Mielikuvia palstan mustista.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Teepäs yks erottelu.
Mä hyvin harvoin haukun palstan jotain tiettyä naista tyhmäksi.

Sen sijaan tyhmää poliitikkoa ja sen politiikkaa saa haukkua tyhmäksi.
Poliitikolla on erittäin iso vastuu, he vastaavat verorahoistamme, turvallisuudestamme ja melkeinpä elämämme sujumisesta, ja heidän arvostelemisensa on sallittua ja jopa suotavaa.

Suvak keja haukun tyhmiksi ja sitä he ovat (vaikka moni suvakki on järkiintymässä). Jos mä haukun ihmisryhmää, niin on aika huonoa itsetuntoa jos joku siihen ryhmään kuuluva itkee itsensä uneen sanomisteni takia, vaikken ketään henkilöi.

Täällä haukutaan surutta myös uskovia, ihmisryhmänä (joka on vielä vähemmistö) mutta en mä ole moksiskaan.
Todistit just harmaan pointin.
 
Kivoja ollaan vain silloin kun ollaan asioista samaa mieltä?

”muuta toisaalla” lienee tarkoittaa sitä, että oltuaan eri mieltä ja argumentit loppuvat, alennutaan solvaamaan jotakin palstailijaa ja sitten vielä uhriudutaan.
Lissu, aiheen sivusta, mutta kielikorvaani vihloo tuo "lienee tarkoittaa". Jos puhut ja kirjoitat suomen kielellä, kannattanee opetella myös potentiaalin käyttö. Siis "tarkoittanee".

Sama ongelma vaivannee myös AivanSamaa.

Unohdit m1es-kuvauksestasi sen, että olen joskus ollut erään kirjallisuusseuran aktiiveja. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Lissu, aiheen sivusta, mutta kielikorvaani vihloo tuo "lienee tarkoittaa". Jos puhut ja kirjoitat suomen kielellä, kannattanee opetella myös potentiaalin käyttö. Siis "tarkoittanee".

Sama ongelma vaivannee myös AivanSamaa.

Unohdit m1es-kuvauksestasi sen, että olen joskus ollut erään kirjallisuusseuran aktiiveja.
Lienee tarkoittaa sitä, että käytän jatkossakin sanoja näin, vaikka tämä lienee vaivaa sinua.😁
 
Aiemmin jo kirjoitin etten pidä näsitä palstailijakuvauksista. Menevät herkästi ilkeilyn ja kiusaamisen piikkiin.
Lispetti kirjoittaa paljon lastensa urheiluharrastuksista. Hän pitää kovaa jöötä pelipaikoilla tilan käytöstä. Sama piirre pistää silmääni tämän palstan käytöstä. Mieluisille kirjoittajille halutaan pitää tilaa ja häätää "mamut" pois ilmaa pilaamasta.
Ei tulisi mieleenkään koskaan kirjautua näin rasistisella palstalle.
Ja noista sydänhymiöistä en piittaa ollenkaan. Hyväntuulentupaketju oli vain vinoilua.
Palstan ilkein olet sinä.

Ei mene päivää sun taholta ilman palstan, tai jonkun mustan vakkarin haukkumista. Me mustat sanomme myös kipakasti, mutta emme läheskään noin usein.
En tiedä onko hän palstan ilkein vierailija, mutta varmaan ylimielisin kyynikko. Hän kuvailee omia tekemisiään irrallisilla lauseilla, jotka eivät kiinnosta ketään - kukaan ei niitä kommentoi. Sen lisäksi hän aina muistaa moittia vakiopalstalijoita korkeuksistaan - hän olisi paljon parempi, mutta ei viitsi vaivautua.

Miksi hän ei sitten halua kirjautua mielestään "rasistiselle" palstalle? Hän pelkää, että hänen pitäisi puolustaa ajatuksiaan, nyt hän voi vain seurailla ja tuomita. Joka tapauksessahan hän viereilee "rasistisella" palstalla päivittäin.

Tälle palstalle kaivataan rohkeasti eri mieltä olevia, ajatusten vaihdosta ja väittelystä hyvässä keskustelussa on kysymys. Samanmielisten hymistelevä fanipalsta on aika tylsä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
Teepäs yks erottelu.
Mä hyvin harvoin haukun palstan jotain tiettyä naista tyhmäksi.

Sen sijaan tyhmää poliitikkoa ja sen politiikkaa saa haukkua tyhmäksi.
Poliitikolla on erittäin iso vastuu, he vastaavat verorahoistamme, turvallisuudestamme ja melkeinpä elämämme sujumisesta, ja heidän arvostelemisensa on sallittua ja jopa suotavaa.

