Voin kattoo ku pääsen kotiin. Täällähän on jo kylmä ja hanskat jäi kotiin.H
Hei kuule tuossa yllä on toi hey babe. Ni siinä on youtubelinkki ni löytyskö sillä toi biisi youtubesta. Oon kännyllä ni en saa kopsattua. Ni voitko kattoo
Voin kattoo ku pääsen kotiin. Täällähän on jo kylmä ja hanskat jäi kotiin.H
Hei kuule tuossa yllä on toi hey babe. Ni siinä on youtubelinkki ni löytyskö sillä toi biisi youtubesta. Oon kännyllä ni en saa kopsattua. Ni voitko kattoo
Oli jo aamullakin kylmä kun kävin ärrällä aamu kahveilla.Voin kattoo ku pääsen kotiin. Täällähän on jo kylmä ja hanskat jäi kotiin.
löytyOli jo aamullakin kylmä kun kävin ärrällä aamu kahveilla.
Ei ihan sama versio kuin tuo soundcloudin. Oon tota soundcloudin versioo kuunnellu yli tunnin repiitillälöyty
Sit vaan tuupiin nimihaulla.Ei ihan sama versio kuin tuo soundcloudin. Oon tota soundcloudin versioo kuunnellu yli tunnin repiitillä
Ei löytynyt koitin kyllä mut tulee joku mies milton ja soundcloudis siinä laulaa nainen käy kuuntelees. HittoSit vaan tuupiin nimihaulla.
Onhan näitä eri mausteilla! Mä innostuin tästä :
Vau on tääkin kaunis. Se soundcloudin on sit vissiin studios editoitu. Tosi kaunis ääniSit vaan tuupiin nimihaulla.
Vittu tää on hyväSit vaan tuupiin nimihaulla.
Känny ja tuubi on huono ku se ei kää taustalle soimaan . Soundcloudis voi lärätä muita sivui ja musa kuuluu eikä niinkuin tuubissa joka katkee jos menee muille sivuille.Laitetaanko junabiisejä!!!!!!
Niijjoo. En minäkään ala maksaa you tubesta vaikka sen saisikin eri ominaisuuksilla.Känny ja tuubi on huono ku se ei kää taustalle soimaan . Soundcloudis voi lärätä muita sivui ja musa kuuluu eikä niinkuin tuubissa joka katkee jos menee muille sivuille.
Toi junan sisustus miellytti kyl silmää. Mä koitan ettii jonku juna biisinEn muista hirveen monta junavidioo, mutta tää nyt on kans pakko laittaa - mun lempijuna ja lempimainos!!!
Joo mä kokeilin youtube premiumia mut siinä jäi ikkuna häiritsee ku vaihto sivuu ei siis hävinny taustalle niinkuin cloudis. Mut cloudis ei voi kuunella tunnettuja laulajii tai pitää hommaa go plus. Mut onpa tullu löydettyy paljon helmii joiden kuuntelu kerrat tosi pieniiNiijjoo. En minäkään ala maksaa you tubesta vaikka sen saisikin eri ominaisuuksilla.
Tää on IHANA! Me laulettiin tätä yhessä palleroiden kanssa kun olivat pieniä.Mun tyttö tykkäs tästä
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Mun enstekslempparein lastenohjelma ku olin snadi!Hitto vanhat piirretyt takas. Tässä nyt vilahtaa juna pitäis joskus kattoo tää näin aikuisempana. Viimeks nähny 90 luvulla ja en oikeestaan muista mitään
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Me kutsuttiin ku vauva oli pieni sitä tinttukseksiTää on IHANA! Me laulettiin tätä yhessä palleroiden kanssa kun olivat pieniä.
Aah mäkin tykkäsin. Sais tulla nyt uudestaan. Meitä on opettanut hyvät piirretytMun enstekslempparein lastenohjelma ku olin snadi!
Et kai sattunut katsomaan Subilta sitä 15:17 Pariisiin leffaa? Vai mistä junainnostus.Laitetaanko junabiisejä!!!!!!