Haaveena vauva 2022

@Topukka minä testailen töissäkin. :D Tosin mulla on sellainen työ missä se on helposti tehtävissä.

@Toiveikas1992 noi sun tuntemuksen on täysin ymmärrettäviä ja sallittuja. Mitä tuohon raskaana olevaan läheiseesi tulee, niin mielestäni täytyy olla todella ajattelematon, jos tietää teidän tilanteen ja mitkään kellot ei soita että sinusta se hehkutus saattaa tuntua pahalle, ja että voisi vähän himmailla sinun seurassasi. Tuskin kuitenkaan ainut ystävä/läheinen hänelle olet, niin voisi sitten semmoisten kanssa iloita joille se ei tuota kipua.
Paljon voimia ja jaksamista ja lämmin halaus, toivottavasti teillä pian tärppäisi! ❤

Samoin sinulle @daisy01,voimia ja jaksamista. ❤ Olette @daisy01 ja @Toiveikas1992 molemmat rukouksissani tänä iltana, että saisitte pitää pian esikoisianne sylissänne.
 
Sitten omaa napaa. Jotenkin tuntuu nyt vähän epäreilulta ja syylliseltäkin (itse siis koen syyllisyyttä, en että joku syyllistäisi) kirjoittaa, kun täällä(kin) on niin paljon teitä kenen vuoro olisi ollut jo aikoja sitten. Mutta ei ole oikein muitakaan kenen kanssa haluaisin vielä asiaa jakaa tai ihmetellä.

Lopetin siis pillerit 21.9. ja tyhjennysvuoto alkoi 26.9. ja nyt siitä tyhjennysvuodosta laskettuna on menossa kp 20. Kp 12 alkoi tulla ovistestiin vähän väriä ja samana päivänä nipisteli vasenta munasarjaa aika kovastikin noin 15 min. ajan ja oikealla puolella oli myös vähän tuntemusta. Seuraavana päivänä munasarjakipu oli semmoista jomottelua enää mutta ovistesti oli tummempi kuin edellisenä päivänä. Missään vaiheessa ovulaatiotesteihin ei tullut yhtä tummaa tai tummempaa viivaa kuin kontrolliviiva ja ne alkoikin siitä sitten haalenemaan. Ajattelin että kivut olivat varmasti jotain munarakkulan kasvukipuja ja jatkoin tikuttelua. Tänä aamuna olin epätavallisen turvoksissa ja ovistesti oli tummenemaan päin aamulla joten mietin että näinköhän se ovulaatio on nyt sitten tuloillaan. Iltapäivällä oli vähän semmoista menkkamaista jomotusta alavatsassa ja ajattelin että teenpä huvikseen ovulaatiotestin kanssa raskaustestin, kun niitä one stepin herkkiä liuskoja sattuu minulla olemaan varmaan tuhat. Ja en ollut uskoa silmiäni kun siihen piirtyi samanlainen ”viivanpaikka” mitä kahdessa edellisessäkin raskaudessa (toinen jäi kemialliseksi) dpo 7-8 (kyllä, olen hullu kun aloitan testailun jo silloin). Jos ovulaatio olisi ollut silloin kun kivut oli, niin nyt olisi siis dpo 8. Olen siis testaillut paaaljon noilla samoilla liuskoilla ja samanlaiset hailurat olen saanut ainoastaan silloin kun sitten päivän-kahden päästä on ollut selvästi jo väriäkin. Näkyykö teidän silmiin mitään?

 
Viimeksi muokattu:
Sitten omaa napaa. Jotenkin tuntuu nyt vähän epäreilulta ja syylliseltäkin (itse siis koen syyllisyyttä, en että joku syyllistäisi) kirjoittaa, kun täällä(kin) on niin paljon teitä kenen vuoro olisi ollut jo aikoja sitten. Mutta ei ole oikein muitakaan kenen kanssa haluaisin vielä asiaa jakaa tai ihmetellä.