Suvak keja haukun tyhmiksi ja sitä he ovat (vaikka moni suvakki on järkiintymässä). Jos mä haukun ihmisryhmää, niin on aika huonoa itsetuntoa jos joku siihen ryhmään kuuluva itkee itsensä uneen sanomisteni takia, vaikken ketään henkilöi.

Täällä haukutaan surutta myös uskovia, ihmisryhmänä (joka on vielä vähemmistö) mutta en mä ole moksiskaan.
Raamattu sanoo jotenkin , että muukalaista pidetään kuin ystävää, kun hän tulee luoksesi. On myöskin jalompaa rukoilla esivallan puolesta kuin haukkua heitä keskustelupalstoilla.
Mutta jokainen tyylillään.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Raamattu sanoo jotenkin , että muukalaista pidetään kuin ystävää, kun hän tulee luoksesi. On myöskin jalompaa rukoilla esivallan puolesta kuin haukkua heitä keskustelupalstoilla.
Mutta jokainen tyylillään.
En yhtään epäile, etteikö Echo tarjoaisi kahvia ja pullaa Sanna Marinille, jos tämä vierailisi Echon luona. Ja vaikka Echo palstalla Sannaa arvosteleekin, saattaa hän silti rukoilla tämän puolesta - itse asiassa se on jopa todennäköistä.

Sanna Echolassa, missä pullat?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Raamattu sanoo jotenkin , että muukalaista pidetään kuin ystävää, kun hän tulee luoksesi. On myöskin jalompaa rukoilla esivallan puolesta kuin haukkua heitä keskustelupalstoilla.
Mutta jokainen tyylillään.
No jaa...
...Jeesus oli 0-3 -vuotiaana pakolaisena Egyptissä lasten massamurhan takia, mutta palasi takaisin kotimaahansa, eikä hänen perheensä jääny Egyptiin vetämään sossutukia

-On eri asia auttaa, kuin antaa tulijan uskonnon levitä. VT:ssä Jumala varoitti esim.Salomoa tästä.
Briteissä ma_mut haluavat jo sharia-lain, eli siellä olisi vaan pitänyt maahanmuutolle laittaa ehto: autamme sinua, mutta et saa harjoittaa is_lamia maassamme. Nykyinen uskonnonvapauslaki ja ihmisoikeudet vaan estää sen - siksi on parempi ettei lähi-Idästä niitä imaameja oteta.

- Jeesus haukkui Herodesta ketuksi ja ylimystöä eli fariseuksia kyykäärmeen sikiöiksi...:sneaky:

Ja mistä tiedät etten rukoile esivallan puolesta? Rukoilen lähes päivittäin. Mutta koko maan puolesta rukoilun onnistuminen tarvitsisi aikamoista useiden ihmisten rukousvartiota, se on sen verran iso kokonaisuus.
 
No jaa...
...Jeesus oli 0-3 -vuotiaana pakolaisena Egyptissä lasten massamurhan takia, mutta palasi takaisin kotimaahansa, vetämättä Egyptistä sossutukia
-On eri asia auttaa, kuin antaa tulijan uskonnon levitä. VT:ssä Jumala varoitti esim.Salomoa tästä.
Briteissä ma_mut haluavat jo sharia-lain, eli siellä olisi vaan pitänyt maahanmuutolle laittaa ehto: autamme sinua, mutta et saa harjoittaa is_lamia maassamme. Nykyinen uskonninvapauslaki ja ihmisoikeudet vaan estää sen - siksi on parempi ettei lähi-Idästä niitä imaameja oteta.

- Jeesus haukkui Herodesta ketuksi ja ylimystöä eli fariseuksia kyykäärmeen sikiöiksi...

Ja mistä tiedät etten rukoile esivallan puolesta? Rukoilen lähes päivittäin. Mutta koko maan puolesta rukoilun onnistuminen tarvitsisi aikamoista useiden ihmisten rukousvartiota, se on sen verran iso kokonaisuus.
Viestisi luettu (y)(y)
 
Alan epäillä, voidaanko kehä kolmosen sisäpuolella asuvia enää kutsua suomalaisiksi. Ehkä teidän kannattaisi kehitellä oma kieli, joka olisi sekoitus somaliaa, arabiaa, venäjää, viroa ja hesaa...
Voimme vain kuvitella millaista tuskaa tuottaa lukea tätä palstaa kehä kolmosen ulkopuolelta.😄
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
En yhtään epäile, etteikö Echo tarjoaisi kahvia ja pullaa Sanna Marinille, jos tämä vierailisi Echon luona. Ja vaikka Echo palstalla Sannaa arvosteleekin, saattaa hän silti rukoilla tämän puolesta - itse asiassa se on jopa todennäköistä.

