin monet yhtiöt riensi kehittämään koronarokotetta.
* nopeiden ja tarkkojen, parin minuutin koronatestien kehittäminen. Sellaisten jotka uusien raskaustestien tapaan tunnistaa eri vaiheessa olevan plussan.
*ulkorajat kiinni

No jos lääkettä ja testejä saa silti odottaa eli mennään p*rse edellä puuhun eikä haluta että korona loppuu, niin...

* rokotettakoon vain eläkeiästä ylöspäin, sekä riskiryhmät. Tällä pääsee jo pitkälle, ehkäistään kuolemia n.78 prosentilla, tosin mummot ei aina kestä rokotetta.

* muut:
-FFP2-maskipakko julkisiin kulkivälineisiin, ruokaravintoloihin, työpaikoillekin joissa ollaan paljon toisten kanssa tekemisissä (hoitoalalle must)
....Ei, ei kirurgeilla ja sairaanhoitajillakaan ole hapenpuutetta ja neurologisia ongelmia vanhuudessa, vaikka ovat käyttäneet maskia hurumykket ennenki

-jos on pikkulapsiperhe joissa on nuoret, alle 30-v. vanhemmat jotka sitoutuu olemaan änkeämättä mummolaan 1 kuukauteen, niin vesirokkobileiden tapaan koronabileet 2 kertaa vuoteen. Niille tulee hyvä vastustuskyky ja uskon että kestävät vanhempanakin koronan.

-laihdutus ja verenpaineet kuntoon keski-ikäisillä.

Ja problem solved...
 
vierailija
Ja lähti laukalle. En saanut kaipaamiani vastauksia, vaikka ajattelin, että jos aiheelle perustaa ketjun, olis jotain järkiperusteita löytynyt. No, en ymmärrä rokotekriittisten kantaa edelleenkään. Tunnen kyllä ennestään jo kaiken disinformaation ja salaliiton, mitä täällä on jaettu. Eli uskon vahvemmin, että rokotekriittiset rasittavat yhteiskuntaa ja heille ei pitäisi suoda mitään etuja. Saatan kääntyä jopa rokotepakon kannalle seuraavissa pandemioissa. Harmi sinänsä, koska luulen, että varmasti ihan perusteltujakin juttuja rokotteesta olisi löytynyt tulevaisuutta ajatellen.
Ei rakkaat rokotekriittiset, nämä teidän perustelut ja tilastot eivät ole olleet sellaista totuuden näyttävää faktaa, jonka kriittisesti ajatteleva ottaisi tosissaan.
Sinusta mikään mm. Haittavaikutusten pelko ei siis ole syy olla ottamatta, mutta se on oikeasti syynä aika monella. Ja myös niitä mainitsemiani vuotohäiriöitä tutkitaan myös ema:n toimesta, eli mikään tuulesta temmattu juttu se ei ole, ja ainakin itselläni vaikuttaa siihen että en ota.
 
Siis.
Talvella/alkukeväästä 2020 tapahtui jotain käsittämätöntä.

Okei oli uusi tauti ihmiskunnalla, eli ymmärrän säikähdyksen.
Mutta media oli heti varppina, ja alkoi 1,5 vuoden taukoamaton rummutus.

Hysteria.

Viimeisten 5-6 kerran aikana ku oon avannu telkkarin ja kattonu Maikkarin uutiset, on eka sana "Korona".

Marinin hallitus ja THL suhtautui keväällä 2020 ihan fiksun laiskasti koronaan. Eivät halunneet tehdä sille mitään, koska ihan tavallinen kulkutauti se onkin. Olisi riittäny että puolilaiskasti ois kehitetty rokote, sanottu että "tossa o", ja homma ois ollu siinä.

Mutta media rummutti ja rummutti...ja Marinin hallitus ja THL alkoi helistä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sivulla yksi kirjoitit näin. Sitten kirjoitit, että et ole ikinä väittänyt, että korona ei olisi vaarallinen. Mutta bileitä voi pitää. Ja sitten että ei maskipakkoa.
No jos ihan syvimmät ajatukseni kaivat, niin koronaa saisi hoitaa kuten influenssaa.

Tuo mun "koronanhoito-statement" on jo mun vastaantulo hysteriassa, jottei ihmiset pitäis mua ihan tunteettomana. Semmoinen paraatipuoli, sovitteleva puoli. :sneaky:
 
No jos ihan syvimmät ajatukseni kaivat, niin koronaa saisi hoitaa kuten influenssaa.