Lopetin siis pillerit 21.9. ja tyhjennysvuoto alkoi 26.9. ja nyt siitä tyhjennysvuodosta laskettuna on menossa kp 20. Kp 12 alkoi tulla ovistestiin vähän väriä ja samana päivänä nipisteli vasenta munasarjaa aika kovastikin noin 15 min. ajan ja oikealla puolella oli myös vähän tuntemusta. Seuraavana päivänä munasarjakipu oli semmoista jomottelua enää mutta ovistesti oli tummempi kuin edellisenä päivänä. Missään vaiheessa ovulaatiotesteihin ei tullut yhtä tummaa tai tummempaa viivaa kuin kontrolliviiva ja ne alkoikin siitä sitten haalenemaan. Ajattelin että kivut olivat varmasti jotain munarakkulan kasvukipuja ja jatkoin tikuttelua. Tänä aamuna olin epätavallisen turvoksissa ja ovistesti oli tummenemaan päin aamulla joten mietin että näinköhän se ovulaatio on nyt sitten tuloillaan. Iltapäivällä oli vähän semmoista menkkamaista jomotusta alavatsassa ja ajattelin että teenpä huvikseen ovulaatiotestin kanssa raskaustestin, kun niitä one stepin herkkiä liuskoja sattuu minulla olemaan varmaan tuhat. Ja en ollut uskoa silmiäni kun siihen piirtyi samanlainen ”viivanpaikka” mitä kahdessa edellisessäkin raskaudessa (toinen jäi kemialliseksi) dpo 7-8 (kyllä, olen hullu kun aloitan testailun jo silloin). Jos ovulaatio olisi ollut silloin kun kivut oli, niin nyt olisi siis dpo 8. Olen siis testaillut paaaljon noilla samoilla liuskoilla ja samanlaiset hailurat olen saanut ainoastaan silloin kun sitten päivän-kahden päästä on ollut selvästi jo väriäkin. Näkyykö teidän silmiin mitään?

Ensiksi, jaan vahvasti ajatuksesi syyllisyyden tunteesta. Toivoisin niin paljon ettei kukaan joutuisi elämään täyttymättömän vauvahaaveen kanssa.
Olen kanssasi tavallaan samassa tilanteessa. Ensimmäinen yrityskierto, ei ovistikutusta eikä minkäänlaista selkeetä ovulaatio-oiretta. Flon mukaan ovis oli kymmenisen päivää sitten. Eilen aamulla pregchekin puikkoon hyvin samanlainen tulos kun sun testeissä. Näen siis viivan sinulla sekä itselläni. Tein iltapäivällä muutaman tunnin pidätyksen jälkeen herkällä apteekin testillä samanlaisen viivan. Tänä aamuna apteekin testiin piirtyi helpommin näkyvä hento viiva. Joten olen varma että tänään/huomena jos testaat niin viiva on sulla vielä selkeämpi 🙂 Onnea!
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

16.10.2021 Lauantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Chili...................................kp 33/28
Sadepisaroita................kp 22/25-31
Liljah....................................kp 21/26
Topukka…………………......kp 19/30
Mamtobe........................kp 18/28
Guinevere......................kp 15/?
Petronella09...............kp 14/26
AniiloraK.......................kp 14/27
Suikku1............................kp 11/26-28
Martta83..........................kp 10/26-27
Iinanen..........................kp 9/23-24
Lemoni87......................kp 9/28
Hellu_.............................kp 8/27-28
SandraB........................kp 2/27

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Chili........................................dpo 17
Mamtobe.........................dpo 8
Sadepisaroita................dpo 5
Petronella09...................dpo 1
AniiloraK............................dpo 1
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta.

Joko sinut @Seppiina saa poistaa kierto ja piinalistalta ja laittaa plussanneisiin?

Pahoittelut uuteen kiertoon siirtyneille :(
Surullista kuinka monella on haasteita raskautua:( Sitä toivoisi ihan jokaiselle nopeaa raskautumista ❤

Olen kerran raskautunut heti kun ehkäisy jätetty pois,silloin oltiin oltu pari vuotta ilman hormonaalista ehkäisyä,silloin olin myös reilusti nuorempi kuin nyt ❤ muistan kun on mennyt aiemmin se puolisen vuotta yrittää kuinka sekin tuntui pitkältä ajalta mutta nyt kun mennyt jo 1,5v niin olo on kyllä toivoton :(

Itsekin toivonut esim .viime jouluna että olisipa tänä jouluna vauva tai olisimpa edes raskaana.Tilanne edelleen sama ei vauvaa ei raskautta :(
Seuraava mahdollinen laskettuaika olisi heinäkuussa❤ kohta kesävauvan mahdollisuus vähenee ja olisikin jo syksy vauva , pian ei enää mahdollisuutta vuoden -22 vauvaan :( Kuukaudet kuluu ja mitään ei tapahdu ...vaikka kuinka yrittää elää elämää eteenpäin se suru pysyy..

Rentouttavaa viikonloppua ❤❤
 
Huomenta.

Joko sinut @Seppiina saa poistaa kierto ja piinalistalta ja laittaa plussanneisiin?

