En katsonut!Et kai sattunut katsomaan Subilta sitä 15:17 Pariisiin leffaa? Vai mistä junainnostus.
Kiitti vinkistä, täytyypä katsoa.
Haaveilen pitkästä junamatkasta vanhalla junalla, siks junatuttaa.
En katsonut!Et kai sattunut katsomaan Subilta sitä 15:17 Pariisiin leffaa? Vai mistä junainnostus.
Tuossa elokuvassa käytetään luotijunaa ja luotiakin. Ei siis ihan tunnelmointia, mutta patriootisia sankaritunnelmia amerikkalaistyyliin. Perustuu tositapahtumiin ja mikä erikoisinta, pääosien esittäjät ovat ne oikeat alkuperäiset henkilöt - esittävät siis itseään.En katsonut!
Kiitti vinkistä, täytyypä katsoa.
Haaveilen pitkästä junamatkasta vanhalla junalla, siks junatuttaa.
Erikoista!Tuossa elokuvassa käytetään luotijunaa ja luotiakin. Ei siis ihan tunnelmointia, mutta patriootisia sankaritunnelmia amerikkalaistyyliin. Perustuu tositapahtumiin ja mikä erikoisinta, pääosien esittäjät ovat ne oikeat alkuperäiset henkilöt - esittävät siis itseään.
On joo, mutta tiedätkö alkuperäisen esittäjän heti lonkalta? Tai te muut kuukkeloimatta!Vittu tää on hyvä
On joo, mutta tiedätkö alkuperäisen esittäjän heti lonkalta? Tai te muut kuukkeloimatta!
Samma häärTätä kuuntelin snadina.
Miten muistelen et saattasit tykätä Gabriellestä?Eihän teistä kaikista voi tietää mitään, kun ei tunne sen paremmin
Hyvä kun sä (ilmeisesti) tiedät
Mä kuuntelin pienenä lähes pelkästään soul/r’nb.Kun Latte laittaa Shazamin päälle, aina kun kuuluu joku ennenkuulumattoman uus hieno biisi, niin sen esittää 90%:sti aina musta naislaulaja (saako sitäkään enää sanoa?). Mutta heillä on äänessä sitä jotain Laten sieluun uppoavaa
Latte kuuntelee enimmäkseen kv-poppia, mutta tää kotimainen on maailman paras junabiisi. Uppoaa syvälle sieluuniNo nyt löyty junabiisi!
En tiiä kehtaa ko sanoa, että osaan tän biisin sanat ulkoa vieläkin, mä vaan aloin laulaa ihan huomaamatta mukana.
Kaikkee sitä onki tullu kuunneltua!!
Ja tunturissa humppaa? Eikös niin?Mä kuuntelin pienenä lähes pelkästään soul/r’nb.
Tässä sulle:
Ja yks mun kaveri, ihan tunnettu musamies, on tehny biisistä hyvän coverin.Latte kuuntelee enimmäkseen kv-poppia, mutta tää kotimainen on maailman paras junabiisi. Uppoaa syvälle sieluuni
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
ps. Tunnen yhden orkan jäsenistä
Tää ei tarkoita ettenkö tahtoisi sua Lissu enääLatte kuuntelee enimmäkseen kv-poppia, mutta tää kotimainen on maailman paras junabiisi. Uppoaa syvälle sieluuni
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
ps. Tunnen yhden orkan jäsenistä
Tää oli varmaan eka Tonin biisi, jonka kuulin. Ja johon :tuinMä kuuntelin pienenä lähes pelkästään soul/r’nb.
Tässä sulle:
No siis meillä soi aina musa, että varppina osaan ulkoa myös jokaikisen finnhitslevyn!Ja tunturissa humppaa? Eikös niin?
Tämä oli mun eka Toni:Tää oli varmaan eka Tonin biisi, jonka kuulin. Ja johon :tuin
- YouTube
Linkki siihen kiitti…Ja yks mun kaveri, ihan tunnettu musamies, on tehny biisistä hyvän coverin.
Hyvä piisi, kiitos!