Tuo mun "koronanhoito-statement" on jo mun vastaantulo hysteriassa, jottei ihmiset pitäis mua ihan tunteettomana. Semmoinen paraatipuoli, sovitteleva puoli.
Hyvä, että sanoo vaan ihan suoraan - silloin on rehellinen ennen kaikkea itselleen.❤

Oon täysin samaa mieltä, että tää pandemia on täysin ylimitoitettu ja tästä media on tehnyt isomman jutun kuin mitä se todellisuudessa on.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Latimeria
Sinä se nokittelet ihan omalla nimimerkilläsi etkä myöskään osaa perustella, vaikka niin kuvittelet.

Olet useampaan kertaan ollut ihmisten kimpussa täällä, erään erityisesti joitakin aikoja sitten.

Siksi mä en pidä sinusta.
Nyt taitaa lukijassa olla vika?
Mun mielestä Echo perustelee hyvin väittämänsä.

Ap:lle ei oikein kelvanneet mitkään vastaukset. Ja aika monta kertaa sai laittaa samat asiat, ne mitkä ap:lle kelpasivat.

Ap sai tästä ketjusta paljon informaatiota kuten voimme huomata - monta asiaa oikastiin hänelle. (y)

Ja vielä ihan tiedoksi: eipä löydy palstalta varmaan montaa kuka ei Echosta pitäisi.
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
vierailija
Nyt taitaa lukijassa olla vika?
Mun mielestä Echo perustelee hyvin väittämänsä.

Ap:lle ei oikein kelvanneet mitkään vastaukset. Ja aika monta kertaa sai laittaa samat asiat, ne mitkä ap:lle kelpasivat.

Ap sai tästä ketjusta paljon informaatiota kuten voimme huomata - monta asiaa oikastiin hänelle.

Ja vielä ihan tiedoksi: eipä löydy palstalta varmaan montaa kuka ei Echosta pitäisi.
Perustelee tiedoilla vailla pohjaa eli ei oikeilla tiedoilla.

Ihan sama. Muistan aina, miten hän oli jatkuvasti erään M-henkilön kimpussa. Tahtoo itse vissiin olla huomion keskipisteenä niin ei kestä muita. Tämä on mun mielipiteeni sen perusteella, minkä kuvan olen hänestä saanut palstalla.
 
Perustelee tiedoilla vailla pohjaa eli ei oikeilla tiedoilla.

Ihan sama. Muistan aina, miten hän oli jatkuvasti erään M-henkilön kimpussa. Tahtoo itse vissiin olla huomion keskipisteenä niin ei kestä muita. Tämä on mun mielipiteeni sen perusteella, minkä kuvan olen hänestä saanut palstalla.
Sinäkin perustelet vailla pohjaa koska tästä rokotteesta ei pääpiirteittäin kovin montaa faktaa voi vielä kirjoittaa.

Olet melko yksin mielipiteinesi mutta ole vain, ei se ole keltään pois.:)

Mulani oli kans ihan huipputyyppi mustana, harmaana hän ei ota mitään vastuuta kirjoituksistaan ja suoltaa mitä sattuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Pahoittelen, että laitan iinkin juttuun, jota pääsee vain tilauksella lukemaan, mutta otsikko kertonee jo aika paljon. Aikaisemmin laitoin sen Vääksyn ranskalaisputiikin jutun.

Näin sairasta touhua on rokotevastaisilla. Mitä sanovat palstan rokotevastaiset?

 
vierailija
Pahoittelen, että laitan linkin juttuun, joka on maksumuurin takana (itse sen juuri luin), mutta tässä tapauksessa otsikko kertoo jo varsin paljon.

Mitä sanovat palstan rokotevastaiset?

Koronapassien vastustajat kirjoittavat ravintoloille negatiivisia arvosteluja ja uhkailevat turhilla pöytävarauksilla – ”Tuntui, kuin joukko olisi valjastettu hyökkäämään verkossa”
Koronapassi otettiin käyttöön Suomessa viime viikonloppuna. Se sai passin vastustajat häiriköimään yrityksiä verkossa ja paikan päällä.

 
Perustelee tiedoilla vailla pohjaa eli ei oikeilla tiedoilla.

Ihan sama. Muistan aina, miten hän oli jatkuvasti erään M-henkilön kimpussa. Tahtoo itse vissiin olla huomion keskipisteenä niin ei kestä muita. Tämä on mun mielipiteeni sen perusteella, minkä kuvan olen hänestä saanut palstalla.
Mikä ihmeen M-henkilö? Kerro.

M1estä oon rökittäny, nyt ollaan hyvissä väleissä.
Pau_laa rökittäny eniten, mut sekin on menneen talven lumia.
 