Pahoittelut uuteen kiertoon siirtyneille
Surullista kuinka monella on haasteita raskautua Sitä toivoisi ihan jokaiselle nopeaa raskautumista

Olen kerran raskautunut heti kun ehkäisy jätetty pois,silloin oltiin oltu pari vuotta ilman hormonaalista ehkäisyä,silloin olin myös reilusti nuorempi kuin nyt muistan kun on mennyt aiemmin se puolisen vuotta yrittää kuinka sekin tuntui pitkältä ajalta mutta nyt kun mennyt jo 1,5v niin olo on kyllä toivoton

Itsekin toivonut esim .viime jouluna että olisipa tänä jouluna vauva tai olisimpa edes raskaana.Tilanne edelleen sama ei vauvaa ei raskautta
Seuraava mahdollinen laskettuaika olisi heinäkuussa kohta kesävauvan mahdollisuus vähenee ja olisikin jo syksy vauva , pian ei enää mahdollisuutta vuoden -22 vauvaan Kuukaudet kuluu ja mitään ei tapahdu ...vaikka kuinka yrittää elää elämää eteenpäin se suru pysyy..

Rentouttavaa viikonloppua
Minua jopa lohduttaa ajatus että teoreettisesti yhä on mahdollisuus vuoden 22 vauvaan. Mutta tunnen tuskasi ja painin samassa ikäluokassa kanssasi koitetaan pysyä toiveikkaana ja positiivisena. Onhan luomu yrittäjiä vielä tuolla lähempänä 45vuotiaitakin, joten meilläkin on vielä aikaa!
Mekään ei hoitoihin lähdetä. Jos tämä meidän tapaus toistuisi niin ehkä sen verran haluaisin selvittää että voitaisiinko se estää eli jotain tutkimuksia julkisella sen suhteen. Mutta nyt niitä ei vielä tarjoilla. Olisi ihana olla pyöreällä mahalla ensi kesänä uimarannalla :)

Itselle on vaikea hyväksyä ettei kuulu enää tuohon "laskettuaika 2022" porukkaan. Todella vaikea
 
Jatkan vielä näitä pohdintoja. En ole muuta tehnytkään 2 viimeistä vuotta ,kun haaveillut ja haaveillut,toivonut ja pettynyt:( En vaan millään jaksa uskoa että enää voisin onnistua. Toiset samanikäiset ja jopa vanhemmat raskautuu heti kun ehkäisy jätetään pois :/ Sitä on tehnyt kaiken asian hyväksi ja silti joka ikinen kuukausi menkat alkaa:( Pahinta on sekin kun ei ole ketään kenellä puhua . Ihan jatkuvasti joku tuttu ilmoittaa raskaudesta.Sitäkin pelkään ihan kamalasti että jos testi joku päivä vielä näyttäisi plussaa niin varmasti raskaus menisi kesken tai olisi tuulimuna :/ tai entäpä jos lapsi olisi vakavasti sairas :/ Sitä enemmän stressaa mitä enemmän aikaa kuluu ja koettaa olla stressaamatta.
 
vierailija
Hei, nyt sitten tyhmin asia hetkeen. Kuukautiset 6 päivää myöhässä, silloin kun pitivät alkaa oli pientä limansekaista tuhrua yhdellä vessakertaa ja eikä muuta oiretta. Oon pissinyt neljään ovulaatiotikkuun hermostuksissani ja viivat näkyy, 😶 mitä???? miksi??? . Mulla on kyllä kierukka ja menkat olleet kokoajan ruhtinaalliset, ensimmäinen kerta näin että ei mitään ole, ei ees tuhrua. Kierto on melkein kellontarkka ja säännöllinen oireineen.
Ihanko ostan heti huomenna raskaustestin vai mitä ihmettä?!
Olo on rauhallinen ja levollinen.
 