Sanna Echolassa, missä pullat?
Sanna ei suostuisi mun juhlavehnäs-ohjeella tekemääni pullaa syömään, se tirisee rasvaa ja sokeria (siis se pulla, ei Sanna). :unsure:
Mutta muutoin toki, Sanna saisi vierailla meillä vaikka joka päivä. :)
 
vierailija
En tiedä onko hän palstan ilkein vierailija, mutta varmaan ylimielisin kyynikko. Hän kuvailee omia tekemisiään irrallisilla lauseilla, jotka eivät kiinnosta ketään - kukaan ei niitä kommentoi. Sen lisäksi hän aina muistaa moittia vakiopalstalijoita korkeuksistaan - hän olisi paljon parempi, mutta ei viitsi vaivautua.


Tälle palstalle kaivataan rohkeasti eri mieltä olevia, ajatusten vaihdosta ja väittelystä hyvässä keskustelussa on kysymys. Samanmielisten hymistelevä fanipalsta on aika tylsä.
Sinun sielunkaveri!!

Näin juuri. Mut kukaan ei jaksa istua haukuttavana.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
No jaa...
...Jeesus oli 0-3 -vuotiaana pakolaisena Egyptissä lasten massamurhan takia, mutta palasi takaisin kotimaahansa, eikä hänen perheensä jääny Egyptiin vetämään sossutukia

-On eri asia auttaa, kuin antaa tulijan uskonnon levitä. VT:ssä Jumala varoitti esim.Salomoa tästä.
Briteissä ma_mut haluavat jo sharia-lain, eli siellä olisi vaan pitänyt maahanmuutolle laittaa ehto: autamme sinua, mutta et saa harjoittaa is_lamia maassamme. Nykyinen uskonnonvapauslaki ja ihmisoikeudet vaan estää sen - siksi on parempi ettei lähi-Idästä niitä imaameja oteta.

- Jeesus haukkui Herodesta ketuksi ja ylimystöä eli fariseuksia kyykäärmeen sikiöiksi...

Ja mistä tiedät etten rukoile esivallan puolesta? Rukoilen lähes päivittäin. Mutta koko maan puolesta rukoilun onnistuminen tarvitsisi aikamoista useiden ihmisten rukousvartiota, se on sen verran iso kokonaisuus.
Sä et varmaan oo jeesus. Et mitä jos tekisit niinkuin se käskee ja luopuisit tosta valtiaskompleksista.
 
En tiedä onko hän palstan ilkein vierailija, mutta varmaan ylimielisin kyynikko. Hän kuvailee omia tekemisiään irrallisilla lauseilla, jotka eivät kiinnosta ketään - kukaan ei niitä kommentoi. Sen lisäksi hän aina muistaa moittia vakiopalstalijoita korkeuksistaan - hän olisi paljon parempi, mutta ei viitsi vaivautua.

Miksi hän ei sitten halua kirjautua mielestään "rasistiselle" palstalle? Hän pelkää, että hänen pitäisi puolustaa ajatuksiaan, nyt hän voi vain seurailla ja tuomita. Joka tapauksessahan hän viereilee "rasistisella" palstalla päivittäin.

Tälle palstalle kaivataan rohkeasti eri mieltä olevia, ajatusten vaihdosta ja väittelystä hyvässä keskustelussa on kysymys. Samanmielisten hymistelevä fanipalsta on aika tylsä.
Mä olen 100% varma, että jos haukkuisin persuja ja puhuisin maireasti nykyfeministeistä, niin elämänkertaharmaa ei moittisi mua kiusaajaksi vaan kusisi hunajaa. Kuten ei moittisi moni muukaan.

Usein lässytetään että kaikki mielipiteet ovat palstalla arvokkaita, mutta eivät ne ole: jos sulla on persumielipide, niin kohta olet jo kiusaaja.
Sen sijaan Jussia ja Riikka Purraa saa täällä haukkua mielin määrin, koska se haukkuminen on vaan kylddyrellin ja sivistyneen ja valveutuneen ihmisen merkki...pah.

Mä meen kohta yöpuulle.
 

Yhteistyössä