Kun saadaan näitä, niin koko tämä riitely muuttuu turhaksi <3 kunhan toimitaan nopeasti, muuten voidaan jäädä ilman
Niin, mä oon ihan kyllästynyt rokote-rokottamattomuus -jumitukseen. Kun vaihtoehtoja on, kuten tuo lääke.
 
Sinä se nokittelet ihan omalla nimimerkilläsi etkä myöskään osaa perustella, vaikka niin kuvittelet.

Olet useampaan kertaan ollut ihmisten kimpussa täällä, erään erityisesti joitakin aikoja sitten.

Siksi mä en pidä sinusta.
Hohhoijjaa. Mitään muuta en ole tänään tehnyt aamusta iltapäivään kuin perustellut, perustellut ja perustellut.

Jos mun vastaukset ei kelpaa rokoteintoilijoille, niin olkoot kelpaamatta. Tilastoja luettelen minkä kerkiän ja löydän netistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pahoittelen, että laitan linkin juttuun, joka on maksumuurin takana (itse sen juuri luin), mutta tässä tapauksessa otsikko kertoo jo varsin paljon.

Mitä sanovat palstan rokotevastaiset?

Koronapassien vastustajat kirjoittavat ravintoloille negatiivisia arvosteluja ja uhkailevat turhilla pöytävarauksilla – ”Tuntui, kuin joukko olisi valjastettu hyökkäämään verkossa”
Koronapassi otettiin käyttöön Suomessa viime viikonloppuna. Se sai passin vastustajat häiriköimään yrityksiä verkossa ja paikan päällä.

Todella typerää käytöstä!

Voin ymmärtää, että tunteet kuumenevat, mutta ei se yrittäjien vika ole että hörhöpassi tuli! Jos yrittäjät hörhöpassia kannattavat niin vain siitä syystä, että saavat leivän pöytään itselleen ja mahdollisesti lapsilleenkkn!
Ottakaa nyt huomioon, että yrittäjä tekee miinusta jokatapauksessa kun joutuu pakolla heittämään rokottamattomat asiakkaat ulos.
 
vierailija
Nyt taitaa lukijassa olla vika?
Mun mielestä Echo perustelee hyvin väittämänsä.

Ap:lle ei oikein kelvanneet mitkään vastaukset. Ja aika monta kertaa sai laittaa samat asiat, ne mitkä ap:lle kelpasivat.

Ap sai tästä ketjusta paljon informaatiota kuten voimme huomata - monta asiaa oikastiin hänelle.

Ja vielä ihan tiedoksi: eipä löydy palstalta varmaan montaa kuka ei Echosta pitäisi.
Mä en saanu tästä ketjusta yhtään mitään. Kuten jo aiemmin kirjoitin.
Säkään et osaa perustella perusasiaa, kuten kuinka immuniteetti auttaa koronassa: miksi tehopaikat täyttyy rokottamattomista, jos immuniteetti asiana olis tarpeeksi vastustamaan virusta.
Tuutin täydeltä tulee rokotevastasta tuubaa kyl, mut mitään ei ole ajateltu tai "tutkittu". Toisena esimerkkinä ihmisoikeusrikkomus, sius mitä pykälää ja millä tavalla rokote rikkoo ihmisoikeuksia. Ainoat nk perustelut teillä onbtyyliin, et eks tiedä mikä on fakta ja kai sä nyt tajuut.
Te ette oikaissu mulle yhtään mitään. Varmaankin syystä, että ette perustelleet yhtään mitään. Enemmän mulle edelleenkin vahvustui kanta siitä, että rokotevastaisilla ei ole perusteita kriittisyydelleen ja tulevaisuudessa tulen kannattamaan rokotepakkoa seuraavissa pandemioissa... Kuten jo aiemmin kirjoitin.
En ymmärrä, miksi nyt sanot, että olisin tästä keskystelusta jotain hyötynyt.
 
vierailija
Hohhoijjaa. Mitään muuta en ole tänään tehnyt aamusta iltapäivään kuin perustellut, perustellut ja perustellut.

Jos mun vastaukset ei kelpaa rokoteintoilijoille, niin olkoot kelpaamatta. Tilastoja luettelen minkä kerkiän ja löydän netistä.
Sen huomaa. En vieläkään ymmärrä, miten Suomen tehohoitopaikat liittyy Ruotsin lasten kuolleisuuteen -vaikka kysymyksessä olikin sana nuori.

Ei kelpaa tietenkään, mikä tahansa perustelu. Vois ainakin liittyä kysymykseen. Tai, sit sun pitää selittää se auki, jos kerran siitä yhteyksiä löydät. Sen verran kriittistä ajattelua tulis olla.
Kai sä tajuut...
 

Yhteistyössä