Hei, nyt sitten tyhmin asia hetkeen. Kuukautiset 6 päivää myöhässä, silloin kun pitivät alkaa oli pientä limansekaista tuhrua yhdellä vessakertaa ja eikä muuta oiretta. Oon pissinyt neljään ovulaatiotikkuun hermostuksissani ja viivat näkyy, mitä???? miksi??? . Mulla on kyllä kierukka ja menkat olleet kokoajan ruhtinaalliset, ensimmäinen kerta näin että ei mitään ole, ei ees tuhrua. Kierto on melkein kellontarkka ja säännöllinen oireineen.
Ihanko ostan heti huomenna raskaustestin vai mitä ihmettä?!
Olo on rauhallinen ja levollinen.
Kyllä noista oireista päättelisin että ihan voisit sen raskaustestin huomenna ostaa ja ihan tehdä sen myös niin selviääpi mahdollisesti että mikä homma.
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
vierailija
Hei, nyt sitten tyhmin asia hetkeen. Kuukautiset 6 päivää myöhässä, silloin kun pitivät alkaa oli pientä limansekaista tuhrua yhdellä vessakertaa ja eikä muuta oiretta. Oon pissinyt neljään ovulaatiotikkuun hermostuksissani ja viivat näkyy, mitä???? miksi??? . Mulla on kyllä kierukka ja menkat olleet kokoajan ruhtinaalliset, ensimmäinen kerta näin että ei mitään ole, ei ees tuhrua. Kierto on melkein kellontarkka ja säännöllinen oireineen.
Ihanko ostan heti huomenna raskaustestin vai mitä ihmettä?!
Olo on rauhallinen ja levollinen.
Raskaus voi alkaa kierukasta huolimatta. On voinut tipahtaa tai jos on yli 5 vuotta sitten asennettu niin teho heikentyä. Kierukka lisää myös kohdun ulkoista raskautta. Eli kannattaa ostaa raskaustesti
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
Jatkan vielä näitä pohdintoja. En ole muuta tehnytkään 2 viimeistä vuotta ,kun haaveillut ja haaveillut,toivonut ja pettynyt En vaan millään jaksa uskoa että enää voisin onnistua. Toiset samanikäiset ja jopa vanhemmat raskautuu heti kun ehkäisy jätetään pois :/ Sitä on tehnyt kaiken asian hyväksi ja silti joka ikinen kuukausi menkat alkaa Pahinta on sekin kun ei ole ketään kenellä puhua . Ihan jatkuvasti joku tuttu ilmoittaa raskaudesta.Sitäkin pelkään ihan kamalasti että jos testi joku päivä vielä näyttäisi plussaa niin varmasti raskaus menisi kesken tai olisi tuulimuna :/ tai entäpä jos lapsi olisi vakavasti sairas :/ Sitä enemmän stressaa mitä enemmän aikaa kuluu ja koettaa olla stressaamatta.
Mulla esikoinen on erityislapsi, eihän siihen osannut eikä voinut varautua ja lapsettomuuden kipuilujen jälkeen se tuntui kohtuuttomalta mutta onneksi tulevaa ei tiedä eikä kaikkea kannata pelätä, ja tietysti lapseni erittäin rakas vaikka erityinen. Jaksamista yrittämiseen!
 
vierailija
Hei, nyt sitten tyhmin asia hetkeen. Kuukautiset 6 päivää myöhässä, silloin kun pitivät alkaa oli pientä limansekaista tuhrua yhdellä vessakertaa ja eikä muuta oiretta. Oon pissinyt neljään ovulaatiotikkuun hermostuksissani ja viivat näkyy, mitä???? miksi??? . Mulla on kyllä kierukka ja menkat olleet kokoajan ruhtinaalliset, ensimmäinen kerta näin että ei mitään ole, ei ees tuhrua. Kierto on melkein kellontarkka ja säännöllinen oireineen.
Ihanko ostan heti huomenna raskaustestin vai mitä ihmettä?!
Olo on rauhallinen ja levollinen.
Ovistestissä näkyy kyllä kierukankin kanssa viivaa ja menkat voi loppua kierukan kanssa..
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
vierailija
Hei, nyt sitten tyhmin asia hetkeen. Kuukautiset 6 päivää myöhässä, silloin kun pitivät alkaa oli pientä limansekaista tuhrua yhdellä vessakertaa ja eikä muuta oiretta. Oon pissinyt neljään ovulaatiotikkuun hermostuksissani ja viivat näkyy, 😶 mitä???? miksi??? . Mulla on kyllä kierukka ja menkat olleet kokoajan ruhtinaalliset, ensimmäinen kerta näin että ei mitään ole, ei ees tuhrua. Kierto on melkein kellontarkka ja säännöllinen oireineen.
Ihanko ostan heti huomenna raskaustestin vai mitä ihmettä?!
Olo on rauhallinen ja levollinen.
Joko teit testin?
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

17.10.2021 Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Lili_86, 9/21, 1. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Chili...................................kp 35/28
Sadepisaroita................kp 23/25-31
Liljah....................................kp 22/26
Topukka…………………......kp 20/30
Mamtobe........................kp 19/28
Guinevere......................kp 16/?
Petronella09...............kp 15/26
AniiloraK.......................kp 15/27
Suikku1............................kp 12/26-28
Martta83..........................kp 11/26-27
Iinanen..........................kp 10/23-24
Lemoni87......................kp 10/28
Hellu_.............................kp 9/27-28
SandraB........................kp 3/27
Lili_86............................kp 1/32-34

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Chili........................................dpo 18
Mamtobe.........................dpo 9
Sadepisaroita................dpo 6
Petronella09...................dpo 2
AniiloraK............................dpo 2
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä